Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Beny

net.is-partners.com

Polecane posty

Cześć

 

Jestem początkujący w tych tematach (hosting itp.). Szukam Hostingu pod stronę z forum i znalazłem ofertę net.Is-partners.com i chciałbym się dowiedzieć czy wszystko dobrze tam chodzi........., bo wydam na to kilka stówek i nie chciałbym się "wrypać na minę" :cry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja również zastanawiam się nad ich ofertą.

Co do stabilności, to nie powinna być z nią problemów. Jedyne co mnie dręczy to niskie ceny hostingu. Niby dobrze, ale... może jest jakieś 'ale'...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LUDZIE NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

nie róbcie sobie tego!!!

To są niekompetentni naciągacze!!!

Kupiłem tam konto i przez 1/3 czasu server nie dziala!!!

Subdomeny są "aktywowane" [??] po 7 dniach albo wcale ://

Obsługi technicznej nie ma!!

Na maile nie odpisują i kasy zwrócic nie chcą ://

Ratunkuuuu niech mi ktoś pomoże! Co z nimi mogę zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rowniez nie polecam, mialem konto shellowe na serwerze, ktory byl u nich postawiony. W ciagu pol roku zafundowali miedzy innymi dwie zmiany ip (i trzech providerow, wszystko z przynajmniej jednodniowym downtime).

Teraz sa w PAI, pingi

 

Badanie ncgroup.pl [195.69.83.138] z użyciem 32 bajtów danych:

 

Odpowiedź z 195.69.83.138: bajtów=32 czas=250ms TTL=58

Odpowiedź z 195.69.83.138: bajtów=32 czas=156ms TTL=58

Odpowiedź z 195.69.83.138: bajtów=32 czas=234ms TTL=58

Odpowiedź z 195.69.83.138: bajtów=32 czas=312ms TTL=58

 

dla porownania

 

Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=62ms TTL=59

Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=47ms TTL=59

Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=47ms TTL=59

Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=47ms TTL=59

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach