Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2012 Cześć, Tak mnie jakoś naszło - czy w firmach hostingowych to działa? Każdy się zarzeka, że to ma, a jak by napisać maila czy ticket o 3 w nocy to pewnie z 1 firma by odpowiedziała... Jak to u Was wygląda? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2012 Nawet jeśli u jakiejś firmy support w tych godzinach nie pracuje to i tak się do tego publicznie nie przyznają . Zależy od firmy. Jest kilka naprawdę rzetelnych firm, u których support rzeczywiście działa 24/7, a są i takie u których support przez 3 dni nie działa . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krk 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2012 z tych firm co miałem do czynienia a było ich chyba z 10, to wg mnie najlepszy support na prohost.pl kiedy bym nie wszedł to Biuro Obsługi Klienta zawsze jest na zielono Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2012 Budżetówki i support 24/7 do VPSa za 10zł Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Prohost 345 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2012 To prawda u nas nie ma ikonki do off - bo nigdy nie jest off Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MikeJones 25 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2012 jesli chodzi o hostingi to neteasy na maile odpowiada w przeciagu kilkunastu minut nawet o 2-3 w nocy, pisalem kilka razy i dostalem odpowiedz szybko.. slaskdatacenter losowo, czasem odpowiedza w srodku nocy, a czasami jak wysle maila o 20 to trzeba czekac do 8 rano, moze jeszcze nie maja pelnego oblozenia ludzmii na supporcie.. z serwerowni to na pewnot trzeba pochwalic support "awarjny" w ovh, wymiana dysku o 1 w nocy nie jest problemem, zawsze na miejscu ktos w serwerowni jest . sa tez firmy, ktore szybko odpowiadaja jak chcesz cos kupic, a potem jest juz gorzej, ale to na inny temat.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach