Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
klientowy

Z: Hostpark/Cyberdusk lezy - pomocy

Polecane posty

Mam kopie tekstow.

Ale oprogramowanie tworzone przez firme zewnetrzna zostalo zainstalowane na serwerze i tyle.

 

Bede wdzieczny za info.

sprawa dla mnie bardzo wazna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt Ci nie pomoze bo i jak ? Jedyne co mozesz robic to modlic sie zeby firma miala np gdzies kopie twojej strony.

 

Standardowy problem : za kopie danych odpowiada uzytkownik czyli TY ( no chyba ze umowa stanowi inaczej ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale czy hostingodawca ma prawo usunac bez przyczyny bez powiadomienia klienta?

Ludzie co jest z wami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No dobra, ale czy hostingodawca ma prawo usunac bez przyczyny bez powiadomienia klienta?

Ludzie co jest z wami?

 

regulamin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zainteresuj się tymi punktami regulaminu:

 

(...)

3. RedKorn może usunąć konto w każdej chwili, jeśli narusza ono punkty tego regulaminu lub jeśli abonament nie został opłacony do 14 dni po terminie zapłaty. Jeśli konto zostało usunięte z powodu naruszenia regulaminu, abonent nie ma prawa do zwrotu pieniędzy za przedpłacone usługi. Usunięcie konta oznacza z reguły skasowanie wszystkich plików oraz wyłączenie wszystkich usług (włączając w to forwardowanie poczty). 

 

4. Robienie kopii bezpieczeństwa pozostaje w gestii klienta i to on jest odpowiedzialny za jej aktualność. RedKorn wykonuje regularne backupy, lecz nie ma obowiązku ich udostępnienia.

(...)

7. Serwisy o zawartości sprzecznej z obowiązującym prawem (np. nielegalne oprogramowanie czy pliki mp3) nie będą utrzymywane przez RedKorn. Zabrania się również wykorzystywanie serwera do utrzymywania elementów dynamicznych (np. skrypty CGI), które są wykorzystywane przez inne serwisy nie utrzymywane przez RedKorn (nie dotyczy to jednak elementów statycznych, np. dużych plików).

(...)

18. RedKorn ma prawo do rozwiązania współpracy w każdej chwili bez podania przyczyna z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.

(...)

 

RedKorn wykonuje regularne backupy, lecz nie ma obowiązku ich udostępnienia.

Taka gadka oznacza, że backupy robią wtedy kiedy im się zachce albo w ogóle ich nie ma...

 

Najlepiej by było gdybyś się zorientował czy nie przekroczyłeś przypadkiem limitu CPU etc. bo prawdopodobnie mogli Cie za to wywalić... Jeśli utrzymywałeś z tego rodzinę, to dochody musiały być niemałe więc kupić kilka niezaleznych VPS'ów w różnych firmach pod backupy nie było problemem, no ale człowiek niestety mądry po fakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utrzymujesz rodzinę z tej strony i nie potrafisz zainwestować w porządnego usługodawce i zadbać o to aby dbał o Twoje dane? Śmiech na sali:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za odkopywanie starych tematów, ale chciałem się jedynie ustosunkować do wypowiedzi:

 

Taka gadka oznacza, że backupy robią wtedy kiedy im się zachce albo w ogóle ich nie ma...

 

To zdecydowanie dość poważna nadinterpretacja. Pisząc o regularnych backupach dokładnie to mieliśmy na myśli. Niejednokrotnie przywracaliśmy dane z usuniętych baz danych lub kont klientów. Po prostu regulamin zwalnia nas z obowiązku ich udostępniania - przykład gdy możemy skorzystać z tego przywileju: klient co chwilę kasuje jakieś pliki i prosi regularnie co kilka dni o przywrócenie konta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  

×