Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

Google Apps - Problem z wygenerowaniem kluczy DKIM

Google Apps - Problem z wygenerowaniem kluczy DKIM

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

Google Apps - Problem z wygenerowaniem kluczy DKIM

#1 Krzycho

Krzycho

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 20 postów

Napisany 06 lipiec 2016 - 22:35

W panelu admina Google Apps w sekcji Gmail jest sekcja, gdzie mogę wygenerować klucze DKIM. Klikam w link Wygeneruj nowy rekord -> Generuj i ciągle dostaję komunikat Nie możemy obecnie przetworzyć Twojego żądania (błąd nr 1000). Spróbuj ponownie później.  Próbuję od wczoraj skonfigurować DKIM dla domeny (to był jeden z ważnych czynników w wyborze Google Apps) i nie wiem co jest nie tak. Próbowałem zadzwonić do supportu Googli, ale niestety pomoc jest tylko po angielsku(?) i niestety, ale czuję, że się nie dogadam w takiej technicznej sprawie (naprawdę Google nie mają polskiej infolinii?). W dziale Pomoc są linki do wysłania maila i chatu, lecz nie działają (wygląda że kierują na tą samą stronę na której stoję). Googlowanie nie przynosi jakiegoś rozwiązania. Ktoś z Was wie, co ten błąd oznacza i jak mogę go wyeliminować?


  • 0

#2 Mateusz D

Mateusz D

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 15 postów

Napisany 07 lipiec 2016 - 07:33

Cześć,

 

napisz do mnie mateusz@flyonthecloud.com, jesteśmy partnerem Google, chętnie Ci pomogę :)

Pozdrawiam,

Mateusz


Edytowany przez Mateusz D, 07 lipiec 2016 - 07:33.

  • 0

#3 Krzycho

Krzycho

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 20 postów

Napisany 10 lipiec 2016 - 19:45

Po 4 dobach od rejestracji konta problem ustąpił, a generowanie kluczy działa prawidłowo (również dla kolejnych domen podpiętych do konta).


  • 0

#4 accept

accept

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisany 31 lipiec 2017 - 12:39

A można wiedzieć co było problemem?


  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników