INTER-COM 21 Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2011 Proszę się odezwać do nas Biuro Obsługi Klienta: admin@intercom.czest.pl Pozdrawiam Sprawa zostanie załatwiona. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2011 Widać, że szykują się wielkie zmiany. Zobaczymy co z tego wyjdzie... Nowe DNSy - hostdell.tk - mało profesjonalne rozwiązanie. Do tego brak informacji do klientów o wprowadzonej zmianie. hostdell.pl, hostdell.tk, intercom.czest.pl, one.czest.pl, chronic.i100.pl O czym zapomniałem? Nie można do tego wykorzystać jednej domeny? Albo maksymalnie dwóch o podobnym znaczeniu? np. hostdell.pl i hostdell.com.pl? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2011 Widać, że szykują się wielkie zmiany. Zobaczymy co z tego wyjdzie... Nowe DNSy - hostdell.tk - mało profesjonalne rozwiązanie. Do tego brak informacji do klientów o wprowadzonej zmianie. hostdell.pl, hostdell.tk, intercom.czest.pl, one.czest.pl, chronic.i100.pl O czym zapomniałem? Nie można do tego wykorzystać jednej domeny? Albo maksymalnie dwóch o podobnym znaczeniu? np. hostdell.pl i hostdell.com.pl? Żeby to była przynajmniej płatna domena .tk... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
INTER-COM 21 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2011 Nowe DNSy - hostdell.tk - mało profesjonalne rozwiązanie. Do tego brak informacji do klientów o wprowadzonej zmianie. PW : Domena ta jest opłacona , nie korzystamy z darmówki to że była wolna to ją wykorzystaliśmy. Nie można do tego wykorzystać jednej domeny? Albo maksymalnie dwóch o podobnym znaczeniu? A czy ktoś patrzy jaki wpis jest pod DNS. Do tego brak informacji do klientów o wprowadzonej zmianie. Owszem nasz błąd obiecujemy się poprawić. Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2011 A czy ktoś patrzy jaki wpis jest pod DNS. Tak, wydaje mi się, że są osoby, które zwracają na to uwagę. Ale nie o to chodzi. Chodzi o fakt braku informacji o tak ważnej zmianie. Przecież od takich wpisów DNS zależy działanie stron klientów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spayk 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2011 Posiadam w Hostdell vps, jest super, wszystko smiga jak należy, cena tez przyzwoita. Dodatkowo pomocna administracja. Polecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2011 Ciekawe jak będzie wyglądała ta "Gruntowna przebudowa serwisu i oferty...". No i przede wszystkim - kiedy ją zobaczymy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
INTER-COM 21 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2011 Planowane uruchomienie serwisu 5-10 Październik W tej chwili testujemy usługi jest nas zbyt mało aby szło wszystko zgodnie z planem oraz nie jesteśmy w stanie tego przyspieszyć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2011 To prawie miesiąc, przez ten czas nie będzie możliwości kupna usług? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
INTER-COM 21 Zgłoś post Napisano Wrzesień 17, 2011 To prawie miesiąc, przez ten czas nie będzie możliwości kupna usług Przez ten okres wszelkie zamówienia są wstrzymane. Została podjęta decyzja przebudowa całkowitej infrastruktury, więc zabraliśmy się za realizację tego planu. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Październik 22, 2011 Ponad miesiąc, a strona hostdell.pl nadal milczy. Ciekawe, że tak można sobie pozwolić na miesięczny zastój pozyskiwania klientów... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kubah Zgłoś post Napisano Październik 25, 2011 Specjalnie założyłem konto by skomentować działaność tego Pana Hostdell aka one.czest.pl aka cmteam.eu i wiele innych. Zakupiłem hosta na allegro, padł po 4 dniach - Odpowiedź admina to "padły nam serwery, czekamy na aktualizacje dns". Po tygodniu dalej się aktualizowały dnsy. [w sensie nie działał adres ] Poprosiłem więc o rozwiązanie sprawy. Otrzymałem konto zastępcze na najlepszym [zdaniem Admina] serwerze. Oczywiście o moich danych nie było mowy, konto czyste. Konto działało do dziś. (Wykupiona usługa na rok,). Dziś serwer kompletnie leży. Pan Administrator nie odpowiada na maile. Jak ktoś zauważy to hostdell.pl w tym momencie wita nas komunikatem o nieprawidłowym adresie. Podobnie jak inne adresy tej "firmy" Inter-Com. Pan Admin zapewniał mnie, że dostanę backup swojej strony z poprzedniego hosta. Aukcja allegro mówi "Backup wykonywany jest raz na dobę i przetrzymywany jest przez 24h w innej serwerowni oddalonej o 840 km zlokalizowanej w Gunzenhausen". Po wielokrotnej prośbie backupu nie otrzymałem do dziś. A minęły chyba ze dwa miesiące . Adres który miał działać po aktualizacji DNS również nie działa do dziś. Brakuje już mi sił na tego Pana, specjalnie się zarejestrowałem. Jak ktoś powie konkurencja wystawia czarne opinie to zapraszam na allegro: Konto tego Pana to : jacekmuszyna , jeden z dwóch negatywów został wystawiony prze zemnie. Szczerze polecam firmę "Intercom 42-200 Częstochowa , ul Limanowskiego 49/71 REGON:240489624 NIP : 9491538149" jeżeli ktoś chce stracić swoje dane. Ja miałem groszowy hosting ale współczuję tym którzy grube pieniądze wydali na VPSy, dedyki itp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Marshall Zgłoś post Napisano Październik 25, 2011 Z tego co wiem to Hetzner.de ma awarie dlatego kilka firm Hostingowych leży , a co do backupu skontaktuj się z właścicielem firmy celem wyjaśnienia takiego zajścia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Październik 25, 2011 Z tego co wiem to Hetzner.de ma awarie dlatego kilka firm Hostingowych leży Jakies potwierdzenie? Bo status hetznera nie mówi dzisiaj o żadnej awarii, a te resety z 23 to już chyba historia? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Październik 25, 2011 Serwery hostdell.pl leżą już ponad 24 godziny. Administrator tej firmy już dawno obiecywał wprowadzenie panelu rozliczeniowego, nową wersję firmowej witryny, przeniesienie hostingu do polskiego własnego datacenter. (obecnie serwery są w Niemczech, ponieważ trwa przebudowa ich wewnętrznej sieci) Ciekawi mnie tylko ta "współpraca" (czy jak to nazwać) firmy hostdell.pl z smoko.pl... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kubah Zgłoś post Napisano Październik 25, 2011 (edytowany) host od Pana z hostdell leży już od wczoraj non stop więc raczej to nie wina hetznera. W tej firmie to norma, poprzedni hosting mi wysiadł w ten sam sposób . Potem bedzie informacja, że awaria i backup znowu przepadnie ^^, dobrze, że tym razem nic poważnego tam nie trzymam. Choć hosting wykupiłem na rok więc jak nie dotrzymają umowy (zostało jeszcze z 10 miesiecy) będę mógł ich nazwać oszustami . hostdell.pl one.czest.pl smoko.pl cmteam.eu itp to to samo. Jak dostawałem hosta zastępczego (który wczoraj padł) mail z potwierdzeniem i informacjami o koncie pochodził właśnie z domeny smoko.pl ;-) Edytowano Październik 25, 2011 przez kubah (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateusz_290 6 Zgłoś post Napisano Październik 25, 2011 Tak to juz jest.. Witryna leży kilka dni... Serwery ponad 24h. A też nie polecam tej firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
INTER-COM 21 Zgłoś post Napisano Październik 25, 2011 (edytowany) Witam W celu rozwikłania pewnych pytań , awaria jest po stronie hetzner.de Po uruchomieniu serwerów, dane w ciągu najbliższych godzin zostaną przeniesione do Częstochowy, nikomu żadne dane nie znikną , polecam pierwsze się skontaktować z naszą firmą później stawiać jakieś insynuacje. (który wczoraj padł) mail z potwierdzeniem i informacjami o koncie pochodził właśnie z domeny smoko.pl ;-) Co do współpracy z smoko.pl posiadamy tam usługę konto shared czy nie można już trzymać na zewnętrznym serwerze skrzynki e-mail ? Edytowano Październik 25, 2011 przez INTER-COM (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kubah Zgłoś post Napisano Październik 25, 2011 Witam W celu rozwikłania pewnych pytań , awaria jest po stronie hetzner.de Po uruchomieniu serwerów, dane w ciągu najbliższych godzin zostaną przeniesione do Częstochowy, nikomu żadne dane nie znikną , polecam pierwsze się skontaktować z naszą firmą później stawiać jakieś insynuacje. Co do współpracy z smoko.pl posiadamy tam usługę konto shared czy nie można już trzymać na zewnętrznym serwerze skrzynki e-mail ? Można, odpowiedzieć na maila - też można. Poprzedni backup z kubek1334.one.czest.pl po paru miesiącach też można oddać, ALE PO CO. 21:41 wczoraj pisałem, na adres podany w informacji o hostingu: admin@intercom.czest.pl . - 0 odpowiedzi, 0 informacji, że mail niedotarł. I tak mi Pan nie odpowiada, prosiłem o backup po poprzedniej sytuacji z kubek1334.one.czest.pl i Cisza. ! ;]. Obietnice obietnice typu "postaram się jaknajszybciej oddać kopię" albo "postaram sie przyspieszyc" , wysłałem chyba ze sto maili i nic. Dostałem host ale pusty. Drobna awaria w hetznerze sprawia, że Pana hosting leży 24 godziny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
INTER-COM 21 Zgłoś post Napisano Październik 25, 2011 21:41 wczoraj pisałem, na adres podany w informacji o hostingu: admin@intercom.czest.pl . - 0 odpowiedzi, 0 informacji, że mail niedotarł. Mail nie dotarł ponieważ jest awaria i serwery leżą, sam do nich nie mam dostępu. Proszę o wysłanie nr tel w celu przyspieszenia tej sprawy na PW, i oddamy panu backup. Osobiście dopilnuję Administratora który jest odpowiedzialny za usługi hostingowe. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kubah Zgłoś post Napisano Październik 25, 2011 Mail nie dotarł ponieważ jest awaria i serwery leżą, sam do nich nie mam dostępu. Proszę o wysłanie nr tel w celu przyspieszenia tej sprawy na PW, i oddamy panu backup. Osobiście dopilnuję Administratora który jest odpowiedzialny za usługi hostingowe. Pozdrawiam nie nie, telefon jest prywatną sprawą. może być mail lub pw. Dziękuje, backup sprzed 2 miesięcy który przepadł u was już nie jest mi potrzebny, napisałem wszystko co miałem od początku. Jak mam się z Państwem skontaktować skoro maile leżą?. Zależy mi na usłudze za którą zapłaciłem ( i nie tylko ja, niektórzy mają droższe VPSy u Pana itp). + pewność, że dane nie przepadły. Proszę tutaj napisać czego my - Pana klienci mamy się spodziewać w najbliższych godzinach w wyniku awarii bo komunikatu żadnego nie było. W ile czasu zostanie załatwione itp. I tak fajnie, że chociaż tutaj Pan odpowiada. Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Październik 25, 2011 (edytowany) Szanowny Administratorze HostDELL.pl, czy mógłby Pan zatem oficjalnie podać dane kontaktowe? Co chwilę macie inny adres e-mail, na dodatek w innej domenie. Później wiadomości nie dochodzą i są cyrki... Już nie wspomnę o tym, że żadna Wasza strona internetowa nie działa. Edytowano Październik 25, 2011 przez Shk (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateusz_290 6 Zgłoś post Napisano Październik 25, 2011 HostDELL.pl był tu kiedyś właścicielem admin slotex.pl i to było i będzie lipne ;/ No slotex.pl jest lepsze... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu Zgłoś post Napisano Październik 25, 2011 HostDELL.pl był tu kiedyś właścicielem admin slotex.pl i to było i będzie lipne ;/ No slotex.pl jest lepsze... Nie prawda... Jak nie wiesz, to po co piszesz? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2011 Coś w tym temacie się rusza? Wiem, może jestem upierdliwy. Ale jako klient jestem zainteresowany losem tej firmy. (Dla wyjaśnienia - reseller pod fastdownload, głównie pod testy) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach