Skocz do zawartości
radom

Regulamin Forum WebHostingTalk.pl

Polecane posty

Regulamin forum webhostingtalk.pl

 

 

1. Ogólne zasady obowiązujące we wszystkich kategoriach for:

* Każdy ma prawo do posiadania tylko jednego konta na forum, nieważne ile firm reprezentuje. W przypadku zignorowania tego punktu regulaminu, wszystkie twoje konta zostaną zablokowane.

* Nick, który podajesz podczas rejestracji nie może być wulgarny ani obraźliwy. Użytkownicy z takim nickiem będą usuwani.

* Zawsze trzymaj się tematu dyskusji.

* Zabrania się na forum umieszczania treści pornograficznych, drastycznych ani żadnych linków do stron o takiej tematyce.

* Dopuszczone jest reklamowanie firm webhostingowych i składanie swoich ofert w odpowiednim forum.

* Problemy techniczne itp. proszę zgaszać do administratora lub moderatora po upewnieniu się, że zaistniały problem nie wynika z waszej winy.

* Administrator oraz moderator są autorytetem na forum i nie należy podważać ich decyzji ani prowadzić do bezsensownej wymiany zdań próbując dojść swojej racji.

 

 

 

2. Pisanie postów:

* Nie masz nic konkretnego do napisania to nie pisz wcale.

* Pisz w odpowiednim forum. Nie pisz gdzie popadnie.

* Nie umieszczaj tego samego postu/tematu w więcej niż jednym forum.

* Nie piszemy podwójnych postów, jeden pod drugim, tylko edytujemy poprzedni swój post.

* Wszystkie posty powinny być pisane w języku polskim.

* Forum WebHostingTalk.pl to nie czat czy też Gadu-Gadu, Sprawy prywatne załatwiaj przez PW (prywatne wiadomości) lub e-mail.

* Nie bluzgamy na forum i nie próbujemy oszukać autocenzury na forum poprzez dodanie spacji, kresek itp.

* Staramy się unikać literówek oraz błędów ortograficznych i stylistycznych. Jeśli takie popełniłeś popraw je klikając przycisk "Zmień"

* Nie formatujemy niepotrzebnie czcionki ( nie piszemy pogrubioną czcionką, nie używamy rozmiaru "duży" i "ogromny", nie kolorujemy.

* Nie piszemy postu WIELKIMI literami.

* Nie piszemy slangiem, który ostatnio jest popularny w internecie np.: tesh, jush itd.

* Zakaz dopisywania własnych ofert w tematach osób szukających usług hostingowych.

Swoją ofertę można zaprezentować w dziale oferty 1 krotnie, samemu zakładając temat o swojej firmie. Reszte ofert proszę wysyłać za pomocą Prywatnych Wiadmości (PW)

 

 

 

3. Sygnatura (podpis):

* Podpis powinien mieć maksymalnie trzy linijki tekstu.

* Zezwala sie na umieszczenie w podpisie reklamy firm ale nie innych for.

* Zabrania się umieszczania w podpisie banerów i innych grafik.

* Nie używamy w podpisie (sygnaturce) czcionki o rozmiarze "Ogromna" (<19).

* Podpis nie może zawierać żadnych słów niecenzuralnych i ogólnie uważanych za obraźliwe.

 

 

 

4. Emblematy :

* Maksymalny rozmiar emblematu to 80 na 80 pikseli a maksymalna waga pliku 10kB.

* Zabrania się stosowania jako emblematu obrazków rang.

* Emblemat nie może przedstawiać treści pornograficznych oraz innych, które mogłyby być niezgodne z prawem.

 

 

 

5. Postanowienia końcowe :

* Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie, ostrzeżenie (3 ostrzeżenia = ban) a także w rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wydalony z forum.

* Nie będziemy cenzurować wypowiedzi zawierających osobiste opinie, ale zastrzegamy sobie prawo do kasowania, modyfikowania lub przenoszenia postów bez podania przyczyny. Jeśli masz jakieś pytania lub nie rozumiesz jakiegoś punktu regulaminu, napisz maila na adres admin@webhostingtalk.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Do "genialnego" "moderatora", który przeniósł do kosza nocne wypowiedzi z tego wątku: http://www.webhostingtalk.pl/topic/28702-sprzedam-profesjonalny-layout/page__pid__240555

 

powinno się podawać link i adnotację, że "przeniesiono do kosza z powodu [tu powód]", a nie, że wchodzę i nie ma tekstów nie wiadomo dlaczego, gdzie są i w ogóle - to jest cenzura w najpodlejszym, najbardziej ignoranckim, wydaniu.

 

Ludzie bez opamiętania źle umiejscawiają ogłoszenia (w "oferty pracy") i nikt nic z tym nie robi, ale coś usunąć, wyczyścić - pierwsi.

Edytowano przez Sponsi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja je usunęłem. Czy może przywrócić i poczekać aż następne 50 osób napisze, że jest 404? Bo Twój post im nie wystarczy.

 

Co do Ofert pracy. Mamy dział "zlecę", ale przydałby się też "zrobię" - Podejmę się/Zrobię/Wykonam. Właśnie na takie ogłoszenia adminów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcecie robić dział zrobią to powinien być wymóg prowadzenia DG, albo w inny sposób ograniczone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Miłosz wiem, że to syf był : ) ale link jakiś, coś - komentarz, że "przeniesiono z powodu robienia sobie jaj" czy coś.

Taka mała rzecz, a cieszy.

 

theONE ciężko będzie, bo DG nie trzeba, można na dzieło - z drugiej strony ciekawe ile % ludzi podpisuje umowy i rozlicza PIT z fuch na boku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sponsi ale prowadzenie DG jest jakiś wyznacznikiem że ktoś poważnie próbuje podejść do tego co robi, chyba że masz pomysł inny na to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zleceniobiorca decyduje komu dać zadanie do wykonania. Jeśli chce mieć kogoś z DG, to taką osobę znajdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

theONE i TO jest właśnie ta smutna strona działania w tym kraju : (((

nie ma czegoś takiego jak freelancing, ma być firma, mury, sekretarka i pan prezes - inaczej firma to krzak : ((( echh

ale rozumiem, że z niczego się nie wzięło, tylko z przekręciarzy i lipy...

 

 

Nie sądzicie Panowie, że nam cudownie wychodzą offtopy? : )

Edytowano przez Sponsi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GrandBB

Staramy się unikać literówek oraz błędów ortograficznych i stylistycznych. Jeśli takie popełniłeś popraw je klikając przycisk "Zmień"

 

okej

 

* Problemy techniczne itp. proszę zgłaszać do administratora lub moderatora po upewnieniu się, że zaistniały problem nie wynika z waszej winy.

 

Emblemat nie może przedstawiać treści pornograficznych - ej a Sponsi wystawia d**ę do Nas ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×