Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość

Nieprawdopodobne traktowanie klienta w OVH

Polecane posty

Gość

Witam, w dniu dzisiejszym zamierzałem nabyć kolejne już zresztą domeny w firmie OVH. Jako że na samym początkukupiłem jedną domenę, a drugą wziąłem za punkty Skarbonka (o których zresztą dowiedziałem się przypadkiem), a potem kupiłem jeszcze dwie, miałem świadomość tego, że czeka na mnie 2000 punktów i mogę sobie za nie wziąć te domeny które miałem dziś nabyć.

 

Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że stan punktowy wynosi 0. Nie zastanawiając się długo napisałem na kontakt, gdzie dostałem następującą odpowiedź:

 

Witam,

Opcja skarbonka (otrzymywanie punktow za zakupione usługi) została chwilowo wstrzymana ze względu na wysoki kurs euro.

 

 

Pozdrawiam

Małgorzata Janik OVH.pl

 

Oczywiście tego tak nie pozostawiłem, ponieważ nikt mnie nie raczył poinformować o tym, że usługa ma być zawieszona. Tak więc zapytałem czy zostaną mi później przyznane punkty za zakupione domeny, gdyż są one mi należne.

 

Otrzymałem odpowiedź:

 

Witam,

Jak skarbonka zostanie wznowiona to punkty będą przyznawane ale będzie to dotyczyło usług zakupionych w czasie działania skarbonki.

 

Poczułem się oszukany, chcąc to wyjaśnić dostałem jeszcze jedną, jakże wspaniałą odpowiedź:

 

Witam,

Inforamca o wstrzymaniu skarbonki była zamieszczona na forum.

 

 

Wniosek z tego taki, że ktoś kto nie czyta forum ovh może czuć się stratny, bowiem bonusy które powinien otrzymać wraz z zakupem domeny czy hostingu przepadną tylko z uwagi na kurs euro.

 

Postępowanie to uznałem za karygodne, stąd postanowiłem przestrzec innych. Pytanie tylko z mojej strony, czy takie postępowanie jest w ogóle zgodne z prawem. Ja bowiem, czuje się w tym momencie wprowadzony w błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie OVH. Czytałem ten temat na forum , trafiając tam przypadkiem i również mnie to zdziwiło że z powodu głupiego kursu euro odstawiają takie szopki. Czytając komentarze itp.. dotarłem do następnego postu pracownika ovh z którego wynikało żeby użytkownicy się za bardzo nie burzyli gdyż ceny ich usług i tak są bardzo tanie i niech się cieszą ze nie płacą w euro.

 

OVH ma strasznie pogięte zasady ale co zrobić jeżeli mają całkiem tanie usługi które ściągają dużo osób ponieważ nie stać ich na wynajęcie serwera w innych firmach, nie oszukując się w Polsce serwery są drogie ze względu na łączę a w innych serwerowniach euro większość wykańcza swoimi ciągłymi skokami kursu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"co tam jakiś głupi kurs euro" - Głupi jest tylko ten, który to mówi.

Mimo tego, że świadczą oni budżetowe usługi - wręcz na granicy opłacalności to w wypadku wysokiego kursu euro w stosunku do PLN - opłacalność świadczenia usług jest bardzo wątpliwa.

A wycofanie się z dodatków typu skarbonka uważam za słuszne posunięcie - jest to z pewnością lepsze niż wysoki skok cen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla niektórych ludzi płacenie za serwer 200-300zł a 500 za tą sama usługę to jest lekka różnica...

A co do skarbonki to lepsza opcja usunięcia/blokady jej niż podniesienie cen, ale jeżeli ktoś miał przykładowo 2k punktów i nagle mu to usunęli to dla mnie jest trochę niepoważne. Jeżeli komuś coś się daje to nie powinno się tego odbierać.

 

Jak dla mnie to nie zależy im na kliencie jeżeli robią takie posunięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dla mnie to by było zrozumiałe, gdyby każdy klient, który zapisał się do tej całej Skarbonki dostał jakąkolwiek informację. Przecież mailing wysłać do ludzi to chyba nie problem. A w tym momencie zwyczajnie czuje się oszukany, gdyż dokonałem przygotowań do zakupu za punkty, a ktoś sobie to zwyczajnie wyłączył, nie informując mnie o tym w żaden sposób.

 

Jako klient nie mam obowiązku przeglądania ich forum w poszukiwaniu informacji czy czasem jakaś usługa nie została wyłączona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Napisałem sporo, ale nie chciałem flame'a robić, bo i tak prawie nikt by nie zrozumiał.. podsumowując: po tych wszystkich jajach ktoś jeszcze u nich cokolwiek kupuje?

 

I jak tu mieć szacunek do obywateli tego narodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisałem sporo, ale nie chciałem flame'a robić, bo i tak prawie nikt by nie zrozumiał.. podsumowując: po tych wszystkich jajach ktoś jeszcze u nich cokolwiek kupuje?

 

I jak tu mieć szacunek do obywateli tego narodu?

 

Ale czy ktoś kogoś zmusza do korzystania z ich usług?

To jest jedyna serwerownia, która nie wyrzuciła nas za traffik jaki robi nasz serwis.

Mielismy serwer w Danii, który też oferował unlimited traffik. Przy ruchu 40Mbps kazali płacić za dedykowane pasmo bo strona była typu adult.

W OVH obecnie wszystkie nasze serwery robią sumarycznie 220 Mbps non stop i nic nie powiedzieli od ponad roku.

W tym tygodniu kupujemy kolejne 2 serwery EG max z opłatą za rok z góry.

 

Nie rozumiem, jeżeli ktoś robi wielkie halo o kilka ptk w skarbonce. Nie pasuje, zmień firme, proste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys
I jak tu mieć szacunek do obywateli tego narodu?

przesadziłeś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podsumowując: po tych wszystkich jajach ktoś jeszcze u nich cokolwiek kupuje?
Ja kupuję i nie widzę żadnego powodu aby tego nie robić... Może zechcesz mnie oświecić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja kupuję i nie widzę żadnego powodu aby tego nie robić... Może zechcesz mnie oświecić?

 

Ja też nie widzę żadnego powodu aby tego nie robić... Domeny kosztuja prawde mówiąc grosze, więc nie wiem o co tu się czepiać  :) Przeżywasz jakbyś niewiadomo co stracił  :P Już dawno była mowa o tym, że ma być zmieniony przelicznik euro-zl, a to, że usunęli skarbonke to jest o wiele lepszy ruch z ich strony  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Lan Hikari czy Ty umiesz czytać?

 

 

Może sobie założyłem wykorzystanie tych punktów. Nikt nie raczył mnie powiadomić o fakcie zawieszenia usługi. Żadnego maila, nic. Mam milion ważniejszych for dyskusyjnych które przeglądam, a nie forum ovh aby sprawdzić czy ktoś sobie czasem nie zawiesił jakiejś usługi. Następnym razem support zawieszą z uwagi na oszczędność i pewnie też nikt nie poinformuje.

 

Nie chodzi mi o fakt wyłączenia, tylko o to że stało się to bez mojej wiedzy, a to jest wobec mnie co najmniej nie fair.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

theqkash: ojj awanturnik z Ciebie, dano Ci coś za darmo, zabrano usługę za która płacisz dostajesz ... Gdzie jest problem ?

Ja się w cale nie dziwię, iż zablokowali jakąś tam usługę "premia" gdy zmiany na rynku walutowym tak się zmieniły. Ciesz się, że nie płacisz ileś % więcej za usługę, przy tym kursie ojro...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
theqkash: ojj awanturnik z Ciebie, dano Ci coś za darmo, zabrano usługę za która płacisz dostajesz ... Gdzie jest problem ?

Ja się w cale nie dziwię, iż zablokowali jakąś tam usługę "premia" gdy zmiany na rynku walutowym tak się zmieniły. Ciesz się, że nie płacisz ileś % więcej za usługę, przy tym kursie ojro...

 

Ale Ty nadal nie rozumiesz tego, że chodzi mi o fakt niepoinformowania. Skoro polityka firmy tak wygląda rownie dobrze mogą tak zrobić z czymkolwiek innym, wyłączyć jakąś usługę 'ot tak', nie biorąc w ogóle pod uwagę klientów i nie informując ich o tym fakcie. I napiszę jeszcze raz, bo pewnie zaraz znowu znajdzie się jakiś filozof, który nie potrafi tego pojąć co napisałem: NIE CHODZI MI O FAKT WYŁĄCZENIA TYLKO O FAKT BRAKU INFORMACJI O TYM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale Ty nadal nie rozumiesz tego, że chodzi mi o fakt niepoinformowania. Skoro polityka firmy tak wygląda rownie dobrze mogą tak zrobić z czymkolwiek innym, wyłączyć jakąś usługę 'ot tak', nie biorąc w ogóle pod uwagę klientów i nie informując ich o tym fakcie. I napiszę jeszcze raz, bo pewnie zaraz znowu znajdzie się jakiś filozof, który nie potrafi tego pojąć co napisałem: NIE CHODZI MI O FAKT WYŁĄCZENIA TYLKO O FAKT BRAKU INFORMACJI O TYM.

 

A czy Skarbona była w regulaminie - NIE, to była usługa dodana była to była, nie ma to nie ma i OVH raczej nie musiało o tym informować, była to swego rodzaju promocja i się skończyła i tyle, nie ma i ma nad czym płakać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

theqkash: ojjj dalej przesadzasz i to Ty nie czytasz tu z zrozumieniem. Wielce zapracowany Pan i tak samo wielce oburzony zawieszeniem czegoś co było tylko dodatkiem a zostało, zawieszone by nie podnieść ceny abonamentu.

 

Tym radosnym akcentem kończymy żałosny temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×