Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Jarosław Szmańda

Pomoc 24/7

Polecane posty

Cześć,

 

Tak mnie jakoś naszło - czy w firmach hostingowych to działa? Każdy się zarzeka, że to ma, a jak by napisać maila czy ticket o 3 w nocy to pewnie z 1 firma by odpowiedziała...

 

Jak to u Was wygląda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli u jakiejś firmy support w tych godzinach nie pracuje to i tak się do tego publicznie nie przyznają ;).

 

Zależy od firmy. Jest kilka naprawdę rzetelnych firm, u których support rzeczywiście działa 24/7, a są i takie u których support przez 3 dni nie działa ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z tych firm co miałem do czynienia a było ich chyba z 10, to wg mnie najlepszy support na prohost.pl kiedy bym nie wszedł to Biuro Obsługi Klienta zawsze jest na zielono ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To prawda u nas nie ma ikonki do off - bo nigdy nie jest off :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o hostingi to neteasy na maile odpowiada w przeciagu kilkunastu minut nawet o 2-3 w nocy, pisalem kilka razy i dostalem odpowiedz szybko.. slaskdatacenter losowo, czasem odpowiedza w srodku nocy, a czasami jak wysle maila o 20 to trzeba czekac do 8 rano, moze jeszcze nie maja pelnego oblozenia ludzmii na supporcie.. z serwerowni to na pewnot trzeba pochwalic support "awarjny" w ovh, wymiana dysku o 1 w nocy nie jest problemem, zawsze na miejscu ktos w serwerowni jest :). sa tez firmy, ktore szybko odpowiadaja jak chcesz cos kupic, a potem jest juz gorzej, ale to na inny temat..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×