Skocz do zawartości
Joachim111

Transfer domeny globalnej

Polecane posty

Próbuję zrealizować transfer domeny z jednej firmy, do drugiej. Gdy dodaję domenę do transferu, za 5 minut firma wysyła mail, iż: "transfer domeny został anulowany. Nie zgadzają się dane abonamenta u obecnego operatora.. bla, bla, bla...

 

Dane mieszkalne itd mam takie same w oby dwóch firmach, natomiast posiadam dwa inne adresy e-mail. Czy właśnie to, może być przyczyną całej procedury?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×