Skocz do zawartości

Web Hosting Talk

  • arubacloud.pl

    Partner technologiczny

    Aruba Cloud jest marką usług cloud na rynku europejskim. Została stworzona w celu dostarczenia firmom kompleksowych rozwiązań Cloud niezależnie od ich planów i projektów.

 

Zdjęcie
* * - - - 7 głosów

[Opinie] Mintshost.pl

[Opinie] Mintshost.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
942 odpowiedzi na ten temat

[Opinie] Mintshost.pl

#881 Kamikadze

Kamikadze

    Poziomka

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5514 postów
  • Skąd:Sulejówek
  • Firma:HitMe.pl [profil prywatny]
  • Imię:Emil
  • Nazwisko:Marszalec

Napisany 06 listopad 2016 - 00:53

Możecie przywrócić logowanie po mailu? Tzn. login jako mail? Nawet nie wiem jaki ja mam u was login :)


  • 0

Skonfiguruj.pl - Skonfiguruj swój serwer!

SerwerStatus.pl - Darmowe monitorowanie Twoich serwerów!

GameStatus.pl - Darmowe monitorowanie serwerów gier!

imgURL.pl - Darmowy hosting obrazków!


#882 KeeX

KeeX

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 91 postów
  • Skąd:Zamość
  • Imię:Mateusz

Napisany 06 listopad 2016 - 01:13

Możecie przywrócić logowanie po mailu? Tzn. login jako mail? Nawet nie wiem jaki ja mam u was login :)

Ależ tak jest. Napisane "podaj swój login", ale podajemy adres mailowy.


  • 0

Darmowy hosting WWW bez reklam? To możliwe!

Kliknij tutaj i dołącz do elity!


#883 j1gg

j1gg

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 101 postów
  • Imię:Maciej

Napisany 07 listopad 2016 - 21:04

Kiedy wrócą serwery dedykowane w panelu? 


  • 0

http://globalelite.pl - serwery csgo


#884 Postman

Postman

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 7 postów

Napisany 08 listopad 2016 - 08:21

U mnie sprawa z zaginioną wpłatą się rozwiązała. Choć trwało to trochę zbyt długo. Skoro są zmiany w panelu, to chyba powinien on być wprowadzony dopiero po ukończeniu, a nie wygląda to jak wczesna alfa, bo nawet beta to nie jest. Za chwilę będę opłacał kolejne usługi i już się boję ;)

Wracając do Mints  porównaniu do biznes-host zdecydowanie dłuższy czas oczekiwania na reakcję supportu. Na moim VPS nie ma modułów iptables, niezbędnych do działania CSF.  Póki co czekam 14 godzin na dogranie (bo nie mogę z mojego poziomu), podałem nawet link z info co i jak trzeba zrobić...  Miałem analogiczną sytuację na biznes-hosts i zajęło to chyba 1,5 godziny w środku nocy - no ale i serwer 4x droższy ;) Support Biznes-Host/Mints podejrzewam z racji obsługi usług budżetowych Mints spycha to na poboczny plan. Jest to w pewnym stopniu zrozumiałe, ale zobaczymy ile im to zajmie.

 

Oferta dla osób potrzebujących kilku budżetowych VPS'ów jest dobra cenowo, tylko trzeba się naczekać, żeby wszystko działało.

 

Testy stabilności będą później ;)


Edytowany przez Postman, 08 listopad 2016 - 08:21.

  • 0

#885 eska97

eska97

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 30 postów

Napisany 30 listopad 2016 - 19:17

drugi dzień z rzędu baza danych na shared hoscie pada. requesty do mysql po 20-50s. profesjonalna firma ;]


  • 0

#886 lucaspl

lucaspl

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 195 postów
  • Skąd:Kielce

Napisany 30 listopad 2016 - 19:51

Tam nie ma jakiejś migracji serwerów po przejęciu przez H88? 


  • 0

#887 eska97

eska97

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 30 postów

Napisany 30 listopad 2016 - 19:54

przy wczorajszych problemach jako wyjaśnienie problemu dostałem przeprosiny, a przy dzisiejszych od godziny czekam na odpowiedź. nic nie słyszałem o przenosinach. to co się dzieje ostatnimi czasy to jest parodia.


Edytowany przez eska97, 30 listopad 2016 - 19:55.

  • 0

#888 tgx

tgx

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 918 postów
  • Firma:Biznes-Host.pl

Napisany 30 listopad 2016 - 19:59

Tam nie ma jakiejś migracji serwerów po przejęciu przez H88? 

 

Nie tyle migracja co wymiana platformy sprzętowej i softwarowej. 

 

Co do bazy, widzę, że problem jest już rozwiązany.


Edytowany przez tgx, 30 listopad 2016 - 20:03.

  • 1

No keyboard detected. Press F1 to continue.


#889 nikolaj

nikolaj

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 37 postów

Napisany 30 listopad 2016 - 23:24

musisz się przyzwyczaić lub uciekać, po tych migracjach bardzo poprzycinali niektóre limity konta

bynajmniej tak jest w bizneshost, więc pewnie i mintshost też


Edytowany przez nikolaj, 30 listopad 2016 - 23:25.

  • 0

#890 eska97

eska97

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 30 postów

Napisany 01 grudzień 2016 - 19:57

musisz się przyzwyczaić lub uciekać, po tych migracjach bardzo poprzycinali niektóre limity konta

 

no dobra, ale chciałbym mieć nadzieję że nowym limitem nie będzie request do bazy to 20-50s ;p


  • 0

#891 cybuch

cybuch

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 136 postów

Napisany 01 grudzień 2016 - 22:09

Panowie a roundcube lub zgłaszanie ticketów działa wam?

czy też wam się rc wysypuje przez bazę?

DATABASE ERROR: CONNECTION FAILED!

  • 0

#892 Chevrette

Chevrette

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 20 postów

Napisany 01 grudzień 2016 - 23:40

Chyba jednak będziecie musieli uciekać.

 

Przy problemach, które tu ciągle opisujecie to ja bym się nawet nie zastanawiał.


  • 0

#893 devon

devon

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 310 postów

Napisany 02 grudzień 2016 - 01:44

W temacie netdc.pl pracownicy już długo nie potrafią się wypowiedzieć, mintshost od dłuższego czasu widać co się dzieje ;)

Czy w H88 S.A. ktoś nadal pracuje ? :)
  • 0

#894 tgx

tgx

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 918 postów
  • Firma:Biznes-Host.pl

Napisany 02 grudzień 2016 - 04:08

W temacie netdc.pl pracownicy już długo nie potrafią się wypowiedzieć, mintshost od dłuższego czasu widać co się dzieje ;)

Czy w H88 S.A. ktoś nadal pracuje ? :)

 

W temacie netdc nigdy nie było zasady wypowiadania się na temat usług. 

 

Jeżeli chodzi o mints, to wydaje mi się, że za  siłę szukasz tutaj problemów.  Mints to tysiące klientów, a na forum wypowiadają się jednostki. Nie bagatelizuję ich problemów, ale forum nie jest miejscem do ich rozwiązywania.


  • 0

No keyboard detected. Press F1 to continue.


#895 almakot

almakot

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisany 02 grudzień 2016 - 20:44

Dziś zajechali mi klasykiem, przeniesienie w nocy na inny host:
pliki z backup'u sprzed tygodnia
brak dedykowanego IP, które miałem
nie działa nic co idzie po ssh
nie działa IMAP

 

miód :[
jakieś propozycje na dobry i niedrogi klasyczny reseller? ... nie mam czasu na vps.


 

W temacie netdc nigdy nie było zasady wypowiadania się na temat usług. 

 

Jeżeli chodzi o mints, to wydaje mi się, że za  siłę szukasz tutaj problemów.  Mints to tysiące klientów, a na forum wypowiadają się jednostki. Nie bagatelizuję ich problemów, ale forum nie jest miejscem do ich rozwiązywania.

 

Rzeczywiście, żadnych. 
Ostatnio nie działały tickety, rozmawiałem z kimś z obsługi, teraz nawet nr telefonów zniknęły z panela, twierdził, że działają, podczas gdy ja przed nosem miałem piękne 404.

Nie wspomnę już o tym, że to nie pierwsza akcja rodzaju: jest jakiś backup to go wgrywam.
Dawnymi laty miałem swoje serwery (w czasach, gdy panele pisało się samemu) i jak zaczynałem migrację to zadawałem sobie trud zrobienia aktualnego backupu.


  • 0

#896 tgx

tgx

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 918 postów
  • Firma:Biznes-Host.pl

Napisany 02 grudzień 2016 - 23:24

Dziś zajechali mi klasykiem, przeniesienie w nocy na inny host:
pliki z backup'u sprzed tygodnia
 

 

 

Podaj proszę nr ticketa na priv, zweryfikuję co jest przyczyną i dokonamy naprawy.


Edytowany przez tgx, 02 grudzień 2016 - 23:36.

  • 0

No keyboard detected. Press F1 to continue.


#897 eska97

eska97

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 30 postów

Napisany 03 grudzień 2016 - 15:37

 

Nie bagatelizuję ich problemów, ale forum nie jest miejscem do ich rozwiązywania.

 

ale jest idealnym miejscem do motywowania, abyście wywiązywali się tego, co obiecacie.


  • 0

#898 nikolaj

nikolaj

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 37 postów

Napisany 03 grudzień 2016 - 16:44

@tgx grupa h88 ostatnimi czasy pokazała się od złej strony, psując sobie opinię

 

mogę się domyślać że jako h88 chcecie wszystko zrestruktuyzować

ale róbcie to mniej agresywnie, sprawdzajcie dokładniej, po woli, każdy serwer po kolei,

powiedzmy 1 migrowany na tydzień (w przypadku serwera hostującego wiele kont)

analizując nowe zgłoszenia dotyczącego tegoż zmigrowanego serwera

każde domyślne ustawienie teraz, może się różnić od tego wprowadzonego prawopodobnie nawet kilka lat temu (np. mod_security)

 

 

 

 

 

Edytowany przez nikolaj, 03 grudzień 2016 - 18:38.

  • 1

#899 nrm

nrm

    Weteran WHT

  • Moderatorzy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2694 postów
  • Skąd:KATOwice
  • Firma:{netBOMB}
  • Imię:Mirek

Napisany 03 grudzień 2016 - 18:29

 

celowo psując sobie opinię

 

 

uhm, ciekawe. Jaki mają w tym cel?


  • 1

#900 WielkiSzu

WielkiSzu

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisany 04 grudzień 2016 - 12:58

Obecnie jestem w Mintshost.pl - przed przejęciem wszystko działało wspaniale, a jedną z największych zalet był support. Po zmianie właściciela wszystko zmieniło się na gorsze: ceny znacznie wzrosły, a obsługa techniczna to jakieś nieporozumienie - nie odpowiadają na pytania, kręcą, wprowadzają w błąd. Jestem mało wymagającym klientem - korzystam głównie z poczty, która bardzo często nie działa (nie docierają do mnie ważne maile). Jednak to co przytrafiło się ostatnio bije na głowę wszystko - zaparkowali moją domenę na wirtualnym serwerze innego klienta (wcześniej podpiąłem ją i działała dobrze, a później samo sie przeparkowała). Po zgłoszeniu i mojej prośbie o wyjaśnienie, jak mogło do tego dojść otrzymałem odpowiedź, że wszystko już naprawione bez jakiegokolwiek wyjaśnienia.
 
Moja przygoda z tą firmą bardzo szybko dobiegnie końca.

Edytowany przez WielkiSzu, 04 grudzień 2016 - 12:59.

  • 0





1 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych użytkowników