bybunny 540 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2016 Tak z ciekawości by nie przeszukiwać regulaminów i tym samym by zostało dla potomnych. Czy usługa jest skierowana tylko dla klientów na terytorium Polski a jeżeli nie czy wypłata środków jest możliwa na PayPal (prowizję przejmuje odbierający). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Simpay 3 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2016 Tak z ciekawości by nie przeszukiwać regulaminów i tym samym by zostało dla potomnych. Czy usługa jest skierowana tylko dla klientów na terytorium Polski a jeżeli nie czy wypłata środków jest możliwa na PayPal (prowizję przejmuje odbierający). Witaj, W chwili obecnej głównie nasza oferta jest skierowana do mieszkańców Polski, i rozliczenie odbywa się za pomocą przelewu na Polski rachunek bankowy. W pewnych wyjątkach, również wysyłamy na PayPal. Jeżeli byłbyś zainteresowany, zapraszamy do indywidualnego kontaktu - kontakt@simpay.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2016 Dziękuję za odpowiedź, jak wygląda sytuacja w Simpay dotycząca tematu poruszonego tu: http://www.webhostingtalk.pl/topic/53459-praktyki-cashbilla-jak-jest-gdzies-indziej/?do=findComment&comment=456890 Czy sposób działania jest identyczny? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Simpay 3 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2016 Fraudy to jest zmora wszystkich providerów płatności SMS Premium. Aby im zapobiegać, nasza firma: - Ustaliła dzienne oraz miesięczne limity płatności z danego numeru telefonu - Potencjalne fraudowe transakcje weryfikuje bezpośrednio u operatorów. - Zgodnie z naszą polityką, fraudy do 100 zł nasza firma "bierze na siebie". Dzięki dziennym/miesięcznym limitom, Pana klient musiałby wysyłać SMS przez kilka dni aby przekroczyć kwotę, którą byśmy egzekwowali od Partnera. Potencjalne numery-fraud mają to do siebie, że próbują wykonać maksymalną ilość płatności jednego dnia, aż do momentu gdy operator zablokuje im SMS Premium do czasu zapłacenia rachunku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2016 (edytowany) fraudy do 100zł z na:1 każdy numer w miesiącu2 wszystkie numery w miesiącu3 jeden numer w wielu miesiącach czy jeszcze inaczej Edytowano Styczeń 30, 2016 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Simpay 3 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2016 fraudy do 100zł z na: 1 każdy numer w miesiącu 2 wszystkie numery w miesiącu 3 jeden numer w wielu miesiącach czy jeszcze inaczej Tyczy to się pojedynczego numeru w danym miesiącu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Luty 6, 2016 wydaje mi się że to o czym piszecie jest nierealnezakładając zarobek powiedzmy 1000zł i co miesiąc będzie fraudów 250zł (20 fraudów z 30,75), każdy z innego numeru będziecie wówczas tracić, bo nie zarobicie ze swojej prowizji na te fraudyco wtedy zrobicie, podziękujecie klientowi? wytłumaczycie że nie możecie spełnić tego co obiecywaliście ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Simpay 3 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2016 wydaje mi się że to o czym piszecie jest nierealne zakładając zarobek powiedzmy 1000zł i co miesiąc będzie fraudów 250zł (20 fraudów z 30,75), każdy z innego numeru będziecie wówczas tracić, bo nie zarobicie ze swojej prowizji na te fraudy co wtedy zrobicie, podziękujecie klientowi? wytłumaczycie że nie możecie spełnić tego co obiecywaliście ? Witam, W chwili obecnej dzięki zastosowanym limitom (dziennie maksymalnie 100 zł netto [brutto 123 zł], miesięcznie 500 zł netto [brutto 615 zł]) fraud u naszych klientów przy całym ich ruchu wynosi ok. 0,16% (1,6 ‰ Promila). Czym się cechują fraudowe transakcje? Tak jak napisaliśmy wcześniej, osoba dokonuje dużej ilości płatności z jednego numeru telefonicznego. Operatorzy również z tym walczą, dlatego gdy widzą nienaturalny ruch przy nowym numerze telefonu - zazwyczaj po jednym dniu od masowych transakcji blokuje możliwość wysyłania SMS Premium do czasu uregulowania rachunku. Niezwykle rzadko zdarza się tak, aby fraud występował z pojedynczego numeru. Nawet jeżeli, to nasza firma bierze go na siebie. Dlatego fraudy do 100 zł netto wartości SMS pokrywa Simpay. Natomiast jeżeli użytkownik z jednego numeru otrzyma fraud na 125 zł, to cały koszt pokrywa nasz Partner. Staranie również dobieramy partnerów z którymi współpracujemy. Jeżeli oferowana przez niego usługa sprzyja fraud'om (np. wymiana SMS na gotówkę), to wolimy odmówić współpracy ze względu na dobro ogółu. Jest to odgórna polityka narzucona przez operatorów, i my jako firmy współpracujące z nimi musimy się dostosować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2016 no i to jest wypowiedź jakiej oczekiwałem, rozwiewająca wątpliwości Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Simpay 3 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2017 (edytowany) Witajcie, ze względu na wiele niedomówień które jest przy rozliczaniu osób prywatnych z SMS Premium, stworzyliśmy film https://www.youtube.com/watch?v=Bo2CKBmUiws który wyjaśnia: Ryzyko kontroli skarbowej przy zwykłej wypłacie na konto lub PayPal Ryzyko zakwestionowania umowy o dzieło na umowę zlecenie przez ZUS Rozliczanie za pomocą umowy zlecenie bez statusu ucznia, oraz z. Oraz w kolejnych firmie https://www.youtube.com/watch?v=U0UGBf-lyks omawiamy jak przy własnej działalności gospodarczej, mając sprzedaż do 8500 zł możemy ponieść 550 zł kosztów, a przy sprzedaży do 15000 zł raptem 750 zł, w rezultacie dając nam w pełni opodatkowane i legalne pieniądze. Edytowano Luty 7, 2017 przez Simpay (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawelduda2000 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 17, 2019 Dla rozwinięcia tematu dodam, że Simpay dobrze się rozwija w 2019. Na prośby użytkowników wdrożyliśmy moduł SMS Premium Simpay do wtyczki Fast Micro Pay do płatności WordPress. W dokumentacji Simpay jest opisany moduł Fast Micro Pay https://simpay.pl/dokumentacja-api Wideo dokumentacja tego modułu dostępna tutaj. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach