Skocz do zawartości

Historia edycji

ratx

ratx

Mam małe konto na HitMe, które służy mi jako dodatkowe do mikro-mailingu oraz trzymania paru pierdół. Chwalę sobie, bo nie są paranoiczni w ustawieniach zabezpieczeń, pilnują jedynie, żeby nie było syfu - a to zupełnie inna kwestia (np. wysyłka 20 maili z ponagleniami do zapłaty do dłużników, wykorzystując przy tym nie tylko wewnętrzne, ale i zewnętrzne serwery SMTP, to nie problem, natomiast spam jest już kontrolowany - można więc zrobić całkiem dobry system komunikacji z klientami, trzymać bazę korespondencji, kilka podstron i nie trzeba męczyć adminów o byle g...). Z drugiej strony - skoro szef chce koniecznie przeprosin za opinię, w dodatku chce ją dyktować, to już mi lekko despotyzmem zalatuje.

Na szczęście oduczyłem się już wymagać od supportu, żeby był pomocny - i chodzi tu o jakikolwiek hosting. Ktoś w ogóle widział ostatnio hosting z pomocnym supportem technicznym? Pewnie stał zaraz obok Wielkiej Stopy. :)

Jeżeli miałbym się wypowiadać tylko patrząc na moje doświadczenie, to HitMe działa szybko, sprawnie i ogólnie jest spoko. Panel jest, jaki jest - typowy, mnie się akurat nie podoba, ale nie po to się kupuje hosting, żeby codziennie w panelu grzebać. Natomiast miejsca potrzebuję jednak więcej.

ratx

ratx

Mam małe konto na HitMe, które służy mi jako dodatkowe do mikro-mailingu oraz trzymania paru pierdół. Chwalę sobie, bo nie są paranoiczni w ustawieniach zabezpieczeń, pilnują jedynie, żeby nie było syfu - a to zupełnie inna kwestia (np. wysyłka 20 maili z ponagleniami do zapłaty do dłużników, wykorzystując przy tym nie tylko wewnętrzne, ale i zewnętrzne serwery SMTP, to nie problem, natomiast spam jest już kontrolowany - można więc zrobić całkiem dobry system komunikacji z klientami, trzymać bazę korespondencji, kilka podstron i nie trzeba męczyć adminów o byle g...). Z drugiej strony - skoro szef chce koniecznie przeprosin za opinię, w dodatku chce ją dyktować, to już mi lekko despotyzmem zalatuje.

Na szczęście oduczyłem się już wymagać od supportu, żeby był pomocny - i chodzi tu o jakikolwiek hosting. Ktoś w ogóle widział ostatnio hosting z pomocnym supportem technicznym? Pewnie stał zaraz obok Wielkiej Stopy. :)

Jeżeli miałbym się wypowiadać tylko patrząc na moje doświadczenie, to HitMe działa szybko, sprawnie i ogólnie jest spoko. Panel jest, jaki jest - typowy, mnie się akurat nie podoba, ale nie po to się kupuje hosting, żeby codziennie w panelu grzebać. :)

 

ratx

ratx

Mam małe konto na HitMe, które służy mi jako dodatkowe do mikro-mailingu oraz trzymania paru pierdół. Chwalę sobie, bo nie są paranoiczni w ustawieniach zabezpieczeń, pilnują jedynie, żeby nie było syfu - a to zupełnie inna kwestia (np. wysyłka 20 maili z ponagleniami do zapłaty do dłużników, wykorzystując przy tym nie tylko wewnętrzne, ale i zewnętrzne serwery SMTP, to nie problem, natomiast spam jest już kontrolowany - można więc zrobić całkiem dobry system komunikacji z klientami, trzymać bazę korespondencji, kilka podstron i nie trzeba męczyć adminów o byle g...). Z drugiej strony - skoro szef chce koniecznie przeprosin za opinię, w dodatku chce ją dyktować, to już mi lekko despotyzmem zalatuje.

Na szczęście oduczyłem się już wymagać od supportu, żeby był pomocny - i chodzi tu o jakikolwiek hosting. Ktoś w ogóle widział ostatnio hosting z pomocnym supportem technicznym? Pewnie stał zaraz obok Wielkiej Stopy. :)

 

×