Skocz do zawartości
Kynsz

Cpanel + outloock = wieczna synchronizacja

Polecane posty

Witam

 

Mam duży problem, przenosiłem skrzynki pocztowe z home.pl na serwer z cpanelem przy pomocy imapsync i teraz skrzynki które mają po 4gb to synchronizują się wiecznie, podczas synchronizacji jest zrywane połączenie po czym znów wznawiają synchronizację i tak w kółko gdy uda się im zsynchronizować to wysyłanie i odbieranie nowych emaili trwa długo, po wyłączeniu i włączeniu klienta znów synchronizacja trwa bardzo długo - jest jakiś sposób aby sobie z tym poradzić ?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz kilka pytań. Czy przeniesienie równało się ze zmianami konfiguracji DNS by mapowały nową usługę (pełny czas propagacji DNS do 48 godzin) , czy serwer z cpanel jest właściwie skonfigurowany? Czy jest włączona opcja archiwizacji poczty w cpanel?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz kilka pytań. Czy przeniesienie równało się ze zmianami konfiguracji DNS by mapowały nową usługę (pełny czas propagacji DNS do 48 godzin) , czy serwer z cpanel jest właściwie skonfigurowany? Czy jest włączona opcja archiwizacji poczty w cpanel?

 

Tak zmieniłem DNSy, aby nie czekać na odświeżenie dnsów dodałem wpisy do pliku hosts aby domena kierowała na serwer, z serwera korzysta kilkunastu klientów od roku i nie było podobnych problemów, zapomniałem dodać że problem występuje tylko w outloocku, thunderbird działa bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Outlook ma swój sposób katalogowania poczty względem katalogów docelowych na serwerze poczty. Pytanie teraz jaki rodzaj usługi był poprzednio? Możliwe że jak została przeniesiona poczta również przeniosło zawartość której Outlook nie rozpoznaje.

 

Znalazłem jeszcze coś takiego kiedyś: http://www.inmotionhosting.com/support/email/email-troubleshooting/imap-issues-affecting-outlook-2013-and-office-365-functionality

 

Wprawdzie osobiście nie używam ale ostatnio klient zadał nam podobne pytanie jeżeli chodzi o sprawę synchronizacji katalogów zwłaszcza katalogu wysłane.

Często coś nie działa z produktami Microsoft ale wydaje mi się że w twoim przypadku ma to związek z samymi katalogami które są na komputerach klientów pobrane na starej konfiguracji i w tej chwili chce je znaleźć na nowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Outlook ma swój sposób katalogowania poczty względem katalogów docelowych na serwerze poczty. Pytanie teraz jaki rodzaj usługi był poprzednio? Możliwe że jak została przeniesiona poczta również przeniosło zawartość której Outlook nie rozpoznaje.

 

Znalazłem jeszcze coś takiego kiedyś: http://www.inmotionhosting.com/support/email/email-troubleshooting/imap-issues-affecting-outlook-2013-and-office-365-functionality

 

Wprawdzie osobiście nie używam ale ostatnio klient zadał nam podobne pytanie jeżeli chodzi o sprawę synchronizacji katalogów zwłaszcza katalogu wysłane.

Często coś nie działa z produktami Microsoft ale wydaje mi się że w twoim przypadku ma to związek z samymi katalogami które są na komputerach klientów pobrane na starej konfiguracji i w tej chwili chce je znaleźć na nowej.

 

Problemem było indexowanie poczty po zmianie serwerów , zaczął się gubić, usunięcie konta z OT i utworzenie nowego rozwiązało problem

 

Wersją klienta OT to gdzieś pewnie 15 to na windows 10 to działało

 

Ale link zawsze może się przydać, dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×