Skocz do zawartości
witek010

[reseller] Dwa serwery dla klientów

Polecane posty

Witam,

 

Zajmuję się tworzeniem stron internetowych i chcę wprowadzić nową usługę czyli dla swoich klientów w pakiecie do strony internetowej dodawać również hosting. Interesują mnie dwa hostingi:

 

1) Dla klientów którzy zazwyczaj mają jakieś proste strony typu: wizytówka firmowa, strona biura nieruchomości, ogłoszenia samochodowe czy turystyczne itp

 

2) Dla klientów którzy kupują ode mnie sklep internetowy i jednocześnie otrzymują serwer.

 

Rozdzieliłem te dwie opcje ponieważ wydaje mi się, że dla osób które kupią sklep wymagany jest lepszy serwer z lepszymi parametrami. A może lepiej kupić jeden porządny spełniający wymogi obydwóch punktów ?

 

Czekam na propozycję. Jakie parametry, ceny, przykładowe oferty, linki do firm które warto przejrzeć itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Zapraszam do zapoznania się z ofertą kont resellerskich tani-hosting.net. Panel DirectAdmin, 14 dni okresu testowego, owerseling, możliwość ustanowienia własnych DNS. Jeżeli ma Pan jakieś pytania służymy pomocą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weź jeden solidny. Będziesz miał mniej problemów z zarządzaniem. Tylko upewnij się, że jest to coś naprawdę porządnego (codzienne zewnętrzne backupy, fachowy support 24/7 itd.).

 

Co do konkretnych propozycji, to musisz sam najpierw podliczyć jakie parametry będą Ci potrzebne (przynajmniej podstawowe, czyli potrzebne miejsce i miesięczny transfer) no i ile jesteś w stanie za tę przyjemność zapłacić.

 

Osobiście robię praktycznie to samo co Ty, czyli montuję stronki, a hosting jest wartością dodaną do zamówienia. Korzystam z usług angielskiej firmy http://www.webhost.uk.net/ - oferują wszystko, od kont współdzielonych przez resellery i VPSy po dedyki. Jeśli nie przeszkadza Ci lokalizacja w Londynie i support w języku angielskim, to szczerze polecam, możesz za całkiem sensowne pieniądze dostać resellera z cPanel/WHM z Fantastico, RVSiteBuilder i RVSkin dającym m.in. spolszczenie cPanel, a w wyższych pakietach również gratis panel bilingowy, ułatwiający życie przy większej ilości klientów. Jedyny minus - wyłączony overselling.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JGH jaki macie gwarantowany uptime??

 

Bo nie ma tego ani w regulaminie ani na stronie ( chyba że jestem ślepy).

 

Mam nadzieje że nie tak niski jak na waszej głównej stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Zajmuję się tworzeniem stron internetowych i chcę wprowadzić nową usługę czyli dla swoich klientów w pakiecie do strony internetowej dodawać również hosting. Interesują mnie dwa hostingi:

 

1) Dla klientów którzy zazwyczaj mają jakieś proste strony typu: wizytówka firmowa, strona biura nieruchomości, ogłoszenia samochodowe czy turystyczne itp

 

2) Dla klientów którzy kupują ode mnie sklep internetowy i jednocześnie otrzymują serwer.

 

Rozdzieliłem te dwie opcje ponieważ wydaje mi się, że dla osób które kupią sklep wymagany jest lepszy serwer z lepszymi parametrami. A może lepiej kupić jeden porządny spełniający wymogi obydwóch punktów ?

 

Czekam na propozycję. Jakie parametry, ceny, przykładowe oferty, linki do firm które warto przejrzeć itp

 

 

Dobry serwer jest ważny dla każdego, nie ma znaczenia czy to wizytówka, czy też sklep z ogromna ofertą. Każdy chce aby strona była, jak najwięcej widoczna w sieci.

To wszystko możesz postawić na jednym resellerze, masz wtedy pełną kontrole nad kontami swoich klientów. Postawienie na jednym resellerze da Ci także możliwość obniżenia kosztów, a przecież to jest najważniejsze do rozwoju biznesu.

 

 

Marek607@ My akurat jesteśmy pod OVHost w rankingu, czy mam to odebrać jako dygresję także do naszej firmy, bo mamy 99.87% a nie 99.90%?. Czy Twoim zdaniem świadczy to o niskiej jakości usług prowadzonych także przez naszą firmę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek607@ My akurat jesteśmy pod OVHost w rankingu, czy mam to odebrać jako dygresję także do naszej firmy, bo mamy 99.87% a nie 99.90%?. Czy Twoim zdaniem świadczy to o niskiej jakości usług prowadzonych także przez naszą firmę?

 

Mzone pytałem sie przecież o gwarantowany a nie obecny uptime.

 

Nie mam nic do waszej firmy, nie korzystałem z waszych usług więc nie moge ani nic złego ani dobrego o nich powiedzieć :D

 

Pytanie zadałem ponieważ warto zwrócić na to uwagę - ja się władowałem w 95 % gwarantowanego i powoli szukam innego resellera bo póki chodzi dobrze to ok ale w sumie to nie widzi mi się żeby w roku przez 18 dni nie mieć dostępu do strony ( bo tyle wynosi te 5% ).

 

Zresztą u Was też nie ma takiej informacji jaki macie gwarantowany uptime??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie zadałem ponieważ warto zwrócić na to uwagę - ja się władowałem w 95 % gwarantowanego i powoli szukam innego resellera bo póki chodzi dobrze to ok ale w sumie to nie widzi mi się żeby w roku przez 18 dni nie mieć dostępu do strony ( bo tyle wynosi te 5% ).

 

Zresztą u Was też nie ma takiej informacji jaki macie gwarantowany uptime??

 

Zawsze mnie bawia te parametry "gwarantowane" uptime 99,99% itp, itd... przeciez to sa tylko strony internetowe, ewentualnie poczta - to nie sa sytuacje ratujace zycie, niezbedne do poprawnego funkcjonowania.

 

Spadaja promy kosmiczne i samoloty a tam srodki i poziom zabezpieczen chyba sa i powinny byc wieksze niz na jakims tam serwerze.

 

Wypadki PO PROSTU SIE ZDAZAJA, jezeli nie jest to notoryczne, to jakie znaczenie ma czy strona nie jest widoczna przez 5 czy 10 minut...

 

Chociaz oczywiscie ludzie maja korbe, sprawdzaja poczte co 2 minuty, zawsze czekaja na "bardzo waznego maila" no i oczywiscie akurat w momencie kiedy cos nie dziala to jest wielka afera.

 

Za rozwiazania "bez awaryjne" powinny byc ekstra oplaty, a nie za 10 zl rocznie klient oczekuje uptime 100%...

 

Prawda jest taka, ze i tak kazdy z nas (administratorow, wlascicieli) robi wszystko zeby usluga dzialala nieprzerwanie, ale... WYPADKI SIE ZDAZAJA !!! jezeli nie sa cykliczne, jezeli nie sa to celowe akcje, albo wynikajace z glupoty... to trzeba sie z tym pogodzic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marek607, faktycznie nie wpisujemy takiej informacji. Dlaczego?

Spróbuj wypisać gwarantowany uptime dla kilkudziesięciu serwerów. :) MOna oczywicie wypisa nasze serwery grwarantowany uptime 99.99%. A co się stanie, jesli coś powaznego się stanie w DC nie z naszej winy? Wtedy klienta to nie interesuje, jego strona o np. CS nie działała 24 godziny i już krzyk. BO poważnhy człowiek zrozumie, że nie da się przewidzieć czasu pracy żadnego urządzenia.

Taki wpis w regulaminie w zasadzie niewiele Ci da, każda firma chroni się tym, że zwróci Ci koszt nieczynnego serwera ale pod warunkiem. Więc jeśli płacisz 200 zł / rok podziel to na ilość dni Twojej strony offline. Co ciekawe, często taki regulamin wygląda tak, że zwrócą Ci dopiero jak serwer nie będzie działał powyżej 12 lub 24 godzin.

Awaria rzedu 12 godzin, naprawdę jest rzadka. Tak więc niewiele Ci da taki regulamin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Źle mnie zrozumieliście......

Wiadomo że nie wymagam 99,999 % czasu działania strony bo tak się nie da.

 

Przez prawie rok wyslałem tylko 1 maila jak mi strona pół dnia nie działała z pytaniem czy coś sie dzieje. Okazało sie że to wina mojego neta była.

 

Wiem że w dc coś może paść , są prace konserwacyjne itp.

 

Chodzi mi bardziej o jakieś zabezpieczenie przed sytuacją gdy adminowi znudzi się świadczenie usług ( jak ostatnio piszą o hitme). Wtedy jestem uziemiony bo zgodziłem się na taki a nie inny uptime.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi bardziej o jakieś zabezpieczenie przed sytuacją gdy adminowi znudzi się świadczenie usług ( jak ostatnio piszą o hitme). Wtedy jestem uziemiony bo zgodziłem się na taki a nie inny uptime.

 

Większość firm na forum , to małe firmy. Jeśli adminowi znudzi się taka praca to nawet o tym nie wiesz czasami, poprostu jest brak odpowiedzi a firma znika z pola widzenia po czasie. U nas czas odpowiedzi jest od 15 minut do 2 godzin. Rzadko zdarza się, aby klient czekał dłużej na odpowiedź po zgłoszeniu (czasami klient czeka kilka godzin, jeśli założy ticket np. o 3 w nocy). Pilnuje moich adminów, aby odpowiadali odrazu na zgłoszenia, jednak nikt nie jest odrazu naprawić/znaleźć problemu. Tak więc wypisujemy pewną notkę w zgłoszeniu i klient wie, że już ktoś zajmuje się jego problemem. Niestety nie wiem jak to wygląda w innych firmach, raczej nie mam zwyczaju, aby zakładac fałszywe konta i sprawdzać helpdesk konkurencji. :)

 

Faktycznie ostatnio było głośno o tej firmie (tej co napisałeś), jednak nie można wszystkich firm ustawiać w jednej linii. Każdy dba o swój interes najlepiej, bo to prezynosi pieniądze, a jeśli ktoś ma za dużo pieniądzy? No coż ... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×