Skocz do zawartości
shibby

[Opinie] Mintshost.pl cd

Polecane posty

Wątek proszę traktować jako swoistą kontyację tematu

http://www.webhostingtalk.pl/topic/39070-opinie-mintshostpl/

 

który z niezrozumiałych dla mnie przyczyn został zamknięty przez moderatora.

 

Miłoszu - drogi moderatorze - jeżeli ludzie chcą rozmawiać to czemu im w tak bestialski sposób zamykasz usta? Forum jest otwarte, wolność słowa jest wszechobecna. Póki nie używa się wulgaryzmów i rozmowa trzyma się tematu, moderator nie ma prawa zamykać tematu. Wszystkie udzielane odpowiedzi wyrażały opinię o MintHost`cie. Tak więc proszę w imieniu swoim i innych pozwól nam swoją opinię wyrazić.

Wracając do tematu... bardzo ucierpiałem na odtworzeniu backupów z niedzieli. Ucierpiała na tym treść na forum oraz poczynione w poniedziałek publikacje i zmiany na portalach. Myślę, że taka sytuacja nauczy Minthost by robić backup częściej a nie co dwa dni. Jeżeli nie do dyspozycji klientów to chociaż dla siebie na wypadek właśnie takich awarii.

 

Druga sprawa to już wspomniany brak jakiejkolwiek informacji na stronie o awarii i chociażby teoretyczny termin jej usunięcia. O dziwnym, niezrozumiałym i aroganckim odpisywaniu (lub też nieodpisywaniu) na tickety nie wspomnę. Awaria awarią ale o klientów trzeba dbać.

 

Trzecia sprawa to mi dwa z 3ch serwisów działają. Nie wiem czemu ale DNS dla jednej z domen wyleciał w powietrze tak więc nadał wszystko co z nią związane nie działa. Nie wnikam jednak w to ponieważ już zacząłem przenosić usługi na nowego VPS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Niepotrzebnie kontynuujesz temat i powiedziałeś to, co zostało już powiedziane.

 

Mintshost ma się nauczyć robić kopie zapasowe częściej? Chyba dalej nie rozumiesz jak działają budżetowe rozwiązania. Przeczytałeś ofertę, przeczytałeś regulamin, mogłeś się zapytać jak często kopia zapasowa była robiona i zgodziłeś się na to, zamawiając usługę. Powtarza się wielokrotne hasło: ludzi dzielimy na takich, co robią backupy i takich, co jeszcze ich nie robią. To Ty powinieneś zadbać o kopie bezpieczeństwa, nawet jeśli Twój usługodawca robi je co godzine i trzyma przez okres 30 dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@

shibby

ty to się ciesz że twój serwer ruszył bo mój nie ruszył i nie ruszy...

Moich danych z kopii nie udało się odzyskać i tu dopiero zaczyna się problem.

Uratowała mnie jedynie moja kopia z pendriva z niedzieli

Edytowano przez RafoX (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i zadbałem o to. Wykonywałem kopię codziennie. Niestety VPS częściej nie chodził niż chodził i kopie albo wykonywały się błędnie albo się nie wykonywały w ogóle.

Widzisz mamy inny punkt widzenia odnośnie mintshostu i cen za proponowane usługi. Z jednej strony może wydawać się niska ale muszę przyznać, że gdyby nie powyższe 3 punkty, pochwaliłbym tą firmę bo serwer przez pierwszy tydzień działał nienagannie. Druga sprawa to uważam, że młoda firma, która chce zaistnieć musi dać cenę taką by przyciągnać do ciebie klientow i może stąd tak niska cena. Nawet jeżeli firma przez pewien okres czasu będzie stratna to musi się z tym liczyć ale za to zdobywa:

1) rekomendację klientów na forach takich jak ten.

2) samych klientów, którzy może namówia kolejne usługi lub polecą usługi znajomym, klientom itd

 

Ważne jest więc dbanie o klienta i jego opinii o hostingu, ponieważ bez nich nawet najniższa cena nie pomoże.

 

Tak więc albo minthost posłucha ciebie, czyli "ja mam się czegoś uczyć?? niech się klient albo spie***". Albo posłucha mnie i nawet w przypadku tak paskudnej awarii stanie na wysokości zadania i mile zaskoczy swoich klientów.

 

Co do kontynuacji wątka to nie wspominałem wcześniej o ptk1 i 3. Była mowa tylko o ptk2. Kolejna sprawa to nie zamyka się ust forumowiczom, którzy rozmawiają na temat. Czyżby gorąca dyskusja spowodowała skok obciążenia serwera i trzeba było temu jakoś zaradzić? Czemu gdy wszyscy piszą pochlebne opinie to wątki rosną w setki postów a gdy jest wątek o negatywnych emocjach to się go tłami, ucisza i udaje, że nic się nie stało? Moderator nie jest bogiem na forum by pokazywać swoją wyższość. Ma pilnować pożądku. A jak nie to niech zrobią ograniczenia do hmm 160 znaków w poście i do max 4ch postów dziennie to napewno skutecznie ukróci się wolność słowa na forum :)



@Rafox - współczuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, ale nie rozumiem Twojego punktu zaczepienia. To, że @Miłosz zamknął temat również uważam za niestosowne, ale tylko utwierdziłeś nas w przekonaniu, że nadal ciągnąłbyś swoją spiewkę jaka to firma zła i niedobra, co robisz zresztą tutaj. Po co? Jaki jest cel w tym, myślisz że jak napiszesz wywód na 10 stron to ktoś się tym bardziej przejmie niż pojedynczym postem?

 

Firma dała kolokwialnie mówiąc dupy i nic z tym nie zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ta śpiewka to opinia jakby na to nie patrząc. Nie uważam, że firma jest zła. Poprostu musi się jeszcze trochę nauczyć. Tak jak napisałeś dała "dupy" ale to nie powód by zamykać temat. Tak jak wielu pokrzywdzonych przyznało, gdyby nie to forum nie wiedziałoby nawet o awarii albo o tym co sie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja nie wiem czemu tamten temat został zamknięty, jak sama nazwa wskazuje chyba są to opinie tak ? więc ludzie mogą pisać co ich spotkało itp. czy polecają czy nie. Ostatnimi czasy coraz większy cyrk na forum -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miłoszu - drogi moderatorze - jeżeli ludzie chcą rozmawiać to czemu im w tak bestialski sposób zamykasz usta? Forum jest otwarte, wolność słowa jest wszechobecna. Póki nie używa się wulgaryzmów i rozmowa trzyma się tematu, moderator nie ma prawa zamykać tematu. Wszystkie udzielane odpowiedzi wyrażały opinię o MintHost`cie. Tak więc proszę w imieniu swoim i innych pozwól nam swoją opinię wyrazić.

 

Wracając do tematu... bardzo ucierpiałem na odtworzeniu backupów z niedzieli. Ucierpiała na tym treść na forum oraz poczynione w poniedziałek publikacje i zmiany na portalach. Myślę, że taka sytuacja nauczy Minthost by robić backup częściej a nie co dwa dni. Jeżeli nie do dyspozycji klientów to chociaż dla siebie na wypadek właśnie takich awarii.

Chyba już wystarczająco namarudziłęś na forum? Masz gdzieś zapis, że backupy muszą być wykonywane codziennie?

 

 

Widzisz mamy inny punkt widzenia odnośnie mintshostu i cen za proponowane usługi. Z jednej strony może wydawać się niska ale muszę przyznać, że gdyby nie powyższe 3 punkty, pochwaliłbym tą firmę bo serwer przez pierwszy tydzień działał nienagannie. Druga sprawa to uważam, że młoda firma, która chce zaistnieć musi dać cenę taką by przyciągnać do ciebie klientow i może stąd tak niska cena. Nawet jeżeli firma przez pewien okres czasu będzie stratna to musi się z tym liczyć ale za to zdobywa:

1) rekomendację klientów na forach takich jak ten.

2) samych klientów, którzy może namówia kolejne usługi lub polecą usługi znajomym, klientom itd

Kolejna sprawa to nie zamyka się ust forumowiczom, którzy rozmawiają na temat. Czyżby gorąca dyskusja spowodowała skok obciążenia serwera i trzeba było temu jakoś zaradzić? Czemu gdy wszyscy piszą pochlebne opinie to wątki rosną w setki postów a gdy jest wątek o negatywnych emocjach to się go tłami, ucisza i udaje, że nic się nie stało? Moderator nie jest bogiem na forum by pokazywać swoją wyższość. Ma pilnować pożądku. A jak nie to niech zrobią ograniczenia do hmm 160 znaków w poście i do max 4ch postów dziennie to napewno skutecznie ukróci się wolność słowa na forum

 

No i porządek został zaprowadzony. Z tym tematem też będzie zrobiony. Ja czekam na informację od właściciela firmy. Wtedy otworzymy wątek i będziesz mógł się znowu wyżalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak widać, to do zakutej pały pana shibby nic nie dotarło.

Dalej zachowujesz się jak frustrat, który traci miljony bo jego maluch za 100 zł odmówił posłuszeństwa i przez to nie dotarło się do pracy na czas i dostało wymówienie. Ewentualnie frustrat, który na bazarze awanturuje się, że zakupiony chiński trampek się przedziurawił.

 

To, że Mintshost ma/miał awarię to fakt. Z nim nikt nie polemizuje.

To, że komunikacja z tą "firmą" jest kiepska - też fakt. Ale wypada zastanowić się dlaczego.

Może dlatego, że p. Michał ma tylko dwie ręce i jak skupi się na usuwaniu awarii, to nie na odbieraniu telefonów i komunikacji z klientem;

no a na dedykowaną do tego osobę po prostu przy tych cenach go nie stać?

 

Awarie, szczególnie tego kalibru (związane z pamięcią masową) zdarzają się nawet i najlepszym.

Tylko taka różnica, że budżetowa firma świadcząca usługi po kosztach nie będzie w stanie zapewnić w momencie awarii raz że wielu ludzi do obsługi na różnych płaszczyznach; dwa - zapasowego sprzętu leżącego w lokalnym magazynie rezerwowym.

Coś za coś. Ale tego niestety niektórzy nie są w stanie nadal zrozumieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×