Skocz do zawartości
djbaggi

Serwer Dedykowany. Ile wytrzyma? Pare Pytań

Polecane posty

Witajcie. Mam takie pytanie. Chciałbym się spytać, ile serwer dedykowany o takich parametrach :

Intel Core i5-2400

Rdzenie 4 Wątki 4 Zegar 3.1GHz

Pamięć RAM 16 GB DDR3

Połączenie100 Mbps

Utrzyma i teraz Pytania.

a) Serwerów Głosowych Teamspeak 2/3 o pojemności slotów od 10 do 20.

b) Serwerów Minecraft o pojemnosci slotów od 20 do 30

c) Serwerów Counter Strike 1.6 o pojemności slotów 10-20

d) Serwerów VENTRILO o pojemności slotów 10-20

 

Dlaczego pytam? Jestem młodym początkującym ,,Hostingowcem" idę na informatykę i mnie Ciekawi ile firmy na dedykach stawiają serwerów.

PS : Na głosowe trzeba jakies licencje specjalne i tak dalej?

Pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Jeżeli chodzi o TS to tyle slotów ile ci transfer (łącze i limit transferu pozwoli) (przy vt to samo)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy słowo "ciekawi" piszemy z dużej litery?

Na wszystkie zadane przez Ciebie pytania jest tyle odpowiedzi w Google, że kompletnie nie rozumiem sensu napisania tego tematu..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

b) Serwerów Minecraft o pojemnosci slotów od 20 do 30

Tu jest względne - Zależy od optymalizacji i poniekąd humoru javy. Ale i tak klarownej odpowiedzi nie poznasz od forumowiczów. Musisz znaleźć kogoś kto siedzi/siedział w tym biznesie i zna się na rzeczy lub samemu po testować w jakiś sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach