Skocz do zawartości
RafoX

Nagły spadek wydajności Neostrady

Polecane posty

Temat rozwiązany :)

Koleś konkretnie podszedł do sprawy takiej obsługi w TP od dawna nie miałem ;D

Problem leżał na centrali, zrobili pomiaru u siebie sprawdzili centralę i okazało się że jestem wpięty jakiś zawalony port w przy fanpacku powinienem być gdzie indziej.

Przepieli mnie znów wykonali kilka testów linii jaką max prędkość mogę obsługiwać jakiś tam ich automat dostosował mi parametry i jest OK

Kwestia rebootu routera nie została rozwiązana no ale te 3-4 razy dziennie to jeszcze jakoś zniosę :)

Swoją drogą pogadałem trochę z kolesiem i powiedział mi to i tamto, heh nigdy bym się nie spodziewał że oni prowadzą pomiary np kabla czy nie jest oblodzony czy coś a tym bardziej że system im to w jakiś magiczny sposób wykrywa.

Facet też powiedział że głównym problemem zrywania połączeń jest dość istotna sprawa a mianowicie podłączenie kabla tuż przy domu. Jak monter się przyłoży i zrobi to porządnie to będzie ok. Jeśli nie to wystarczy mały wiaterek bujanie kablem czy deszczyk i jest po internetach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

Swoją drogą pogadałem trochę z kolesiem i powiedział mi to i tamto, heh nigdy bym się nie spodziewał że oni prowadzą pomiary np kabla czy nie jest oblodzony czy coś a tym bardziej że system im to w jakiś magiczny sposób wykrywa.

Żadna to magia. Po prostu... czysta fizyka :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×