Skocz do zawartości

Polecane posty

Niegdyś GlobalNetwork.pl (firma wzięła pod swoje skrzydła użytkowników GlowaNET): https://cloudbitly.com/

 

Opinie o GlobalNetwork.pl są raczej pozytywne, jednak przed Cloudbilty przestrzegam. Na stronie zniknęły dane kontaktowe, Regulamin, również obsługa serwerów, się zmieniła. Nowy właściciel postanowił "od tak" uaktualnić DNS-y i poinformował o tym fakcie użytkowników już z nowej domeny, także tym niezorientowanym o cesji przestały działać serwisy hostowane. Coś w serwerach nagrzebano, bo niektóre dane z moich serwisów przestały się wczytywać lub działać, niestety obsługa milczy na temat - ani słowa wyjaśnień czy przeprosin. Obecnie nie mam w ogóle dostępu do swoich danych chociaż opłaciłem hosting do końca roku - również kontakt z serwisem technicznym się urwał. Bardzo nieprzyjemny hosting. Szkoda, że poprzedni właściciel oddał ten biznes w ręce tak niepoważnych ludzi!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Na początku chciałbym powiedzieć że usługa cloudbitly.com prowadzona jest przez te same osoby co dawne globalnetwork.pl. Jedyna różnica jest taka że usługi hostingowe zostały przeniesione na chmurę obliczeniową AMAZON. O zmianach klienci byli informowani wcześniej. Wysyłane były informacje co do kiedy należy wykonać aby uniknąć przestoju i nie były to terminy 2/3 dniowe a 2 miesieczne. Wracając do Pana problemu dnia 10/06/2016 roku o godzinie 09:26:52 został wysłlany do Pana ticket o następującej treści:

Witam,

Z Państwa konta rozsyłany jest spam. Z logów wynika, że spam rozsyłany jest przez skrypty znajdujące się w lokalizacji:
/home/xxx/domains/xxxxx/public_html/konf/administrator/templates

Konto zostało zawieszone w celu powstrzymania rozsyłania spamu. Prosimy o informację kiedy kiedy może się Pan zając problemem, wówczas w podanym terminie odblokujemy konto.

Powiadomienie o tickecie zostało wysłane na pocztę email oraz sms na numer podany w panelu klienta. Ticket do tej pory nie doczekał się odpowiedzi z Pana strony. Próbowaliśmy się także z Panem skontaktować telefonicznie - niestety próby były nie udane. Dostał Pan informację w mailu że wszystkie problemy należy zgłaszać przez system bilingowy który do tego celu służy. Z logów widzę że Pan się tam nawet nie zalogował. Więc proszę na początku zastosować się do naszych zaleceń a później jak Pan to określił w mailu:

„W Internecie nic nie ginie i jeden niezadawolony klient potrafi zniechęcić do usługi 10 innych.” obsmarowywać czy to naszą firmę czy jakokolwiek inną. My po swojej stronie dopełniliśmy wszystkich obowiązków aby Pana poinformować o zaistniałym problemie nie spowodowanym naszym zaniedbaniem czy awarią po naszej stronie.

 

Pozdrawiam,

Piotr Chrostek

 

 

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Firma, która nie szanuje swoich długoletnich klientów, a zmiana danych do faktury to problem nie do przeskoczenia. Nawet na tickety z helpdesku nie odpowiadają.

 

Numer telefonu nie działa, na maile nie odpowiadają.

 

OMIJAJCIE ICH SZEROKIM ŁUKIEM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po samym wyglądzie widać że nie warta zakupienia, Aktualnie wszedłem w zakładkę vps'ów i strona się wczytuje tylko do połowy + te ceny, no aktualnie jest wiele więcej lepszych firm z lepszymi cenami i nie tylko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mFilmy.com

Po samym wyglądzie widać że nie warta zakupienia, Aktualnie wszedłem w zakładkę vps'ów i strona się wczytuje tylko do połowy + te ceny, no aktualnie jest wiele więcej lepszych firm z lepszymi cenami i nie tylko.

A i spróbuj zamówić coś:) Ni da rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×