Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

Problemy z home.pl

Problemy z home.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
42 odpowiedzi na ten temat

Problemy z home.pl

#1 kafi

kafi

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3412 postów

Napisany 04 kwiecień 2014 - 12:35

Czy odnotował ktoś z was przerwy w działaniu stron hostowanych w home.pl?

Dziś po godz. 13 dostałem telefon od firmy z którą współpracuję, że strona im nie działa.

I faktycznie - do ok. 13:30 wyświetlała się zaślepka mówiąca, że domena jest utrzymywana na serwerach home.pl, a do poczty (webmail) nie można się było dostać, bo wyświetlany był błąd "Nie powiodło się połączenie z serwerem IMAP".

 

Teraz już działa, ale ciekawy jestem, czy to jakiś jednostkowy przypadek, czy też coś grubszego.


  • 0

#2 juvenito

juvenito

    WHT.pl

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1497 postów
  • Skąd:Manchester
  • Imię:Marcin

Napisany 04 kwiecień 2014 - 17:49

Jednostkowy. Nie było problemu z innymi serwerami. 


  • 0

#3 Infinity Tech

Infinity Tech

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 631 postów
  • Firma:Infinity Tech
  • Imię:Michał

Napisany 05 kwiecień 2014 - 17:12

Od dłuższego czasu są problemy z Home niestety :/

 

Jak do supportu dzwonię czemu strona nie działała to słyszę iż, nie odnotowali żadnych usterek a problemem powoduje skrypt na serwerze.

Za pierwszym razem uwierzyłem ale gdy zewnętrzna firma utwierdziła mnie, że skrypt jest OK to trochę nudne się robi gdy 5 raz słyszę to samo iż to nie ich wina eh


  • 0

#4 McAs

McAs

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 212 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Imię:Kamil

Napisany 05 kwiecień 2014 - 18:08

@glanpolnet

 

może warto pomyśleć nad zmianą hostingodawcy ?


  • 0

#5 xvps

xvps

    Czasami na forum

  • Firma Bronze
  • 38 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Firma:RAMBLER
  • Imię:Robert
  • Nazwisko:Gryko

Napisany 05 kwiecień 2014 - 22:02

Ostatnio dość często do home.pl nie dochodzi poczta, przychodzą zwrotki więc mają pewnie jakąś usterkę.


  • 0

#6 home.pl

home.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 127 postów
  • Firma:home.pl

Napisany 07 kwiecień 2014 - 11:45

kafi - rzeczywiście w piątek w okolicach godziny 13:00 były przejściowe niedogodności w dostępie do poczty przez IMAP. Sytuacja ta jednak została szybko rozwiązana.

 

xvps - usługi działają prawidłowo, wygląda to na indywidualną sytuację, jeśli masz treści tych zwrotek wyślij je proszę przez formularz kontaktowy www.home.pl/kontakt - sprawdzimy to.


  • 0

#7 kafi

kafi

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3412 postów

Napisany 07 kwiecień 2014 - 12:13

Głównym problemem nie był brak dostępu IMAP, tylko wyświetlanie zaślepki "strona utrzymywana w home.pl".

 

Negatywnie mogę natomiast ocenić support - raz, że nie jest w stanie udzielić jakichkolwiek sensownych informacji (no mamy awarię, zostanie w niedalekim czasie usunięta... i właściwie tyle - ale czy ten niedaleki czas to kwestia minut/godzin/dni to już konsultant nie wie); a dwa - bo na skrzynkę kontaktu technicznego przychodzi od groma wiadomości o urodzinach e-sklepów, promocyjnych wyprzedażach, dostępnej księgowości internetowej dla klientów i innych takich, ale maila o rozwiązaniu problemów z dostępnością nijak nie ma (choć w trakcie telefonicznego zgłoszenia taka prośba z mojej strony była)...


  • 0

#8 przetargi

przetargi

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 1 postów
  • Firma:przetargi

Napisany 07 kwiecień 2014 - 13:50

Cóż jaka firma taka obsługa - az robi złą robotę.


Edytowany przez przetargi, 07 kwiecień 2014 - 13:50.

  • 0

#9 home.pl

home.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 127 postów
  • Firma:home.pl

Napisany 07 kwiecień 2014 - 16:27

na skrzynkę kontaktu technicznego przychodzi od groma wiadomości o urodzinach e-sklepów, promocyjnych wyprzedażach, dostępnej księgowości internetowej dla klientów i innych takich, ale maila o rozwiązaniu problemów z dostępnością nijak nie ma (choć w trakcie telefonicznego zgłoszenia taka prośba z mojej strony była)...
Opcję dostarczania mailingów można wyłączyć w panelu administracyjnym.
  • 0

#10 kafi

kafi

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3412 postów

Napisany 08 kwiecień 2014 - 11:41

Przedstawiciele @home.pl doskonale odwracają kota ogonem.

 

Problemem nie jest to, że takie mailingi przychodzą (bo po to owa zgoda jest zaznaczona, żeby informacje od home.pl przychodziły).

Problemem jest to, że wśród tych mailingów nie ma tego, co kontakt techniczny abonenta by głównie potrzebował - informacji o niedostępności/pracach tech. no i informacji o zakończeniu prac/naprawie usterki (tym bardziej, jeśli dostało się telefonicznie zapewnienie, że takowy mail zostanie wysłany).


  • 0

#11 home.pl

home.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 127 postów
  • Firma:home.pl

Napisany 09 kwiecień 2014 - 10:34

Informacje o planowanych pracach administracyjnych i komunikaty techniczne publikujemy głównie na:

https://pomoc.home.pl/komunikaty (jest RSS)

oraz na Twitterze

https://twitter.com/home_pl_tech

 

Odnośnie komunikacji mailowej, przekażę uwagę do osób zajmujących się tym obszarem, dziękuję bardzo za sugestie.


  • 0

#12 Jak najdalej od Home.pl

Jak najdalej od Home.pl

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 2 postów

Napisany 09 kwiecień 2014 - 20:57

Od dłuższego czasu są problemy z Home ...

 

Jak do supportu dzwonię czemu strona nie działała to słyszę iż, nie odnotowali żadnych usterek ...

 

 

Ostatnio dość często do home.pl nie dochodzi poczta...

 

...Negatywnie mogę natomiast ocenić support - raz, że nie jest w stanie udzielić jakichkolwiek sensownych informacji ...

 

Cóż jaka firma taka obsługa ...

 

 

Przedstawiciele @home.pl doskonale odwracają kota ogonem....

 

@glanpolnet

 

może warto pomyśleć nad zmianą hostingodawcy ?

 

Wskazałem najbardziej trafne określenia odnoszące się do działania serwisu Home.pl, a pracownicy Home.pl na okrągło tylko ściemniają lub kłamią i przerzucają odpowiedzialność - ja mogę tylko dodać, że jest to wszystko prawda, a ostatni cytat oraz mój nick mówią wszystko.


  • 0

#13 home.pl

home.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 127 postów
  • Firma:home.pl

Napisany 10 kwiecień 2014 - 11:02

Zapraszam jednak do merytorycznej dyskusji,


  • 0

#14 jurand_z_nie_spychowa

jurand_z_nie_spychowa

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 5 postów

Napisany 22 sierpień 2014 - 12:02

Nie powiodło się połączenie z sererem IMAP  to już chyba z 5 raz w ciągu 2 miesięcy !!! godzina 12:30 - 22.08.2014 

 

skoro już o home.pl to z mojej winy zapomniałem przedłużyć hosting za który od 5 lat przepłacam a korzystam z 1% jego może (moja pierwsza strona tam stoi sentyment teraz ją stracę) Przez tyle czasu nie potrafili dopasować oferty do klienta więc ja dziękuję takiej firmie.  Nie mogę się teraz połączyć przez ftp a w home.pl mówią jak 6 rok przepłacę za ich serwery to wtedy łaskawie może dostane dostęp.

 

Ot podziękowanie za 5 lat i szereg usług które kupiłem . u nich.

Od siebie potomnym odradzam wszelkie usługi w home.pl które są droższe srednio dwa razy jak u konkurencji i gdzie liczą się tylko nowe jelenie, jak już raz kupisz to potem zero zniżek na cokolwiek i zero pomocy . 

 

Nienawidzę was home.pl i życzę aby wam wszystkie serwery padły pazeraniaki  jedne!!!!!!!!!!

 


Edytowany przez jurand_z_nie_spychowa, 22 sierpień 2014 - 12:03.

  • 0

#15 Gość_Łukasz_*

Gość_Łukasz_*
  • Goście

Napisany 22 sierpień 2014 - 13:20

Skoro mowa o home...

 

Klient ostatnio zgłaszał dziwne problemy z hostingiem u nich, konkretniej z pocztą, przyjrzałem się problemowi i wygląda to tak:

 

- Wiadomości od wybranych serwerów w ogóle nie docierają (dawniej chyba z serwerów domeny.pl, ostatnio jeszcze z jednej dość dużej firmy hostingowej) - wiadomości znikają, nie przychodzą zwrotki do nadawcy, nie docierają wiadomości do odbiorcy - wiadomości po prostu nie ma

- w losowych momentach poczta.home.pl nie działa, wywala jakieś błędy 503 lub się nie ładuje, support NIC nie wie, każdy telefon do nich kończy się informacją że to u mnie coś jest nie tak a nie u nich. Ostatnio była taka historia, że poczta.home.pl przestało działać, a klientowi chciałem ustawić filtry na skrzynce, dzwonię, konsultant twierdzi że wszystko działa na 100% i to u mnie, żebym zrestartował router, sprawdził na innym komputerze... po czym poprosiłem go żeby przeczytał dla mnie co jest napisane w prawym górnym rogu po wejściu na ich webmail, pół minuty ciszy -> "o, faktycznie coś nie działa" ...

 

Szkoda czasu. Kolejnego zresztą klienta zabieram, bo to jest kpina. Czeski film, nikt nic nie wie.


  • 0

#16 XYZ-DG1

XYZ-DG1

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 12 postów

Napisany 24 sierpień 2014 - 12:50

Ja również przyłączam się do dyskusji. Serwer home.pl to jakaś porażka jest. Instalując np. stronę na Joomla gdy coś nie działa trzeba robić jakieś dziwne obejścia, co na normalnym serwerze zajmuje to chwilę i nie sprawia problemów. Jak już się uda zainstalować stronę, jakąś bardziej zaawansowaną, z różnymi dodatkami itp. to część z nich przestaje działać bądź nie działają jak powinny. 

 

Sporo naszych klientów przeniosło się z home.pl na inny, bo też mieli już tego dość. Ciągle były jakieś problemy. 

 

Podsumowując, jeśli szukacie dobrego serwera, profesjonalnego wsparcia to jedyny serwer jaki mogę polecić (bo korzystam z niego już parę lat to kei.pl) Naprawdę godny polecenia.


  • 0

#17 lamironi

lamironi

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 128 postów
  • Firma:Infostyl
  • Imię:Piotr

Napisany 24 sierpień 2014 - 20:19

Ja mam Joomle w różnych wersjach na home.pl. Kiedyś, rzeczywiście jakieś obejścia musiałem tam robić, ale to było kiedyś. Aktualnie serwisy działają. Nie oznacza to wcale, że z home.pl jestem w 100% zadowolony.


  • 0

#18 Lovemyweb

Lovemyweb

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • Skąd:Edynburg
  • Firma:http://lovemyweb.net
  • Imię:Michał

Napisany 07 październik 2014 - 17:03

Witam

 

Zgadzam sie również miewam z home.pl problemy.

 

Pozdrawiam


  • 0

#19 zawiedziony

zawiedziony

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 1 postów

Napisany 21 grudzień 2014 - 23:06

Potwierdzam. Problemy z IMAP to zmora w home.pl. Zastanawiające jest to, że dwa lata temu tego typu problemów w ogóle nie było. Natomiast w tym roku notorycznie nattrafiałem na takie sytuacje i klienci też zgłaszali, że poczta nie działa...

 

Radzę omijać tę firmę szerokim łukiem, żeby później nie świecić oczami przed klientami i własnym sumieniem!


  • 0

#20 adamfabian

adamfabian

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisany 02 marzec 2015 - 12:04

Obsługa klienta premium działa dość prężnie i pomagają usunąć tę usterkę, ja jestem dość zadowolony.


  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników