Glorifind 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2013 (edytowany) Dzień dobry Państwu, interesuje mnie serwer dedykowany pod Magento. PROFIL SKLEPU Sklep będzie sprzedawał pliki o wadze od 3MB do 2GB (średnia waga pliku 20MB) Sklep będzie posiadał 35 000 produktów w bazie z czego aktywnych będzie około 20 000 Pojemność 5TB Dzienny ruch na stronie około 4GB WYMAGANIA Minimum 99,99% up time Całodobowa opieka techniczna Maksymalny czas odpowiedzi supportu to 1h w godzinach pracy (7-18) oraz 3h poza tymi godzinami Priorytetem jest szybkość działania Oferty proszę kierować na adres adam.lakomy []at[] gmail.com Edytowano Lipiec 24, 2013 przez Glorifind (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2013 Serwer zarządzany, jaki miesięczny budżet masz na to? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Glorifind 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2013 Gdybym wiedział ile to kosztuje to bym nie prosił o wycenę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2013 Dlatego miałeś podać budżet, takie serwery z dobrym supportem są dość drogie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Glorifind 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2013 Proszę Pana/Panią, nie mam ustalonego budżetu - czekam na oferty spełniające moje wymogi. Jeśli dane te nie są dla Pana/Pani wystarczające proszę dopytać. Jednak nie posiadam ustalonego budżetu bo na jakiej podstawie miałbym go sobie policzyć? Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie i nie wiem ile powinno to kosztować. To od firmy hostującej oczekuje, że zaproponuje mi rozwiązanie ODPOWIEDNIE i za ODPOWIEDNIĄ ceną. Proszę więcej nie pytać o ustalony budżet - taki nie istnieje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2013 Dlatego miałeś podać budżet, takie serwery z dobrym supportem są dość drogie. Zamiast pytać się o budżet możesz coś zaproponować - przecież każdy wie ile jego praca jak i serwer kosztuje Chętnie bym coś zaproponowal, jednak nie damy rady zapewnić SLA 99,99 % ( wychodzi max godzina przerwy na rok). 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Glorifind 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2013 Niestety sklep jest duży i nie może pozwolić sobie na przerwy w dostarczeniu usług. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2013 Jeśli chodzi o maszynę, to możesz zainteresować się ofertą serwerów np. Nephax http://www.nephax.com/serwery-dedykowane ECO3/ECO4 powinny być wystarczające. Do tego administracja w zewnętrznej firmie, tutaj polecam zgłosić się do nas na http://sys-com.pl //edit Teraz doczytałem - musisz mieć 5TB HDD? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2013 @mzone, wymagania są podane, jeżeli masz techniczne możliwości zrealizować usługę z tyloma dziewiątkami to składaj ofertę @Glorifind - 99,99 masz na myśli w skali roku czy w skali miesiąca? W skali roku daje to 52 minuty dopuszczalnego niedziałania. Bez konfiguracji w HA ciężko będzie to osiągnąć. Zweryfikuj czy na pewno potrzebujesz tyle dziewiątek. Cena usługi z 99,9 będzie z 10 razy niższa niż 99,99. ECO3/ECO4 powinny być wystarczające. Do tego administracja w zewnętrznej firmie, tutaj polecam zgłosić się do nas na http://sys-com.pl SLA sieć: 99.95% SLA sprzętowe: 3h w trybie 24/7/365 Co już daleko poza założeniami Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Glorifind 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2013 Możliwe, że SKU jest za duże - możemy przyjąć 99,9 w skali miesiąca. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2013 SKU? Pomyliłeś chyba skrót z SLA. SLA 99,9% można osiągnąć bez HA przy odpowiednim sprzęcie i czasie reakcji technicznych, ale ciężko zagwarantować. Rozwiązania HA będą drogie bo trzeba to rozbić na kilka maszyn, bo SLA 99,9 na sieć nie będzie problemem. Podaj proszę swój maksymalny budżet. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2013 skończy się na tym że ktoś ładnie owiniętą ofertę w papke marketingową zaproponuje za marne $$ i klient nieświadomie łyknie, a za jakiś czas płacz będzie ... jakieś widełki cenowe dobrze jest podać, łatwiej będzie dobrać ofertę, bo to nie ziemniaki, a jak podasz jakieś absurdalne kwoty to też dobrze, bo zostaniesz z błędu wyprowadzony i to gratis będziesz mądrzejszy czego szukać i oczekiwać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Sierpień 3, 2013 Na poważnie. Oferty jeśli jeszcze nie otrzymałeś na email to może określmy ile może kosztować taka oferta. Podane w pierwszym poście informacja 1. SLA 99.99% 2. Maksymalny czas odpowiedzi supportu to 1h w godzinach pracy (7-18) oraz 3h poza tymi godzinami Zakładając duże kary umowne za nie utrzymanie SLA to można szacować koszt takiej usługi na od 10k/msc Przy 1. SLA 99.9% 2. Czas odpowiedzi supportu powiedzmy 6-8h w godzinach 19-7 (nie mylić z reakcją na awarie). To można to zrobić za mniej więcej 2k/msc Stąd pytania kolegów o budżet. W praktyce nawet umowa 99,99% będzie miała śmieszne zapisy umowne (typu 5% rabatu za każde 30 minut), albo będzie kosztowała jeszcze więcej niż napisałem. Dlatego określenie budżetu i realnych wymagań jest bardzo istotne jeśli oferta ma być realna dla obu stron. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach