Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
neopb21

Nie Wyswietla Zawartosci Przy Domenie Z Www?!

Polecane posty

Witam

Od razu mowie ze jestem nowy w tych sprawach, dopiero co zakupilem dedyka pod moj serwis twojaidea.pl , ale na szczescie szybko sie ucze :( - teraz jednak mam problem, i musze sie Was poradzic... przeszukalem google ale niestety nic nie znalazlem...

Mam dziwny dosc problem - z niewiadomego powodu co jakis czas nie mam dostepu do mojej strony przez www.twojaidea.pl, ale co ciekawe - przez twojaidea.pl (samo, bez www) dziala...

Skonfigurowalem dnsy w sposob:

[Plesk] --> Dodaj NS --> nazwa domeny: twojaidea.pl, serwer nazw: ns1.twojaidea.pl

[Plesk] --> dodaj NS --> nazwa domeny: twojaidea.pl , serwer nazw: ns2.twojaidea.pl

Nastepnie w panelu mojej domeny ustawilem 2 hosty DNS:

1. ns1.twojaidea.pl, jedno IP (byla opcja podania IP)

2. ns2.twojaidea.pl, drugie IP (byla opcja podania IP)

Po czym przedelegowalem ja na DNSy :

1. ns1.twojaidea.pl

2. ns2.twojaidea.pl

I wszystko sie zapisalo...

Konsekwencje są takie że raz dziala dostep przez www.twojaidea.pl , a raz kompletnie nie .

Co jakis czas tez wyskakuje info "This is a plesk default page" informujace, ze hosting moze byc zle skonfigurowany... :/ ...ale czasami serwer normalnie chodzi... :/

Co ciekawe jednak, przy pingowaniu ns1.twojaidea.pl i ns2.twojaidea.pl pojawia sie info,ze host nie istnieje...wiec jakim cudem strona "czasami chodzi" ...?

Strone wrzucilem do katalogu "httpdocs" ...

O co moze chodzic i co zrobilem zle ...?

Prosze, pomozcie...

Pozdrawiam.

UPDATE --> Zauważyłem w jednym z postów, ze do utrzymania DNS potrzebne jest oprogramowanie BIND na serwerze ? Bez tego DNS nie moze pewnie dzialac ?

Bind to server dns ... jest to jeden z najbardziej popularnych serverow. Bind zarządza Twoimi nazwami servera... ale pewnie go masz tylko o tym nie wiesz ;] Pozdr.

No mam i wlasnie usiluje cos w nim pogrzebac, nie mniej efekty są mizerne ...