Skocz do zawartości
filip_b

Newsletter problem z przekierowaniem

Polecane posty

Potrzebuję małego wyjaśnienia i ew podpowiedzi jak temat ugryźć.

Firma X rozsyła newsletter mailowy do klientów, jedna z klientek nie chce otrzymywać maili, zgłasza to po czym mail zostaje usunięty z bazy, jednak newsletter nadal do niej dociera. Podejrzewam że w bazie znajduje się drugi adres email klientki z którego zostało ustawione przekierowanie.

Pytanie czy jestem w stanie zweryfikować od swojej strony (nadawcy) bez interakcji z adresatem jak przebiega mój mail w celu rozwiązania problemu.

Jeśli kontakt z adresatem jest wymagany, na co powinienem zwrócić uwagę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeśli kontakt z adresatem jest wymagany, na co powinienem zwrócić uwagę?

Na nagłówki wiadomości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×