Cameleon 0 Zgłoś post Napisano Listopad 3, 2005 Długo szukałem i w końcu znalazłem.... Jak narazie jestem bardzo zadowolony, szybki support, bardzo pomocni i ugodowi, zobaczymy jak będzie dalej Pozdrawiam ps. Informować będę na bieżąco Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cxz 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2006 Co sądzicie na tamet hostingu oferowanego przez www.ncgroup.pl? 2GB pojemności, roczny transfer 120GB - 122zł brutto. Zaglądałem do archiwum, ale informacji tam niewiele. Pozdrawiam, Cxz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
guci0 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2006 Czesc, w www.ncgroup.pl mam dedyka, do pewnego momentu byl problem z laczami, pozniej 1,5 dniowa awaria. Z tego co sie dowiedzialem, zmienili dostawce lacz i jest o niebo lepiej ... Chociaz jezeli chodzi o kontakt z adminem to nic sie nie zmienilo, tak samo ciezko jak bylo ;( Reasumujac od dluzszego czasu nie mam zadnych problemow, wiec jezeli bedzie tak dalej to polecam. Zreszta z wirtualnymi kontami nie wiem jak tam jest dokonca. Zobacz oferte www.progreso.pl, moze cos Ci sie dopasuje. Zdecydowanie pewniejsza firma, dobre opinie na forum ... Warto sie zainteresowac. Pozdrawiam i poczytaj jeszcze forum guci0 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hostcenter 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2006 witam ja od dosc dawna mam do czynienia z ncgroup.pl i nie mam z nimi problemow mam tam kilka "hostingow" klientow oraz kolokacje pod opieka. co do progreso sa naprawde ok zaczynaja ich nawet na forum porownywac z home. mam tam dwa konta i zero problemow. pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
michalpc 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2006 ncgroup.pl wcześniej sie inaczej nazywało zdajsie cos w stylu net.is-partners.com i miałem nieprzyjemność mieć dedyka gdzie sie zdarzały 2-3dniowe problemy , co 2-3miesiące zmieniali łącza i mi ip dedyka itp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tomato 0 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2006 ncgroup.pl wcześniej sie inaczej nazywało zdajsie cos w stylu net.is-partners.com i miałem nieprzyjemność mieć dedyka gdzie sie zdarzały 2-3dniowe problemy , co 2-3miesiące zmieniali łącza i mi ip dedyka itp. Witam Tak nazwywali sie net.is-partners. Wspolpracuje z nimi od dosc dawna ale jak wiem to oni kiedys nie mieli dedykow to jak to sie stalo ze ty jeden miales ? Nie mam zgloszenia od klientow ze jest jakis problem z ich uslugami. Te czasy o ktorych mowisz byly dawno temu na innych laczach nawet juz nie pracuja ci sami ludzie u nich. Na tym forum trafilem na to ze ping dlugi byl przez kilka dni i wywolalo to na forum jak pamietam troszke krytyki. Ale chcialbym tez przypomniec ze nie bylo to zwiazane z przerwa czy awaria a jedynie jakimis zmianami co na ich stronie bylo podane. Osobiscie polecam ale jako ich partner moze nie mam obiektywnej opini. Tak czy inaczej w 100% moge zapewnic ze od bardzo dawna nikt nie marudzil Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
michalpc 0 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2006 Źle sie wyraziłem miałem kolokacje, serwer był mój. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tomato 0 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2006 Źle sie wyraziłem miałem kolokacje, serwer był mój. Tak to pewnie bylo jakos 2003 lub 2004 slyszalem ze byly wtedy problemy. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AlbertPL 0 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2006 Jestem klientem firmy NCGroup od stycznia 2006. Chcial bym wam napisac kilka slow na temat tej firmy byscie mogli sie zastanowic przed pojeciem decyzji o hostowaniu/kolokacji w tej firmie. Na firme namowil mnie Tomato ktory udziela sie na tym forum. Ale do tematu ... Jestem, a w zasadzie wydaje mi się ze jestem, klientem firmy i świadczy ona mi usługę wynajęcia serwera dedykowanego. Jest to dośc mocna maszyna więc nie jestem zadnym z tych wielu klientów ktorzy sa w firmie, a podobno mam najmocniejsza maszyne w chwili obecnej. Teraz kilka zdań ktore usłyszałem od Tomato a nastepnie dokładnie to samo zostało mi powtórzone podczas rozmowy telefoniczniej z BOK NCGrup. Firma posiada serwerownie na ktorej kazde z pieter ma dla siebie dedykowane 34Mbit. Ciekawe jest to że mi NIGDY nie udało sie (nawet o 3-4 w nocy) osiągnąc wiekszego transferu niz 2Mbit. Pomimo kilku ktrotnych zapytan na temat transferu sprawa sie nie wyjaśniła do tej pory. Ale idziemy dalej ... Bok NCGroup działa dośc specyficznie zawsze odbiera ten sam chłopiec ktory nic zasadniczo nie wie i nie zna tematu. Zasadniczo prace firma zaczyna około 10, wczesniej nie idzie sie dodzwonic. Firma posiada telefon alarmowy ... jest to telefon komorkowy ktory ma administrator, odbiera rzadko ... mozna poblemy zglaszac przez system helpdesk.ncgroup.pl. Raz zgłosiłem ... odpowiedzi na reakcje był brak. Panowie z NC mowili tylko o swojej adresacji i ja faktycznie maja. Natomiast ASa nie mieli. Są rozglaszani przez ATM. Mają podobno dwa lacze do ATM i trzecie do IPartners. Dowcip polega na tym, ze nawet DNS im nie dziala w momencie padu łącza. Oni sa w dosc dziwny sposob podlaczeni do dwoch operatorow bez wlasnego AS. W kazdym razie nie wydaje sie, aby to dzialalo... bo w tym miesiącu były już dwa przestoje w łączności. Niestey nie udało mi się jeszcze ustalic kto w firmie jest ważny, na każda prosble o kontakt z przełorzonym proszony jestem o wyslanie e-mail na bok@.... Na koniec tej czesci link ... http://www.ncgroup.pl/centrum_danych.html. Strona wydaje mi sie mocno przesadzona. Są tez plusy, cena ... sa naprawde dobrzy ... sprzet zaproponowano mi w bardzo dobrej cenie ... łącze jak chodzi chodzi szybko ... Plesk jest wyśmienity - POLECAM. Za niedogodnosci zaproponowani mi zadosc uczynienie. Firma raczej mała, startup, panowie starają się bardzo .... ale .... patrz wyżej ... jeszcze musza sie sporo poprawic. Czy warto ? to juz zastanówcie się sami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
p 3 Zgłoś post Napisano Maj 13, 2006 Ale o co chodzi ?Ty nam polecasz ta firme czy odradzasz, bo targaja Toba rozne uczucia jak widze. AlbertPL przedstawil sytuacje. Tak trudno samemu wyciagnac wnioski? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AlbertPL 0 Zgłoś post Napisano Maj 13, 2006 Poprostu zaczyna mi juz brakowac cierpliwości. Firma ma dosc dziwny sposób komunikacji. Jedno stronny. Na przykład nie otrzymalem zadnej informacji kiedy bedzie zamowiony hardware pomimo ze z powodu jego braku czesc serwisu www musiałem zdeaktywowac. Dopiero po kilku telefonach otrzymałem e-mail z wiadomościa ze sprzęt "powinien" byc. Zasanawiam się ile może trwac kupno i montarz kontrolera SCSI Adaptec 29160 ? Na razie trwa to od wtorku (9.05.06). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Fado 0 Zgłoś post Napisano Maj 13, 2006 Ja się troche wystraszyłem jak dostałem od nich 2 pliki PDF a w nich zamiast 'ż" to 'rz" a zamiast "ó" to "u". Jaka porządna firma pozwoliłaby sobie, aby oferte handlową pisał dyslektyk....? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tomato 0 Zgłoś post Napisano Maj 13, 2006 Witam Sam polecałem usługi firmy NCgroup Panu AlbertPL i bardzo dobrze znam zaistniałą sytuację. Rozumiem tez jego zdenerwowanie wynikłe z awaria dysku jaki znajduje sie w serwerze. Jednak chciałbym przypomnieć ze przedstawiciele firmy Ncgroup juz dawno temu i to kilkakrotnie pytali jaki dysk wstawić. Niestety Pan AlbertPL postanowił zająć sie tym tematem dopiero w momencie kiedy dysk odmówił współpracy. Zamówienie nowych podzespołów ( nie wiem czy juz zostały zamontowane ) niestety trwa kilka dni i gdyby Pan AlbertPL wyjaśnił cala sytuacje juz w marcu na pewno nie doszło by do awarii jego maszyny. Niestety tak juz bywa ze jeżeli nie dopilnujemy czegoś wcześniej zapewne będzie z tym problem w najgorszym momencie. Chciałbym też powiedzieć ze jak wiem była propozycja wymiany dysku na inny tymczasowy aby na te kilka dni można było normalnie korzystać z serwera jednak Pan AlbertPL postanowił wyłączyć cześć usług ( forum ) zmniejszając tym ruch a nie wymieniać dysk. Ze swojej strony mogę zapewnić Pana AlbertPL ze podzespoły jak tylko trafia do firmy od dostawcy będą zamontowane i wszystko znów będzie działać prawidłowo. Gdyby taka awaria nastąpiła zakładając ze w maszynie jest juz wszystko według zamówienia wymiana podzespołów trwa max do kilku godzin ( dostawca jest zobowiązany umowa do wymiany uszkodzonego elementu do 6 godzin od zgłoszenia problemu ) to oczywiście dotyczy takich podzespołów które nie znajdują sie w magazynie. Pracownicy BOKu sa dostepnie w godzinach pracy za pomoca telefonu maila i helpdesku ja jestem do dyspozycji osob ktorym pomagalem w zakupie na gg lub za pomoca emaila. Tak wiec jezeli moge w czyms pomoc prosze o kontakt. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AlbertPL 0 Zgłoś post Napisano Maj 13, 2006 Na wstępie na pisze iż nie mam do firmy NC Group żadnych uwag jeśli chodzi o awarie. Jest to w dużej części moja wina. Ale nie o tym był mój pierwszy post i nie do tego odnosi się to co pisze Tomato. Żyłem tylko w mylnym przekonaniu iż kontroler SCSI jest osiągalny w ciągu 1-2 dni ... no góra 3 dni .... ale powtorze się ... nie o tym napisałem swoją pierwszą wiadomośc . Witam Sam polecałem usługi firmy NCgroup Panu AlbertPL i bardzo dobrze znam zaistniałą sytuację. Rozumiem tez jego zdenerwowanie wynikłe z awaria dysku jaki znajduje sie w serwerze. Jednak chciałbym przypomnieć ze przedstawiciele firmy Ncgroup juz dawno temu i to kilkakrotnie pytali jaki dysk wstawić. Niestety Pan AlbertPL postanowił zająć sie tym tematem dopiero w momencie kiedy dysk odmówił współpracy. Zgadza się. Jestem bardzo zajętym człowiekiem, często jestem zagranią, zbagatelizowałem sprawę dysku. Zamówienie nowych podzespołów ( nie wiem czy juz zostały zamontowane ) niestety trwa kilka dni i gdyby Pan AlbertPL wyjaśnił cala sytuacje juz w marcu na pewno nie doszło by do awarii jego maszyny. Niestety tak juz bywa ze jeżeli nie dopilnujemy czegoś wcześniej zapewne będzie z tym problem w najgorszym momencie. Obawiałem się o dostepnosc czesci zapasowych w przypadku padu sprzętu ale dziś otrzyamłem zapewnienie ze będą one dostępne tego samego dnia gdyż dostarcza je dostawca w ramach gwarancji. Tak to bywa jak zamawia się kotroler SCSI. Byłem przekonany jeśli towar jest od ręki zamawiany to też jest dostępny od reki .... przecież to nie jest dla firmy hostingowej nowośc - kontorler SCSI. Chciałbym też powiedzieć ze jak wiem była propozycja wymiany dysku na inny tymczasowy aby na te kilka dni można było normalnie korzystać z serwera jednak Pan AlbertPL postanowił wyłączyć cześć usług ( forum ) zmniejszając tym ruch a nie wymieniać dysk. Nie jest to prawda, chciałem tak rozwiązac problem, jednak BOK odmowił takeigo rozwiązania sprawy. Ze swojej strony mogę zapewnić Pana AlbertPL ze podzespoły jak tylko trafia do firmy od dostawcy będą zamontowane i wszystko znów będzie działać prawidłowo. Gdyby taka awaria nastąpiła zakładając ze w maszynie jest juz wszystko według zamówienia wymiana podzespołów trwa max do kilku godzin ( dostawca jest zobowiązany umowa do wymiany uszkodzonego elementu do 6 godzin od zgłoszenia problemu ) to oczywiście dotyczy takich podzespołów które nie znajdują sie w magazynie. J.W, ciesze się bardzo. To co obecane jest zweryfikuje pewnie rzeczywistośc. Pracownicy BOKu sa dostepnie w godzinach pracy za pomoca telefonu maila i helpdesku ja jestem do dyspozycji osob ktorym pomagalem w zakupie na gg lub za pomoca emaila. Tak wiec jezeli moge w czyms pomoc prosze o kontakt. Pozdrawiam W jakich godzinac działa BOK ? W jakich godzinach działa telefon awaryjny ? Wg mnie BOK działa od 10 do 17-18 a Admin z telefonem awaryjnym ... perzez ostatnie 2 miesiące nie odebrał ani razu telefonu z mojego nr (mam identyfikacje i dośc prosty i charakterystyczny nr). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PeterSim 0 Zgłoś post Napisano Maj 13, 2006 Firma posiada serwerownie na ktorej kazde z pieter ma dla siebie dedykowane 34Mbit. To ile ta serwerownia ma pięter? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mac 0 Zgłoś post Napisano Maj 13, 2006 To ile ta serwerownia ma pięter? Pol pietra, druga polowe zajmuje magazyn Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yama 0 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2006 Jestem klientem od ponad roku (virtualka), ogolnie zadowolonym, choc za kazdym przedluzeniem abonamentu zastanawiam sie czy przedluzac, lenistwo i niechec do przenosin powoduje ze zostaje, ale przyjalem zasade trzymania tam mniej waznych serwisow i poczty. Dlaczego? - potwierdzam problemy z kontaktem, telefoniczny nie zawsze dziala a mailowy w wiekszosci przypadkow jest jednostronny - na usuwanie usterek nawet drobnych trzeba poczekac i trzeba sie najczesciej przypominac - przezylem 2-3 zmiany na serwerow i systemow, kazdorazowo musialem pilnowac co sie dzieje z poszczegolnymi uslugami i zawsze okupowalem te zmiany min. kilkudniowym niedzialaniem ktorychs z nich - wystepuja przerwy w dostepie do uslug (np wlasnie teraz), na szczescie nie za czesto, ale jak napisalem wyzej nieczesto tez tam zagladam i nie monitoruje ze wzgledu na mniejsze znaczenie tego co tam trzymam Co mnie trzyma? - ogolnie dziala, - przynajmniej jest zludzenie kontaktu - faktycznie zawsze odbiera jedna osoba ale przynajmniej ja mam pozytywne odczucia, osoba jest mila i chetna, niestety wiekszosc i tak trafia do admian ktory mam czasem wrazenie ze jest wielkim nieobecnym czasem zagladajacym Trudno mi polecac uslugi bo sam nie zdecydowalem sie i raczej nie zdecyduje na nic powaznego na tych serwerach lub wymagajacego ciaglej, stabilnej pracy lub pod obciazeniem, choc mam nadzieje ze w ktoryms okresie abonamentowym firma mnie w koncu zaskoczy. Ale dla osob szukajacych taniego, dzialajacego hostingu mysle ze to dobra alternatywa. Na plus takze zaliczylbym wczesniej podawanego PLESKA Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AlbertPL 0 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2006 Panowie gwarantowali uruchomienie nowych dyskow i kontrolera we wtorek (dziś) do godziny 18.00. Mamy 23:15 ... a nowe dyski SCSI wciąż nie są zainstalowane. Brakujący kontroler dotarł do NCGroup o 12:32 (otrzymałem telefon). Zajeło mu to równo tydzień. Ciekawe kiedy poradzą sobie z instalacją dysków. Wcale nie jest mi do śmiechu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AlbertPL 0 Zgłoś post Napisano Maj 17, 2006 Serwer nie działa od godziny pownownie. Zakładam ze trwaja prace. NCGroup nie pofatygowało się poinformowac mnie co dalej (np: jest opozneinie, prace potrają do godziny xx) poprzez telefon/sms/e-mail. Czekam na rozwój wydarzeń. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach