Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Bartosz Gadzimski

Nowa Usługa W Nazwa.pl – Serwisy Www

Polecane posty

Gość Bartosz Gadzimski

Nowa usługa w nazwa.pl – serwisy WWW

 

 

Nowy, niespotykany do tej pory w Polsce, model sprzedaży Serwisów WWW zaprezentował dziś serwis nazwa.pl. Znany dostawca usług hostingowych i lider w rejestracji domen internetowych w ten sposób stał się pierwszą firmą kompleksowo obsługującą obecność w Internecie.

 

NetArt, właściciel serwisu nazwa.pl, konsekwentnie wzmacnia pozycję lidera wśród firm świadczących komercyjne usługi internetowe. Dzięki wprowadzeniu nowego produktu, jakim są Serwisy WWW, NetArt jest pierwszą firmą na polskim rynku oferującą kompleksową obsługę obecności klientów w Internecie. W serwisie nazwa.pl można skorzystać ze wszystkich usług niezbędnych do zaistnienia firmy w Internecie, od rejestracji domeny, poprzez zamówienie usługi hostingu, aż do zakupienia własnego Serwisu WWW. 8 października 2007 r. nastąpiła oficjalna premiera nowej usługi i od tego dnia można zapoznać się ze wszystkimi projektami przygotowanymi do sprzedaży. Każdego tygodnia na stronach nazwa.pl będą pojawiać się kolejne Serwisy WWW. Serwisy WWW będą dostępne w sprzedaży już od 22 października 2007 r.

 

Nowa idea sprzedaży Serwisów WWW

 

Zaproponowany przez NetArt model sprzedaży Serwisów WWW to innowacyjność nieznana wśród polskich firm. Serwis nazwa.pl jako pierwszy zaproponował rozwiązanie, polegające na prezentacji na swoich stronach około 1000 gotowych Serwisów WWW, spośród których klienci mogą wybrać ten, który chcą zakupić.

Klient wybiera w katalogu gotowy projekt witryny internetowej, zamawia go, opłaca i w ciągu kilku minut staje się właścicielem oryginalnego serwisu. Bardzo istotne jest to, że Serwisy WWW sprzedawane są na wyłączność, co oznacza, iż zaraz po zamówieniu zostają wycofane ze sprzedaży. Tym samym klient ma gwarancję, że nie znajdzie się w Internecie drugiego takiego samego serwisu, jak ten zakupiony w nazwa.pl.

„Prowadzone przez nas analizy marketingowe wykazały, że największą barierą we wdrożeniu własnej strony internetowej wśród małych i średnich przedsiębiorstw jest problem komunikacyjny na linii firma – producent witryny oraz czas realizacji usług od kilku tygodniu do kilku miesięcy. Badania wykazały, że klienci tak naprawdę chcieliby wiedzieć od początku, jaki Serwis kupują i za ile. Badani menadżerowie z sektora MSP określili, że idealna sytuacja to taka, w której mogą wybrać spośród określonej liczby serwisów ten, który ich zdaniem jest najlepszy, a następnie po prostu go zamówić. My postanowiliśmy dać im taką możliwość.” – mówi Daniel Kotyras dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w NetArt.

 

Atrakcyjna cena i szybki czas realizacji!

 

Jednym z podstawowych atutów nazwa.pl jest atrakcyjna cena sprzedawanych Serwisów WWW oraz fakt, że z zakupionego serwisu można korzystać zaraz po jego opłaceniu. Sam Serwis WWW może być dostarczony do klienta nawet w ciągu 2-3 dni od złożenia zamówienia. Każdy sprzedany serwis zawiera dokładną specyfikację i jest gotowy do natychmiastowej publikacji. Równocześnie z nową usługą sprzedaży Serwisów WWW nazwa.pl proponuje adaptację każdego zakupionego Serwisu WWW do indywidualnych potrzeb klienta w promocyjnej cenie 1 zł.

„Wszystkie serwisy WWW są wykonane w oparciu o najnowsze rozwiązania technologiczne i najświeższe trendy przez kreatywnych twórców mediów interaktywnych. Rozumiejąc potrzeby klientów oczekujemy tylko, aby klient dostarczył nam teksty, pliki graficzne oraz muzyczne, a zespół doświadczonych grafików i webmasterów wkomponuje je zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta w dowolną, wybraną z katalogu witrynę. Projektanci zadbają o to, by każda sugestia klienta została uwzględniona oraz aby wszystkie Serwisy WWW były zgodne ze standardem W3C. Gwarantujemy, że modyfikacji zakupionego serwisu dokonamy w kilka dni i przedstawimy klientowi wyniki prac do akceptacji. Proponowane przez nas Serwisy WWW dopracowane są ze wszystkimi szczegółami w sensie jakości, dostępności i użyteczności. Każdy projekt zawiera dokładną specyfikację i jest gotowy do natychmiastowej publikacji.” – komentuje Marek Warczykowski, Kierownik Działu Kreatywnego w NetArt.

 

Informacje o firmie NetArt:

Firma NetArt działa na rynku komercyjnych usług IT już od 1997 roku, świadcząc usługi rejestracji domen, utrzymywania hostingów oraz bardziej zaawansowanych opcji serwerów. Obsługując 150 tys. Klientów, firma posiada 30% udział w rynku komercyjnych usług internetowych. Usługi NetArt można nabywać w dwóch serwisach internetowych: http://nazwa.pl oraz http://serwery.pl. Wśród klientów firmy znajdują się głównie małe i średnie przedsiębiorstwa, korporacje, a także instytucje i organizacje.

 

Dzięki partnerskim umowom z NASK, EURid oraz współpracy z rejestratorem domen globalnych OnlineNIC, w NetArt można rejestrować domeny w prawie 150 rozszerzeniach. Klienci NetArt mogą wybierać spośród domen polskich, w tym także funkcjonalnych i regionalnych, pięciu rozszerzeń globalnych, a także zarejestrować domenę europejską.

 

NetArt oferuje jedne z najpopularniejszych na rynku rozwiązań hostingowych – serwery Active i ActivePro. W ofercie firmy znajdują się także bardziej zaawansowane rozwiązania serwerowe – serwery wirtualne serii Provider oraz serwery dedykowane NetAdmin. Firma świadczy również usługi kolokacji serwerów.

 

Wysoką jakość usług serwerowych zapewnia własne Data Center, zlokalizowane w Krakowie. Oparte na własnej infrastrukturze i markowym sprzęcie zapewnia niezawodność działania bliską 100%. Data Center firmy NetArt to nowoczesny kompleks pozwalający na stabilną i bezpieczną pracę urządzeń telekomunikacyjnych i serwerów. Wśród najważniejszych cech wyróżniających Data Center jest fakt, iż służy ono wyłącznie obsłudze platform serwerowych NetArt, a dostęp do infrastruktury zgromadzonej w Data Center mają tylko upoważnieni pracownicy NetArt, co stanowi unikalne rozwiązanie w skali firm hostingowych w Polsce.

 

10 lat obecności NetArt na rynku IT pozwoliło ugruntować pozycję firmy jako solidnego i godnego zaufania partnera oraz wiodącego dostawcę usług serwerowych i rejestratora domen.

 

www.nazwa.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

5,000 zł netto za szablony w stylu templatemonster.. już widzę, jak klienci kupujący serwery za złotówke rzucają się na to... :D. Inni raczej też z tego nie skorzystaja, bo w takiej cenie można spokojnie mieć sensowny projekt wykonany od podstaw z prostym CMSem do zarządzania contenetem.

 

Swoją drogą, np. Superhost ma taką usługę u siebie chyba od 3 lat, tyle, że szablony są bez wyłączności, no ale kosztuja też 50 krotnie mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

aż się zachłysnąłem! buahahahahaha... ale można teraz nazwa.pl wykorzystywać do innego celu - klient marudzi, że drogo, że nie chce się za byle jaką kasę mu zrobić hiper-super stronki.. mówisz tak: "zapraszam na nazwa.pl - parę kliknięć i ma pan stronę" ... hehe.. a tam bach.. 5000-9000... od razu wróci : ) czaad hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ceny zawsze mozna obnizac, wprowadza efektowne promocje. Poczekajmy na kolejny ruch nazwy. Wyjscie z wysokiej ceny jest dobrym ruchem.

 

Natomiast dla branzy uslug kreatywnych to tez bardzo dobra wiadomosc. Brakowalo dotychczas punktu odniesienia, albo inaczej - popularnym punktem odnisienia byl syn Pani Jadzi z dzialu kadr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

3mam kciuki, ze jednak nakladka ;-). Na razie doczytalem tyle, ze poza promocja "wdrozenie" (czyli przygotowanie podstron, ew. proste dostosowanie grafiki) jest 2000 zl, a szablon z elementami flashowymi to juz 7000 zl, a calosc flash to 9000 zl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Nie przesadzajcie, wyglądają bardzo dobrze i są na wyłączność. Na templatemonster na wyłączność ceny są bardzo wysokie: np. $2900, $2400 i to nie jest prawdziwa wyłączność bo ktoś może kupić wcześniej i mieć taki sam design. Dopiero następni nie mają tej możliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fobi: szablony html można znaleźć w dziale log budget templatemonster :D. Kosztują 300-400$ na wyłączność. Flashowe owszem są droższe ale to nadal nie jest z kolei 9 tys, które życzy sobie nazwa. No ale coż, może znajdą się chętni, bo mimo wszystko szablony nie są złe, a i polska faktura to duży wabik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ceny właściwie średnie. Nie można było się spodziewać, że taka firma jak nazwa.pl zejdzie z cenami prawie do zero. Co jak co, ale sama siebie ceni :)

 

Takie firmy jak spodek.com.pl isover.pl braas.pl silesiacitycenter.pl - jak myślicie ile płacą za wykonanie stronki? To byście sie zdziwili, bo sumy sięgają ponad 10'000zł i dochodzą do 50k zł (wraz z aktualizacjami i pozycjonowaniem; szczegółów nie znam :D )

 

 

Po prostu Nazwa nie mogła sobie pozowlić na śmiesznie niskie ceny za tego typu usługe :D

Ja tam ich całkowicie rozumiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Info-cal: mimo wszystko należy rozróżnić wykonanie strony od podstaw od szablonu. Pomijam już to, że firmy o których piszesz raczej nie stołują się na serwerach shared :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak , to prawda. Ale mimo wszystko, wykonanie layout wraz z elementami flash'a, hosting, pozycjonowanie strony za 10k... ? :D

Pomijająć fakt, że część stronek robioną przez tą firmę jest na CMS DotNetNuke, więc wystarczy pociąć szablon, uzupełnić treścią i już gotowa stronka za ponad 10'000zł :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mysle, ze jednak jest roznica miedzy strona szablonowa z nazwy, a serwisami o ktorych mowisz i ktorych ceny rzeczywiscie prezentuja sie w takich granicach.

 

Nie porownywalbym tego jednak wprost :-). Chocby dlatego, ze takie firmy nie placa tyle za strone, ale za obsluge. Tu nie chodzi o to, ze ktos zrobi strone i sprzeda ja przez telefon albo reklama. Usluga indywidualna zawsze bedzie ceniona wyzej od masowej.

 

Ale tez uwazam ceny nazwy za: po pierwsze - uzasadnione, po drugie - korzystne dla branzy.

 

Jest tez mysle jeszcze jeden aspekt. Wielu jest webmasterow, ktorzy robia strony klientom i wrzucaja ich na nazwe. Sadze, ze nazwa nie chcialaby dla tych webmasterow stanowic bezposredniej konkurencji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To po to im były te szablony, które robiłem :D. Ciekawe ilu ludzi w polsce robi te templatki za grosze - u mnie robiło nas dwóch. No chyba, że nie robiliśmy do tego, bo to też możliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×