Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Grzesiu

Tux i prawa autorskie

Polecane posty

Witam. Szukalem w sieci informacji na temat Tuxa i praw autorskich, na których podstawie można go używać (webdesign). Znalazłem informacje o tym, że w projektach niekomercyjnych nie trzeba zgłaszać tego autorowi, czy to prawda? Przez projekt niekomercyjny mam na myśli coś dla siebie i nie na sprzedaż. Przyznam szczerze, że nie znam się na tej tematyce, a chciałbym używać LEGALNIE pewnego obrazka (w którym się zakochałem <3 :*) jako część logo na mojej stronie (aktualnie go używam, ale sumienie mówi, abym poszukał autora).

 

Ten obrazek znalazłem na pewnej stronie z avatarami i napisałem do autora tej strony pytanie, czy zna autora tego obrazka i czy ma z nim jakiś kontakt. Niestety odpowiedzi nie uzyskałem. Na stronie napisane jest:

Some Avatars are copyrighted to their respective owners. Commercial use of those pictures is strictly forbidden without prior agreement of the author. Each avatar present on ( avatare-messenger.com ) can be removed on request ( skasowalem19875443@mail.com ) from the author.

Nie ma tam niestety inforacji, które z avatarów są chronione prawami autorskimi.

 

PYTANIA:

1. Czy mogę tux-a używać jako część logo na swojej niekomercyjnej stronie?

2. Jeżeli moge używać tuxa na swojej stronie, to jak odszukać autora tego obrazka?

 

link do strony, gdzie znalazłem avatar

A oto sam avatar

 

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się :P Wiem jak wygląda oryginalny Tux, ale nie bralem tego wcześniej pod uwagę. Dzięki kaczy za odpowiedź.

 

W takim razie, jak znaleźć autora tegoż avatara? Czy mogę go używać nie mając/nie wiedząc, czy autor na to zezwala? Nie widze licencji przy tym obrazku, a z chęcią bym takową przeczytał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach