Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
- - - - -

[opinia] Kylos.pl

[opinia] Kylos.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
45 odpowiedzi na ten temat

[opinia] Kylos.pl

#1 Sizar

Sizar

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 24 postów

Napisany 27 czerwiec 2009 - 00:12

Witam

Czyżby to miała być pierwsza opinia o firmie Kylos.pl? W każdym razie w dziale Opinie nie znalazłem o nich wątku, więc zaczynam :)

Całość dotyczy VPS-a. Przeniosłem się do Kylos.pl od innej firmy hostingowej. W tej poprzedniej, aby uzyskać odpowiedź na maila, czy zgłoszenie musiałem się dopraszać. Obiecywane zmiany/modyfikacje (za które oczywiście ustaliłem osobną opłatę - na szczęście jej nie wpłaciłem) nie zostały wprowadzone. Wina za niedochodzenie maili ode mnie do niektórych bezpłatnych skrzynek została zrzucona na błędną konfigurację serwera pocztowego u mnie. Czasem zdarzały się awarie, ale to ma prawo zdarzać sie każdemu, nikomu jednak nie powinna zdarzać się tak kiepska obsługa klienta. Obawiałem się, że to norma, że ja mam po prostu za wysokie wymagania. Ale gdy odcięto mi dostęp do serwera z powodu teoretycznie nieuregulowanej usługi bez wcześniejszego choćby przypomnienia, uznałem, że czas na zmianę.

Szybkość działania jak na razie nie pozostawia wiele do życzenia. O stabilności VPS-ów Kylos.pl jeszcze się nie wypowiadam, bo jestem tam za krótko (SLA podane na stronie to 99,8%). Natomiast o obsłudze klienta już mogę.

Zawartość VPS-a od poprzedniego dostawcy została przeniesiona bezpłatnie. O wszystkich krokach byłem informowany na bieżąco. Jakie było moje zdziwienie, gdy w niedzielę, późną nocą wysłałem zgłoszenie o niskim priorytecie dotyczące spraw księgowych i dostałem odpowiedź po kilkunastu minutach. Na maile też odpowiadano. A podczas samego przenoszenia odbyłem wielomailową korespondencję z administratorem. Zresztą z przenoszeniem nie było żadnych problemów. A co najlepsze, z nowego serwera (ze skopiowaną konfiguracją z poprzedniego) nagle maile zaczęły dochodzić tam, gdzie wcześniej nie dochodziły.
Okazuje się, że można mieć usługę typu VPS i jednocześnie poczucie, że ktoś odpowie na zgłoszenie. i to nie dość, że w ogóle odpowie, to jeszcze szybko i rzeczowo.

Płacę 99zł/miesiąc+15 zł DA za pakiet VPS Gold (XEN,1,5 GHz, RAM 1 GB, HDD - 20 GB, 300 GB transferu, 4 IP).

Wielkie brawa dla Kylos.pl za obsługę klienta. O reszcie wypowiem się z czasem.
  • 0

#2 Gość_Active-Hosting_*

Gość_Active-Hosting_*
  • Goście

Napisany 27 czerwiec 2009 - 00:35

Oczywiście Polecam.
Mamy tam swoje 2 maszyny, dziś tzn. wczoraj wysłaliśmy kolejne dwie do kolokacji i wyślemy jeszcze więcej z biegiem czasu.

Panowie się starają jak mogą i bardzo dobrze im to wychodzi.

:)
  • 0

#3 conra

conra

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 97 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Firma:brak
  • Imię:Konrad
  • Nazwisko:L.

Napisany 28 czerwiec 2009 - 16:09

Również mogę polecić.
Idealny kontakt lecz ceny troszkę wyższe niż u konkurencji.
  • 0

#4 Sizar

Sizar

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 24 postów

Napisany 28 czerwiec 2009 - 21:39

Również mogę polecić.
Idealny kontakt lecz ceny troszkę wyższe niż u konkurencji.


Nieco wyższe to fakt (zwłaszcza po tym co pokazała ostatnio konkurencja), ale też nie na jakimś abstrakcyjnym poziomie. Osobiście jestem jednak gotów zapłacić nieco więcej, ale mieć dobry kontakt z firmą. Do tego bardzo ciekawie wygląda system rekompensat w przypadku awarii w Kylosie. Obym tylko nigdy nie musiał się powoływać na ten punkt :)
  • 0

#5 Gość__*

Gość__*
  • Goście

Napisany 28 czerwiec 2009 - 22:24

Gdzie Kylos hostuje te VPSy? W sumie spoko oferta...
  • 0

#6 Gość_Active-Hosting_*

Gość_Active-Hosting_*
  • Goście

Napisany 28 czerwiec 2009 - 22:29

Gdzie Kylos hostuje te VPSy? W sumie spoko oferta...


W Polsce u siebie........
  • 0

#7 conra

conra

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 97 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Firma:brak
  • Imię:Konrad
  • Nazwisko:L.

Napisany 29 czerwiec 2009 - 09:02

Mają swoje Data Center w Łodzi.
Bardzo często siedzi u nich ktoś na gg więc dla leniwych jest to wspaniała sprawa :)
  • 0

#8 3lv1s

3lv1s

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 15 postów

Napisany 11 lipiec 2009 - 20:53

Ponieważ nie mam zamiaru kilka razy pisać tego samego, zamieszczam link do mojej wypowiedzi w sprawie kylos.pl:

http://www.webhostin...o...19236&st=20
  • 0

#9 Filmowo.net

Filmowo.net

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 24 postów

Napisany 23 grudzień 2009 - 15:22

Witam

Można prosić o jakieś aktualne informacje o usługach firmy Kylos? Zastanawiam się nad wykupieniem u nich konta.
  • 0

#10 alienek

alienek

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisany 30 marzec 2010 - 20:49

Może Pan śmiało brać, obsługa miła i chętna do współpracy my obecnie u nich kolokujemy kilka maszyn i jest ok.


Mam u nich serwer dedykowany od kilku miesięcy już - nie narzekam, wszystko w jak najlepszym porządku - w razie problemów pomogą nawet o 2 w nocy :)
  • 0

#11 anty

anty

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisany 13 czerwiec 2010 - 13:38

Od dwóch tygodni korzystam z hostingu tej firmy i jak na razie nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko działa jak należy.
  • 0

#12 DawPi

DawPi

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 159 postów
  • Skąd:Kraków

Napisany 13 czerwiec 2010 - 14:04

Od dwóch tygodni korzystam z hostingu tej firmy i jak na razie nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko działa jak należy.


Pierwszy post, link w sygnie.. Tak, to na pewno opinia klienta. :o
  • 0

#13 Gość_N3T5kY_*

Gość_N3T5kY_*
  • Goście

Napisany 13 czerwiec 2010 - 16:29

Zazdrościsz ?

A czego tu zazdrościć?
Od kiedy to klienci pozycjonują stronę firmy :o?
  • 0

#14 marioside

marioside

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 96 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Imię:Mariusz

Napisany 13 czerwiec 2010 - 16:47

A czego tu zazdrościć?
Od kiedy to klienci pozycjonują stronę firmy :)?

W A-H to norma :o:)
  • 0

#15 anty

anty

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisany 13 czerwiec 2010 - 18:08

Nie pozycjonuję porostu jestem zadowolony a linka w sygnaturce wstawiłem "w nagrodę" za solidność usług :lol: To samo mogę powiedzieć o firmach netmark.pl i smallservers.pl - bo z usług tych firm również korzystam i też nie napotkałem żadnych problemów z użytkowaniem serwerów a postanowiłem wyrazić opinię o kylos.pl ponieważ w tej firmie mam obecnie mój największy serwis internetowy.
  • 0

#16 makosgsi

makosgsi

    Często na forum

  • Użytkownicy
  • 60 postów

Napisany 15 czerwiec 2010 - 23:28

Rowniez sie dolacze.
Po kilku miesiacach moge napisac tylko, ze maja dobra jakosc jak i support.
  • 0

#17 Ukasz EN

Ukasz EN

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisany 04 styczeń 2011 - 06:05

Witam, jakość usług oferowanych przez kylos data center jest naprawdę na wysokim poziomie. Niedawno mile zakoczyła mnie nowa strona firmowa która ewoluowała w dość znaczący sposób, myślę ze jest to słuszny kierunek firmy bo do usług wysokiej jakości wypadało by zrobić ładną otoczkę aby klient nie tylko czuł się jako nabywca profesjonalnych usług ale i by mógł o tym przekonany . Obecnie w kylos mamy 9 kont silver (około 100pln na rok) i klienci chwalą sobie (a raczej nie narzekają - jak by coś tylko nie działało od razu były by telefony) jakość usług. Do wyboru klient otrzymuje z jakiego programu pocztowego chce korzystać co myślę jest też plusem.Support często siedzi po nocach na GG więć jak ktoś potrzebuje to nie ma z tym problemów.
  • 0

#18 Chris

Chris

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisany 06 październik 2011 - 14:39

Ja również mogę śmiało polecić usługi tej firmy. Serwery działają bezproblemowo, obsługa klienta na rewelacyjnym poziomie. Support działa faktycznie 24h/dobę i bez problemu można uzyskać pomoc nawet o 2 w nocy :) Konto mam od lipca i dotychczas nie zaliczyłem żadnej awarii czy dłuższego padu serwera. Oby tak dalej B)
  • 0

#19 Godzio

Godzio

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 99 postów

Napisany 15 październik 2011 - 11:20

Założyłem sobie konto testowe, bo skusiły mnie pozytywne opinie i jak na razie muszę powiedzieć, że jestem bardzo mile zaskoczony :)
  • 0

#20 bivv85

bivv85

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 7 postów

Napisany 20 październik 2011 - 22:44

Korzystam z ich usług ponad pół roku. Wcześniej hosting, teraz VPS, a w przyszłości z pewnością Dedyk.

Poziom obsługi klienta niespotykany, a mam lub miałem konta w ponad 20 firmach polskich i kilku zagranicznych.
Admin odpisuje bardzo rzeczowo nawet na pytania, w których zdaję sobie sprawę, powinienem znać odpowiedź.


Nigdzie w ofercie nie było większości dodatkowych usług jakie dla nas nieodpłatnie wykonano,
tj. pomoc w znalezieniu problemu w konfiguracji suhoshin, potem coś o htaccess
i po drodze jeszcze kilka innych zapytań.


Usługi Kylosa oceniam rewelacyjnie od strony obsługi klienta, elastyczności, odpowiedzialności pracowników i jakości zarazem.

Dostrzegam pewne różnice cenowe zwłaszcza ostatnio na korzyść innych firm,
ale w sumie nie wiem czy mam ochotę ryzykować.



  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników