Skocz do zawartości
Glorifind

Dedyk pod Magento 35k+ SKU

Polecane posty

Dzień dobry Państwu,

 

interesuje mnie serwer dedykowany pod Magento.

 

PROFIL SKLEPU

Sklep będzie sprzedawał pliki o wadze od 3MB do 2GB (średnia waga pliku 20MB)

Sklep będzie posiadał 35 000 produktów w bazie z czego aktywnych będzie około 20 000

Pojemność 5TB

Dzienny ruch na stronie około 4GB

 

WYMAGANIA

Minimum 99,99% up time

Całodobowa opieka techniczna

Maksymalny czas odpowiedzi supportu to 1h w godzinach pracy (7-18) oraz 3h poza tymi godzinami

Priorytetem jest szybkość działania

 

Oferty proszę kierować na adres adam.lakomy []at[] gmail.com

 

 

 

Edytowano przez Glorifind (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę Pana/Panią,

 

nie mam ustalonego budżetu - czekam na oferty spełniające moje wymogi. Jeśli dane te nie są dla Pana/Pani wystarczające proszę dopytać. Jednak nie posiadam ustalonego budżetu bo na jakiej podstawie miałbym go sobie policzyć? Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie i nie wiem ile powinno to kosztować. To od firmy hostującej oczekuje, że zaproponuje mi rozwiązanie ODPOWIEDNIE i za ODPOWIEDNIĄ ceną.

 

Proszę więcej nie pytać o ustalony budżet - taki nie istnieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego miałeś podać budżet, takie serwery z dobrym supportem są dość drogie.

 

Zamiast pytać się o budżet możesz coś zaproponować - przecież każdy wie ile jego praca jak i serwer kosztuje ;)

 

Chętnie bym coś zaproponowal, jednak nie damy rady zapewnić SLA 99,99 % ( wychodzi max godzina przerwy na rok).

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o maszynę, to możesz zainteresować się ofertą serwerów np. Nephax

http://www.nephax.com/serwery-dedykowane

ECO3/ECO4 powinny być wystarczające.

Do tego administracja w zewnętrznej firmie, tutaj polecam zgłosić się do nas na http://sys-com.pl

 

//edit

Teraz doczytałem - musisz mieć 5TB HDD?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@mzone, wymagania są podane, jeżeli masz techniczne możliwości zrealizować usługę z tyloma dziewiątkami to składaj ofertę

 

 

@Glorifind - 99,99 masz na myśli w skali roku czy w skali miesiąca?

 

W skali roku daje to 52 minuty dopuszczalnego niedziałania.

 

Bez konfiguracji w HA ciężko będzie to osiągnąć. Zweryfikuj czy na pewno potrzebujesz tyle dziewiątek.

Cena usługi z 99,9 będzie z 10 razy niższa niż 99,99.



ECO3/ECO4 powinny być wystarczające.

Do tego administracja w zewnętrznej firmie, tutaj polecam zgłosić się do nas na http://sys-com.pl

 

 

SLA sieć: 99.95% SLA sprzętowe: 3h w trybie 24/7/365

 

Co już daleko poza założeniami ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

SKU? Pomyliłeś chyba skrót z SLA.

SLA 99,9% można osiągnąć bez HA przy odpowiednim sprzęcie i czasie reakcji technicznych, ale ciężko zagwarantować.

Rozwiązania HA będą drogie bo trzeba to rozbić na kilka maszyn, bo SLA 99,9 na sieć nie będzie problemem.

 

Podaj proszę swój maksymalny budżet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skończy się na tym że ktoś ładnie owiniętą ofertę w papke marketingową zaproponuje za marne $$ i klient nieświadomie łyknie,

a za jakiś czas płacz będzie ...

 

jakieś widełki cenowe dobrze jest podać, łatwiej będzie dobrać ofertę, bo to nie ziemniaki,

a jak podasz jakieś absurdalne kwoty to też dobrze, bo zostaniesz z błędu wyprowadzony i to gratis :) będziesz mądrzejszy czego szukać i oczekiwać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Na poważnie.

 

Oferty jeśli jeszcze nie otrzymałeś na email to może określmy ile może kosztować taka oferta.

 

Podane w pierwszym poście informacja

 

1. SLA 99.99%

2. Maksymalny czas odpowiedzi supportu to 1h w godzinach pracy (7-18) oraz 3h poza tymi godzinami

 

Zakładając duże kary umowne za nie utrzymanie SLA to można szacować koszt takiej usługi na od 10k/msc

 

Przy

 

1. SLA 99.9%

2. Czas odpowiedzi supportu powiedzmy 6-8h w godzinach 19-7 (nie mylić z reakcją na awarie).

 

To można to zrobić za mniej więcej 2k/msc

 

Stąd pytania kolegów o budżet.

 

W praktyce nawet umowa 99,99% będzie miała śmieszne zapisy umowne (typu 5% rabatu za każde 30 minut), albo będzie kosztowała jeszcze więcej niż napisałem.

 

Dlatego określenie budżetu i realnych wymagań jest bardzo istotne jeśli oferta ma być realna dla obu stron.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×