Skocz do zawartości

pofipro

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O pofipro

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Ja również jestem bardzo niezadowolony z obsługi firmy Progreso. 1. Nie da się dodzwonić na żaden z podanych numerów. 2. Priorytety zgłoszeń wysyłanych z poziomu "extranetu" to fikcja. Na odpowiedź na wiadomość o najwyższym priorytecie czekam 2 miesiące. Kpina! 3. extranet? skąd ta nazwa? To zwykły panel administracyjny w dodatku połowa funkcji nie działa! 4. Ostatnie moje zgłoszenie dotyczy poczty: przychodzą mi ciągłe zwroty. Okazuje sie ze IP wspólnego serwera jest na 7 blacklistach. chyba nikt tego nie kontroluje. Tak sie nie da pracować! Dodzwonic nadal sie nie da, na maile nie odpowiadaja. Irytujące! Pakuje manatki i uciekam od nich jak najdalej. Tylko gdzie? Może ktoś, niezależny, podpowie? Wziąłem na testy Kei. Wstępnie wyglada o niebo lepiej. I nawet odebrali telefon! Progreso powinno zmienić nazwę na Regreso!
×