RafoX 233 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2013 Temat rozwiązany Koleś konkretnie podszedł do sprawy takiej obsługi w TP od dawna nie miałem ;D Problem leżał na centrali, zrobili pomiaru u siebie sprawdzili centralę i okazało się że jestem wpięty jakiś zawalony port w przy fanpacku powinienem być gdzie indziej. Przepieli mnie znów wykonali kilka testów linii jaką max prędkość mogę obsługiwać jakiś tam ich automat dostosował mi parametry i jest OK Kwestia rebootu routera nie została rozwiązana no ale te 3-4 razy dziennie to jeszcze jakoś zniosę Swoją drogą pogadałem trochę z kolesiem i powiedział mi to i tamto, heh nigdy bym się nie spodziewał że oni prowadzą pomiary np kabla czy nie jest oblodzony czy coś a tym bardziej że system im to w jakiś magiczny sposób wykrywa. Facet też powiedział że głównym problemem zrywania połączeń jest dość istotna sprawa a mianowicie podłączenie kabla tuż przy domu. Jak monter się przyłoży i zrobi to porządnie to będzie ok. Jeśli nie to wystarczy mały wiaterek bujanie kablem czy deszczyk i jest po internetach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2013 Swoją drogą pogadałem trochę z kolesiem i powiedział mi to i tamto, heh nigdy bym się nie spodziewał że oni prowadzą pomiary np kabla czy nie jest oblodzony czy coś a tym bardziej że system im to w jakiś magiczny sposób wykrywa. Żadna to magia. Po prostu... czysta fizyka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach