Skocz do zawartości

masimo

Użytkownicy
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez masimo


  1. A prawda jest taka że obydwie osoby to "dzieci ceesa"

     

    Gościu ja ci nie ubliżam i nie mam jednej strony i nie interesuję się tylko counter-strikiem i nie mam 20 lat żebyś mi ubliżał , na tym forum są osoby i jest ich bardzo wiele co grają w tą gre więc ubliżając mi robisz to innym.

     

     

     

    W takim razie moje najszczersze kondolencje dla nowego usługodawcy! Oby trzymał 100% uptime'u!

    Ja napisałem tylko że przenosze forum , nie że nowe servery mają jakąś awarie czytaj uważnie

     

     

     

    Mówiłem, że kłamiesz i obiecałem, że to udowodnię, więc zapraszam: http://raven.unixsto...NOC-outages.png

     

     

    Pokaż mi proszę awarię, o której piszesz.

     

    W ramach ścisłości - te przerwy, które tam widać (poniżej minuty) to fałszywe komunikaty błędu. Każdy, kto kiedyś korzystał z OpenNMS pewnie wie, że zdarza mu się prawie zawsze wyłapać na kilka sekund fałszywy komunikat błędu, który po chwili jest korygowany (to samo można przeczytać na stronie OpenNMS). Po tym zrzucie widać więc, że nie było wtedy żadnej przerwy.

     

     

    A czy ja napisałem że akurat wtedy była przerwa? Mieliście awarie i udowodnie to jak forum zacznie działać - jakiś wewnętrzny błąd . Jak już wyżej napisałem nie pisze o czymś czego nie mogę udowodnić . Napisałem o 6 awariach w ciagu 2 miesiecy a nie w ciągu roku więc nie pisz że masz te awarie w skali roku , oceniam hosting w 2 ostatnie miesiace , chociaż jak widać awarii było około 15:

    Zdajesz sobie sprawę z tego, że przedstawione przez Ciebie statystyki pokazują 15 (słownie: piętnaście) przerw/awarii? ;)

     

    I nie pisz że kłamie jak nie możesz tego udowodnić , wiadomo bronisz swoją firme ale na szczęście jest to forum więc się wypowiadam ...


  2. No to po kolei z tymi kłamstwami...

     

     

     

    Od 10 stycznia zdarzyły się DWIE awarie JEDNEGO serwera (teoretycznie trzy, jeśli jedną kilku minutową przerwę można nazwać awarią). Pierwsza awaria trwała ~30-40 minut, o czym był temat w "host is down". Po tej awarii napisałeś w sposób.. mówiąc delikatnie.. "nieelegancki", że domagasz się za to rekompensaty. Odpowiedź była taka jak wkleiłeś i zdanie podtrzymuję. Była to PIERWSZA taka przerwa na tej maszynie od co najmniej kilku miesięcy. Nawet WDC nie daje gwarancji takiego uptimu, więc domaganie się od nas rekompensaty z takiego powodu jest niepoważne i wręcz absurdalne.

     

     

    Druga awaria była dwa dni temu, gdzie trwała trochę dłużej. Część problemów występowało w okolicach godz. 22-24, większość ruszyło w ciągu ~60 minut. Osoby, które się z nami po tym skontaktowały w sposób rozsądny, otrzymały wyjaśnienie co i jak + rozwiązanie problemu (przenosiny na inną maszynę - jeszcze trwają).

     

    Mówienie, że mieliśmy cztery awarie jest wierutnym KŁAMSTWEM i liczę, że to publicznie udodownisz bo robienia nam czarnego PR nie będę tolerował.

     

    Co najbardziej zabawne - Twoje konto już od dawna obciąża serwer na poziomie, przy którym prawie każda firma w Polsce wysłałaby klientowi wypowiedzenie. Widzę, że jednak czasami nie opłaca się iść klientowi na rękę.

     

    No i skoro wklejamy emaile...

     

     

     

    * Oczywiście jest to aluzja w moim kierunku, kompletnie bez powodu, nagle i bez kontekstu.

     

    Jeśli ktoś takim tonem prowadzi z nami wszystkie rozmowy to ciężko zachować delikatne podejście.

     

     

     

    No więc PRAWDZIWE statystyki, niezależne, monitorowane do 5 minut:

     

     

    Router: klik

     

    ATM-8 (serwer, o którym piszesz): klik

     

    Niższy uptime w styczniu jest spowodowany ZAPOWIADANĄ, kilkugodzinną przerwą na prace techniczne w środku nocy. Obecnie mamy problemy techniczne z tą maszyną i klienci są przenoszeni już na nowe platformy, a serwer pojedzie do serwisu. Od prawie miesiąca nowi klienci nie są uruchamiani na tym serwerze.

     

     

    Przy okazji polecam zobaczyć uptime za rok 2009...

     

     

     

    Kłamiesz jak z nut. Poproszę o Twoje ID usługi - z pewnością nie istnieje.

     

    Biorąc pod uwagę 1 post i zaraz po "masimo" stawiam, że to ta sama osoba albo "kolega z CS'a". Jeśli nie pokażesz żadnych informacji potwierdzających swoich słów to mam nadzieję, że każdy będzie miał jasną sprawę.

     

     

    Moderatorów proszę o usunięcie jego postu, jeśli nie przedstawi żadnych informacji na ten temat, o ile na tym forum dzieci kłamiące z nut nie są tolerowane. Statystyki uptime'u z atm8 są wyżej, więc ze swojej strony mogą wszystko potwierdzić. Z innych maszyn również chętnie pokażę statystyki - są znacznie wyższe niż z atm8.

     

     

     

    Dokładnie - będę wdzięczny za reakcję, jeśli potwierdzą się te bajki.

     

     

    Proszę o podanie ID usług, informacji o wysłanych zgłoszeniach, itd. Chętnie sprawdzę. Jeśli wysyłałeś do nas "dowody" to proszę o podanie adresu nadawcy - mamy wszystkie archiwa od prawie 3 lat.

     

     

     

    Wniosek jest jeden - bardzo złe grono klientów sprowadziliśmy do siebie przez serwery gier. Niestety zbyt późno doszliśmy do wniosku, że ta branża to jeden wielki błąd.

     

    No to zaczynamy :

    Po pierwsze tak pierwsza awaria była okolo 10 stycznia w sobote (nie pamietam jaki to byl dzien weekend w kazdym razie) , zapowiadane to bylo to ze w nocy z soboty na niedziele , bedzie przerwa w dostepie - a zaczelo sie w godzinach okolo g 12 rano w sobote (usuneliscie awarie ) + ta zapowiadana w nocy przerwa .

     

    Awarii bylo wiecej nie moge ich udowodnic jedynie pisze o tych ktore moge , piszesz o awariach ktore ty pamietasz to potwierdzenie awarii z 13 lutego kiedy odpisales mi :

     

    Kamil K pisze:

    > Witam , mam problem poniewaz posiadam strone www.****-*******.pl na

    > waszych serverach a od rana cos sie stalo i strona nie dziala , nie wiem

    > czy to moja wina ale raczej nie , poniewaz ja nic ze strona nie robilem

    > wiec prosze o pilne wyjasnienie sprawy poniewaz strone mam polaczona ze

    > swoimi serverami do gry w cs-a a awarie strony powoduja ze crashuja mi

    > sie servery i jestem na tym bardzo stratny ... Pozdrawiam masimo...

    >

     

    Witam,

     

    Awaria była wczoraj.

    Jeśli jakaś tabela została oznaczona jako uszkodzona, należy ją "naprawić".

     

    Można to zrobić w panelu phpmyadmin oraz DirectAdmin ("Konfiguracja

    MySQL" -> zaznaczyć bazę -> przycisk "Repair").

     

    --

    Pozdrawiam, Michał Gottlieb - [michal.gottlieb@unixstorm.org]

     

    To mail z 14 lutego swiadczacy ze awaria byla 13 to juz 2 awaria , może zacznij mowić prawde?

     

    Trzecia awaria 2 dni temu jak napisał pan Michał .

     

    Nie raz macie awarie w nocy juz mowie w jakiej dokladnie godzinie 09.03.2010r , okolo g. 23 (zapewne ta ktora napisał pan michał) , a awaria 08.03.2010r okolo g 18?? ( ja chyba sie pomylilem mieliscie 5 awarii

     

    Wprowadziliscie limity ok , no ale bez przesady wprowadziliscie je 15.02.2010r. przy czym u was usługe wykupiłem od chyba 12 lutego na miesiac a wiadomoze przy sieci 4 serverow do cs-a potrzebuje wiecej zapytan .Może jakies wyprzedzenie co?? wydaje mi sie ze tydzien w moim przypadku bylby ok , ale powinniscie o limitach informowac przynajmniej z miesiecznym wyprzedzeniem a nie od razu z dnia na dzien wchodze na server a tu zbanowac sie nieda . Tak przyznaje napisałem aluzje gdyz bylem rozczarowany tak naglym ograniczeniem bez wczesniejszej zapowiedzi . Ni mniej jednak napisałem to po drugiej awarii ...

     

    Pozdrawiam masimo

     

    EDIT :

    + awaria z 04.03.2010r. okologodziny 2 w nocy


  3. Ja tez mam Biznes 1 i nie mam dobrego zdania o tej firmie oto w ostatnim czesie (od 10 stycznia do teraz mieli 4 awarie) , a na poprzednia , admin mi odpisał ze jak sie nie podoba to nie musze u nich korzystać z usług - to nie jest profesjonalna firma (takie jest moje zdanie) , oraz napisał mi że nigdzie nie podpisywali ze mna umowy na 100% uptime w skali roku . Oni chyba dbają o klientow jak ktoś kupi usługe za 1000pln wtedy może obsługa jest bardziej rzetelna o nie pisze klientom jak mi :

     

     

    Witam,

     

    Jest to pierwsza awaria, do tego trwała 30 minut.

    Jeśli nie odpowiadają Panu nasze usługi - proszę z nich zrezygnować.

     

    Nigdzie nie podpisał Pan umowy z nami, że gwarantowany będzie uptime

    100% w skali roku.

     

    Takie cos dostałem na mail-a słowo w słowo ...

    Wczesniej napisałem ze mam servery cs-a podłaczone do strony i jak strona nie dziala to crashuje i domagam sie rekompensaty , no ale oczywiscie kupujac server za 12,20 jestem nikim i jest to tej firmie obojetne czy bede u nich hostował stron e czy nie...

     

    Ja ich uptime oceniam na 75% ... Pozdrawiam

×