BlueMan 69 Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2011 Odpowiedzi są adekwatne do rozmówcy Dlatego niektóre Twoje wcześniejsze posty zostały usunięte - nie dziwi Cię to? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nov Ik 0 Zgłoś post Napisano Luty 23, 2012 Do wszystkich potencjalnych klientów. ODRADZAM Zostałem wyrzucony za .... zwrócenie uwagi że brak cennika, oraz regulaminu usługi który by oznaczał za co się płaci. Przykład - konto roczne ma 3 domeny gratis. W/g literalnej treści 3 domeny są gratis na zawsze, gdyż nie istnieje żaden inny cennik poza stroną oficjalną. Wytłumaczenie Group5 to - że to taki Amerykańsi standard usługi !!! Jak dla mnie to zwykłe oszustwo - inne firmy pisza wprost że domeny sa np. na rok w cenie. Kolejny przykład IGNORANCJI lub jak kto woli PROFESJONALIZMU to założenie bana na IP za ..... zgłoszenia niepoprawnego działania stony internetowej. Jedyne co dział technczny potrafił zrobic to ... ustawić status zgłoszeń na zamknięty i ustawić bana na IP. Szkoda że nie pofatygowali się i nie zbanowali całego zakresu dynamicznych IP UPC/NEOSTRADY/ORANGE/ERY/POLKOMTELA i PLAY. Brak kontaktu e-mail do Amerykańskiego właściciela to kolejne kpienie z klientów. Oto treści zgłoszeń: Brak polskich znaków W dalszym ciągu twierdzę, ze osoby prowadzące stronę zgodnie z zasadą ZERO TOLERANCJI 100% IGNORANCJI nie mają zielonego pojęcia o tym co robią! Radzę zobaczyć co się wyświetla w oknach otwieranych ze strony głównej STRONA GŁÓWNA AKTUALNOŚCI -> WIĘCEJ - no i pytanie: GDZIE SĄ POLSKIE ZNAKI? E-comerce i e-marketing - o ile jeszcze pierwsze pozycje pokazują informacje o przygotowywaniu ofert to pozostałe pod nimi wywalają do strony głównej. W sumie to się pewnie czepiam i jak znam życie to odpowiedzią działu technicznego (której zapewnie i tak nie otrzymam) będzie stwierdzenie że to taki AMERYKAŃSKI standard. Profesjonalizm pełną gębą! ///////////////////////////////////////////////////////// Wystarczy poklikać w logo Group5 Forbidden You don't have permission to access /?go=emarketing on this server. -------------------------------------------------------------------------------- www.group5.pl No szkoda słów - byle jaki przedszkolak zrobi lepszą stronę permission - toż to AMERYKAŃSKI STANDARD obsługi /////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Faktury po zmianie danych Od kiedy w amerykańskim prawie jest możliwośc zmiany treści faktury? Szczególnie zmiany DANYCH kontrahenta? Zmieniając wpis w panelu uzyskujemy fakturę wystawioną na całkiem inną osobę. Czy to też jest AMERYKAŃSKI standard ? - brak odpowiedzi Jak widać Ameryański standard (takie określenie otrzymałem podczas rozmowy telefonicznej) opiera sie na totalnym olewaniu klienta, i ukrywaniu własnych niekompetencji poprzez banowanie i kasowanie kont tym którzy zadają niewygodne pytania. Całkowicie się zgadzam Odradzam grup5 w 100%. Wykupiony hosting HD_25 Na początku 2 miesiąca użytkowania zablokowali mi konto informując, ża moja strona przeciąża im struktury (odwiedziny na poziomie 2000 uu dziennie, zero grafiki na stronie, skrypt phpbb, więc trudno aby przeciążyć VPS) Jako, że zapłacono za 2 miesiace a korzystano z uslug przez miesiac – polowa pieniedzy straacona. NIe zwrocono mi jej Naprawde nie polecam. Poza tym obsluga klienta bardzo nie mila. Jak ktos nie chce sie denerwować radzę unikać jakby ktoś chcial wiedziec wiecej – gerardo1@o2.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vogan 21 Zgłoś post Napisano Luty 23, 2012 (edytowany) Nie do końca jest to tak jak przedstawino powyżej, a własciwie zgoła inaczej... Na PIO już udzieliłem odpowiedzi aby nie dublować link - http://www.forum.opt...dpost&p=1008314 Edytowano Luty 23, 2012 przez Vogan (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marizei 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 4, 2013 Ktoś coś teraz może powiedzieć o tym hoście? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach