odi 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2008 Mowisz ze kasujecie z backupow konta te ktore nie zostaly oplacone a sa jakies oplacone konta i wogole macie jakies backupy ? smiem w to watpic, no chyba ze mowisz o backupie ktory trzymaliscie na serwerze i ktory przepadl w wyniku awarii, oczywiscie zakladajac ze ktos byl na tyle madry i wlaczyl wykonywanie backupow w cpanelu, jesli dobrze pamietam to juz druga taka awaria w waszym wydaniu zbieg okolicznosci czy wyjatkowy pech, tak samo jak i wtedy padl kontroler lub dyski jesli dobrze pamietam analizujac tresc twoich postow z tamtego okresu, sami dokladnie nie wiecie co sie stalo wtedy jak i teraz, jakie tym razem przewidujecie rekompensaty w zwiazku z ta awaria 6 miesiecy gratis a moze 12 miesiecy tak jak poprzednim razem ? ktory klinet po raz 2 da sie robic w jajo, wspominasz cos o supporcie leaseweb, wiem cos na temat tego supportu, jesli nie trafi sie na weekend to system sa w stanie postawic w ciagu max 2 dni a w waszym wydaniu awaria trwa juz prawie tydzien, jak padnie jakis sprzet wymieniaja go w tym samym dniu jesli zglosi sie awarie rano, pozatym problemy po stronie oprogramowania nie oni rozwiazuja, mieliscie do dyzpozycji APC (zdalny reset), DRAC (zdalne zarzadznie z dostepem do BIOS) czego wam jeszcze trzeba bylo, bezposredniego dostepu do serwera ? jesli padnie caly system mozecie odpalic go w rescue ladujac plytke przez DRACka, mozecie nawet sami przeinstalowac system, najwidoczniej o tym zapomnieliscie, moze ktos poprostu nie oplacil serwera w terminie i go odlaczyli tak jak i wasz telefon stacjonarny ktory widnieje na waszej stronie 032 262 24 64 a ktory juz od dosc dawna nie dziala (nie ma takiego numeru), zreszta czemu jak w tym poscie caly czas mowie w liczbie mnogiej przeciesz imn.pl od jakiegos czasu sam prowadzisz, nie prawda ? zajmij sie fryzjerstwem mario bo w koncu to twoja glowna dzialalnosc a nie oszukuj ludzi na kazdym kroku... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2008 ... jak padnie jakis sprzet wymieniaja go w tym samym dniu jesli zglosi sie awarie rano... wierz mi, że nie.. 3 dni padu mojego prywatnego serwera (kilka dni temu)... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
odi 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2008 wierz mi, że nie.. 3 dni padu mojego prywatnego serwera (kilka dni temu)... Pisalem tam do nich i dzowniles czy tylko napisales maila na support ? Ja zawsze pisalem a pozniej dzownilem podajac im numer zgloszenia zawsze sie wtedy szybciej uwijali Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2008 Cóż LW jest znane z ciekawej obsługi klienta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2008 Pisalem tam do nich i dzowniles czy tylko napisales maila na support ? Ja zawsze pisalem a pozniej dzownilem podajac im numer zgloszenia zawsze sie wtedy szybciej uwijali pisałem do sales, support i administration, dzwoniłem do nich.. nikt nie wiedział co się dzieje.. zostałem przekierowywany do 3 osób różnych.. aż się wnerwiłem i rzuciłem słuchawką o telefon i dziś dopiero serwer wstał... ;f malu może potwierdzić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
IMNPLHosting 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2008 Opłacone konta na www.skip.pl już działają. Komu nie działa konto na skip.pl prosimy o kontakt telefoniczny pod numer 504077077 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2008 pisałem do sales, support i administration, dzwoniłem do nich.. nikt nie wiedział co się dzieje.. zostałem przekierowywany do 3 osób różnych.. aż się wnerwiłem i rzuciłem słuchawką o telefon i dziś dopiero serwer wstał... ;fmalu może potwierdzić Potwierdzam. Tak to niestety wyglądało... A mówiłem jarkowi. Pisz prostym językiem bo "Holendry" nie zrozumieją () Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wikweb 0 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2009 Muszę przyznać, że firma ta zrobiła na mnie bardzo negatywne wrażenie około 3 lat temu i nie mam zamiaru nigdy korzystać z ich usług. Kiedyś miałem konto na skip.pl i wykupiłem konto w promocji 2 rok gratis czy coś takiego oprócz tego miałem jeszcze nazbierane pieniądze w programie partnerskim skip.pl. Firma imn.pl przejęła skip i zamknęli mi konto (straciłem wszystkie dane, cały serwis poszedł się ...*!@#) i nie otrzymałem też pieniędzy uzbieranych w pp. Nie mam bladego pojęcia jak wygląda sprawa teraz bo na pewno nigdy nie skorzystam już z usług ani imn.pl ani skip.pl i wam też nie polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach