Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
maniks

Z: [opinie] Webh.pl

Polecane posty

Kolejny problem ... poczta z portali o2.pl i onet.pl nie dochodzi na serwer webh.pl wiem, że to nie wina leżąca po stronie firmy webh.pl, ale nie odpowiadają na e-maile wysyłane do nich do BOK-u i jest jakiś opór w pomocy w rozwiązaniu tego problemu. Czy ktoś jeszcze ma ten sam problem co ja ???

 

 

EDIT : sam się zająłem sprawą bo po tygodniu czekania na odpowiedz z BOK-u webh.pl miałem dość czekania na ich odpowiedz, której i tak nie dostałem, a poczta i tak niedochodziła do mnie. Zadzwoniłem na infolinie do onet.pl i wysłałem e-mail do BOK-u o2.pl. W ciągu 24 godzin z ich strony zostały naprawione błędy i już wszystkie wiadomości z o2.pl i onet.pl dochodzą bez problemu.

 

A czy nie powinna tego zrobić firma webh.pl i zająć się tym, aby ich klienci nie mieli problemów niedochodzacej poczty z tych portali ? tylko klienta musi robić to co do nich należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy nie powinna tego zrobić firma webh.pl i zająć się tym, aby ich klienci nie mieli problemów niedochodzacej poczty z tych portali ? tylko klienta musi robić to co do nich należy.

No bez jaj... webh ma dbać, żeby zdejmować onet i o2 z list RBL?

To chyba właśnie należy do obowiązków postmasterów tych dwóch portali chyba...

 

Tym bardziej, że ze swojego poletka widzę, że np. onet ma totalnie w nosie i na monity w tej sprawie odpisują formułką "technicy się tym zajmują", a na pytanie, jak zamierzają (czy czekać, aż wpisy wygasną, czy też płatne zdjęcie) to załatwić, to odpowiadają, że "nie mogą udzielić takich informacji".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Faktury są wystawiane na bieżąco. Proszę o informację na pw o jaki serwer dedykowany dokładnie chodzi. Pisał Pan w sprawie faktury na faktury@webh.pl ?

To chyba support ma wiedzieć gdzie i kiedy odpisywać, skoro jest jakiś kontakt z supportem, a nie user na którego maila ma wysyłać prośby o faktury.

Choć nie korzystam z usług Twojej firmy to wierz mi, że po tym poście nigdy tego nawet nie spróbuję.

Takie odsyłanie jest najgorsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To chyba support ma wiedzieć gdzie i kiedy odpisywać, skoro jest jakiś kontakt z supportem, a nie user na którego maila ma wysyłać prośby o faktury.

Choć nie korzystam z usług Twojej firmy to wierz mi, że po tym poście nigdy tego nawet nie spróbuję.

Takie odsyłanie jest najgorsze.

 

Ale z czym ty masz problem????

 

Skoro na stronie "Kontakt" jak BYK napisane jest: Faktury: faktury@webh.pl to po co pisać do supportu czy na inny adres?

 

http://webh.pl/index.php?cmd=contact

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale z czym ty masz problem????

 

Skoro na stronie "Kontakt" jak BYK napisane jest: Faktury: faktury@webh.pl to po co pisać do supportu czy na inny adres?

 

http://webh.pl/index.php?cmd=contact

 

Jak BYK pisze na faktury@webh.pl niestety bez reakcji. Co mam jeszcze zrobić wysłać gołębia pocztowego?

Serwer ma jakąś sprzętową usterkę a support ma to gdzieś i z tym mam problem mimo że wysłałem już trzy czy cztery maile na pomoc@webh.pl a żeby było śmieszne automat za każdym razem potwierdza mi przyjęcie zgłoszenia! ktoś tu nieźle tnie w **** albo ta firma się zawinęła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No proszę Cie, co z tego, że są wakacje to ma być jakieś wytłumaczenie do zaistniałej sytuacji? Miesiąc proszenia się o fakturę to jest bardzo długo, sam wystawiam faktury i jakby klient miał mnie prosić miesiąc czasu, dajmy na to co kilka dni o fakturę to dawno bym mu ją wystawił już dla własnego, świętego spokoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak prawidłowo powinien wyglądać cron w webh.pl ? Wczoraj wysłałem mail do BOK i nadal nie otrzymałem odpowiedzi....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  

×