Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Micro Project

Pomoc w zakresie wsparcia klientów hostingu

Polecane posty

Poszukujemy zaufanej osoby, z którą podejmiemy współpracę polegającą na pomocy w zakresie wsparcia klientów hostingu.

Zakres pracy:
- pomoc i rozwiązywanie ticketów klientów w systemie ticketowym LIVE AGENT (bardzo dobry, prosty i przyjemny w pracy system, w który wdrożymy osobę, z którą podejmiemy współpracę),
- ewentualna pomoc (do ustalenia) w zakresie obsługi infolinii w określonych godzinach (pon - pt) na zasadzie softphone (jak SKYPE - połączenia z komputera),

Współpraca będzie mogła odbywać się w miejscu zamieszkania osoby, z którą będziemy współpracowali. Nie ma konieczności dojazdów.

OCZEKIWANIA:
- znajomość Direct Admin,
- znajomość Linux Debian,
- doświadczenie w pracy z serwerami webowymi,
- dyspozycyjność, pozytywne nastawienie i zaangażowanie,
- umiejętność komunikacji na wysokim poziomie,
- cierpliwość w stosunku do użytkowników hostingu i ewentualnych problemów,

Warunki współpracy do ustalenia indywidualnego po otrzymaniu wstępnego zgłoszenia drogą mailową.
Zgłoszenia proszę wysyłać na adres: wspolpraca@standardmedia.pl

W zgłoszeniach prosimy o opisanie swojego doświadczenia i umiejętności, motywacji do podjęcia tego rodzaju współpracy oraz wszelkich innych informacji, które kandydat uzna za istotne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×