Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
krk

Router

Polecane posty

Router działa, ale odmówił współpracy przy przełączeniu z 2mbit na 6mbit

 

Może nie był ADSL 2+ :) u mnie też były wysokie pingi, poprosiłem o zmiane trybu kodowania na fast i gra :) jestem praktycznie koło centrali i prawdopodobnie dlatego nie mam skutków ubocznych, tzn. skoków pingu, lossów, przerywania połączeń i skakania prędkości pobierania :)

 

C:\Users\Lan Hikari>ping atm.com.pl

 

Pinging atm.com.pl [217.17.35.6] with 32 bytes of data:

Reply from 217.17.35.6: bytes=32 time=23ms TTL=58

Reply from 217.17.35.6: bytes=32 time=22ms TTL=58

Reply from 217.17.35.6: bytes=32 time=22ms TTL=58

Reply from 217.17.35.6: bytes=32 time=22ms TTL=58

 

Ping statistics for 217.17.35.6:

Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

  Minimum = 22ms, Maximum = 23ms, Average = 22ms

 

Wcześniej ping miałem 42-43ms :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest NEOSTRADA, więc gdzie tu ADSL2+? To cały czas chodzi w modulacji G.dmt. Tryb fast mam włączony od początku korzystania z Neo (wtedy jeszcze 512kbit), czyli w sumie jakieś 6 czy 7 lat. Po prostu Sagemowskiemu deadboxowi odechciało się podnosić interfejs - jednego dnia z 2Mbit działał, następnego dnia z 6Mbit przestał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no właśnie a ja nie mam trybu fast tylko ten drugi więc jestem zadowolony z pingu 30 :)

 

P.S nie mam Neo tylko Multimo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz interleaved, to się nie dziwię, że Cię cieszy taki ping. Ale polecałbym zadzwonić do usługodawcy i wymusić na nim zmianę trybu na fast. Różnica jest naprawdę odczuwalna. Dla usługodawcy wbrew pozorom nie jest to w większości przypadków aż taki problem - Tepsa swego czasu często udawała, że się nie da, ale jak ich ludzie poprzyciskali, to nagle z dnia na dzień byłą taka możliwość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skoro masz interleaved, to się nie dziwię, że Cię cieszy taki ping. Ale polecałbym zadzwonić do usługodawcy i wymusić na nim zmianę trybu na fast. Różnica jest naprawdę odczuwalna. Dla usługodawcy wbrew pozorom nie jest to w większości przypadków aż taki problem - Tepsa swego czasu często udawała, że się nie da, ale jak ich ludzie poprzyciskali, to nagle z dnia na dzień byłą taka możliwość.

 

Szanowni Państwo,

W chwili obecnej nie ma możliwości zmiany trybu kodowania na centrali  
Telekomunikacji Polskiej z interleavd na fast. Jest to spowodowane  
zmianami jakie w ostatnim czasie wprowadziła Telekomunikacja Polska na  
swoich łączach.


Z poważaniem

Maciej Kaczor

Biuro Obsługi Abonenta Multimo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to gnoje. Choć w sumie ciekawostka, Telepsiarnia zamiast się rozwijać, cofa się w rozwoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobno w Dialogu też już nie ma takiej możliwość. Napisałem do nich wiadomość, może coś się zmieniło w tej sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moment. Odnoszę wrażenie, że ten problem występuje tylko w firmach, które świadczą usługi na łączach TP. Czyli wygląda to tak, jakby TPSA świadomie utrudniała życie innym firmom (bo w samej Tepsie na Neostradzie nie ma problemu z path mode w trybie fast, przynajmniej ja się z takowym nie spotkałem, wszyscy znajomi korzystający z Neo mają fast.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moment. Odnoszę wrażenie, że ten problem występuje tylko w firmach, które świadczą usługi na łączach TP. Czyli wygląda to tak, jakby TPSA świadomie utrudniała życie innym firmom (bo w samej Tepsie na Neostradzie nie ma problemu z path mode w trybie fast, przynajmniej ja się z takowym nie spotkałem, wszyscy znajomi korzystający z Neo mają fast.

 

No, bo tak jest :) Przekonałem się o tym wielokrotnie, bo drugie moje łącze to netia po linii tp, podpięta 2 pokoje dalej :) Pozostaje jeszcze pare innych kwestii, tzn. odległość od centrali, ilość podpiętych do niej klientów... co do ich kombinowania - ostatnio do Nas dzwonią i pytają czy zainteresowani bylibyśmy przejściem na ich oferte (bo drugie łącze + telefon mam w netii). Mój ojciec powiedział, że owszem i to bardzo chętnie, ale jeśli ich oferta będzie lepsza od netii :) babe zatkało i zakonczyla rozmowe. Następnego dnia (piątek) w południe odcieli nam prawdopodobnie oni już 2 raz pod rząd w piątek, telefon... Specjalnie w piątek, aby netia zareagowała dopiero w poniedziałek :D we wtorek dzwoni baba z tepsy i się pyta, czy jesteśmy zadowoleni z usług netii :) po krótkiej odpowiedzi "tak" rozmowa się zakończyła :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dialog mam po ich własnych „nitkach”. Odpowiedź konsultanta (z mojej strony już koniec off-topu :D ):

 

Szanowni Państwo,

 

Dziękujemy za kontakt. Uprzejmie informujemy, że Telefonia Dialog nie

oferuje możliwości zmiany trybu na fast-path.

 

Z wyrazami szacunku

Dział Obsługi Klienta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×