Lademann 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2015 Witammam problem z firmowym emailem wszystkie emaile wysłane z na skrzynki gmail hotmail yahoo wpadają do spamu mógłbym prosić o zerkniecie na konfiguracje ponieważ nie wiem już gdzie szukać błędu. Delivered-To: takiemail@gmail.com Received: by 10.96.174.201 with SMTP id bu9csp1235826qdc; Mon, 15 Jun 2015 00:59:10 -0700 (PDT) X-Received: by 10.194.238.233 with SMTP id vn9mr17634423wjc.24.1434355150591; Mon, 15 Jun 2015 00:59:10 -0700 (PDT) Return-Path: <store@bestbuildingsupplies.co.uk> Received: from mail.bestbuildingsupplies.co.uk (mail.bestbuildingsupplies.co.uk. [91.228.196.33]) by mx.google.com with ESMTPS id cz10si15670709wjb.18.2015.06.15.00.59.09 for <ladigb@gmail.com> (version=TLSv1.2 cipher=ECDHE-RSA-AES128-GCM-SHA256 bits=128/128); Mon, 15 Jun 2015 00:59:10 -0700 (PDT) Received-SPF: pass (google.com: domain of store@bestbuildingsupplies.co.uk designates 91.228.196.33 as permitted sender) client-ip=91.228.196.33; Authentication-Results: mx.google.com; spf=pass (google.com: domain of store@bestbuildingsupplies.co.uk designates 91.228.196.33 as permitted sender) smtp.mail=store@bestbuildingsupplies.co.uk; dkim=pass header.i=@bestbuildingsupplies.co.uk; dmarc=pass (p=NONE dis=NONE) header.from=bestbuildingsupplies.co.uk DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; q=dns/txt; c=relaxed/relaxed; d=bestbuildingsupplies.co.uk; s=x; h=Content-Type:MIME-Version:Date:Subject:To:From:Message-ID; bh=Ktp5a3fRbBcrfTLVPnDM6FLM7Bwcdg1qDjIutGYCkNA=; b=gEQ88+8uhzNOJgGqL8vPj6owkLkOtjzsOUba0bWxK3aOBRI9iyWChxOt/yEk3wFN6ae8nDa5vB/qO294EwXU1lRaBPWZe6nybr67L4EGaCUKqD8fFqJnvjsUnNlFS26ypJ3+6lHZWQdVzeeksFWxDyhNeScYM6ydP6sAHrwIXp5MT8dFnvC2S00U6R+l5xaj8VnkSQt36EyX5U7k3OiWoOkq1FqvsIiB1/KHwSUclMstBsqpJnj/LnQW29/xlPmN8I09ZRtOmRKJvlZrk/uC/aMcAgWbD+3AZHi1+hNg+fN3WuP1g6gNZ6msEys3vfCaIMv+gkbvZwSLFPoERQBCNg==; Received: from host81-155-41-33.range81-155.btcentralplus.com ([81.155.41.33] helo=LadigbKomputer) by mail.bestbuildingsupplies.co.uk with esmtpsa (TLSv1:AES128-SHA:128) (Exim 4.80.1) (envelope-from <store@bestbuildingsupplies.co.uk>) id 1Z4PHU-00040V-33 for ladigb@gmail.com; Mon, 15 Jun 2015 09:58:08 +0200 Message-ID: <1633656FA65A4D68B94D860CF394FAC3@takieemailKomputer> From: "Best Building Supplies" <store@bestbuildingsupplies.co.uk> To: "Stoliro" <takiemail@gmail.com> Subject: re Date: Mon, 15 Jun 2015 08:58:05 +0100 MIME-Version: 1.0 Content-Type: multipart/alternative; boundary="----=_NextPart_000_0016_01D0A749.647CDC20" X-Priority: 3 X-MSMail-Priority: Normal Importance: Normal X-Mailer: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331 X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2015 mam problem z firmowym emailem wszystkie emaile wysłane z na skrzynki gmail hotmail yahoo wpadają do spamu Wszystkie maile wysłane z Twojego serwera trafiają do spamu zarówno w Gmailu, Hotmailu, jak i Yahoo? Wyślij mi maila (takiego jak wysyłałeś na Gmaila, równiż o tej samej treści) na test@hostingblog.ovh. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Syndrom 95 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2015 Mail jest html ? Zawiera obrazki ? Linki ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
_Maciej 42 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2015 Zrób test, może coś znajdzie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lademann 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2015 email wysłany na test@hostingblog.ovh tak wszystkie emaile z serwera obojętnie co wyśle spada do spamu test zrobiłem wszystko dobrze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2015 (edytowany) Technicznie wygląda dobrze. Dostajesz 10/10 w mail-testerze? Podejrzewam, że generyczna nazwa "Best Building Supplies" i domena bestbuildingsupplies.co.uk brzmią dużym operatorom spamowo. A do tego pewnie adres IP nie był wcześniej używany do wysyłania poczty? Edytowano Czerwiec 19, 2015 przez blfr (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lademann 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2015 (edytowany) tak dostaje 10/10 IP jest indywidualne i od 5 miesięcy należy do nas ale co się działo z tym przed nami ciężko powiedzieć A czy zmiana serwera pocztowego by pomogła ? na przykład przeniesienie się do Gmail Edytowano Czerwiec 19, 2015 przez Lademann (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2015 Tak, skorzystanie z większego dostawcy mogłoby pomóc. Spróbuj Google Apps, jeśli to zwykła poczta; Mailguna, jeśli to transakcyjne wiadomości; Mailchimpa, jeśli chcesz wysyłać newslettery. Wszyscy mają okresy testowe, albo pierwszych kilka tysięcy wiadomości obsługują za darmo, więc możesz swobodnie przetestować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lademann 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2015 Dzięki panowie za pomoc postaram się przenieść pocztę i zobaczę czy coś pomoże Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach