Skocz do zawartości

oktogen

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez oktogen


  1. Wysłałem swoje dane do przelewu, wysłałem również po 8 dniach przypomnienie, że jakimś "cudem" pieniądze nie dotarły na moje konto, pomimo złożonej obietnicy przez Webh.pl:

    1. na tym Forum,

    2. w e-mialu do mnie,

    że cała opłata zostanie zwrócona - przelewu ani słychu ani widu...

     

    Minęło dzisiaj już całe 11 dni i nadal Webh.pl ma problem ze zwrotem mi opłat.

    Może jakieś problemy z Internetem?

     

    Kiedy dostanę obiecany zwrot pieniędzy?

     

     

    --

    Pozdrawiam

    Oktogen

     

     

    Po 17 dniach i opłatę Webh.pl wreszcie zwróciło, a miało być tak pięknie....

    Ważne że zwrócili.

     

    --

    Oktogen


  2.  

    Edit:

     

    oktogen, proszę o przesłanie danych do przelewu na sprzedaz@webh.pl

     

     

    Wysłałem swoje dane do przelewu, wysłałem również po 8 dniach przypomnienie, że jakimś "cudem" pieniądze nie dotarły na moje konto, pomimo złożonej obietnicy przez Webh.pl:

    1. na tym Forum,

    2. w e-mialu do mnie,

    że cała opłata zostanie zwrócona - przelewu ani słychu ani widu...

     

    Minęło dzisiaj już całe 11 dni i nadal Webh.pl ma problem ze zwrotem mi opłat.

    Może jakieś problemy z Internetem?

     

    Kiedy dostanę obiecany zwrot pieniędzy?

     

     

    --

    Pozdrawiam

    Oktogen


  3. Witam :-),

     

    ma Pan zakupioną usługę z serii "MINI" przez co odpowiedź na zadane pytania jest dłuższa niż w przypadku standardowych kont "ze strony". Telefon b. często odpowiada przed godziną 15 i może to potwierdzić wiele osób z tego forum... Na tickety odpowiada kilka osób ;-) Żadne zgłoszenie drogą e-mail nie jest ignorowane... o czym Pan sam się przekonał.

     

     

    Jeżeli nie jest Pan zadowolony z naszych usług z chęcią zwrócimy CAŁĄ OPŁATĘ

     

    Pozdrawiam

     

     

    Szkoda że w ofercie zamieszonej zresztą na tym forum nie określiliście jasno, że pomoc techniczna będzie świadczona na samym końcu i trzeba uzbroić się w dużo cierpliwości. To by załatwiło sprawę. Jak pisałem wcześniej, mi się nie udało dodzwonić do Pana Kamila przed 15, pomimo usilnych starań - szkoda, że nie maiłem tyle szczęścia co inni . A i owszem przekonałem się, że tickety nie są ignorowane, a szczególnie po kilku telefonach do Pana Kamila i dodatkowym smsie. Faktycznie w tydzień po załatwieniu sprawy telefonicznie przychodzi email zamykający zgłosznie - po prostu błyskawica :)

     

     

    Nie sądzi Pan, chyba że jestem zadowolony z Państwa usług - powodów raczej próżno szukać... Problemy z BOK, problemy z niedziałającym serwerem, zero informacji - to raczej nie przypadki, choć z serwerami tak bywa. Tak, poproszę o zwrot całej opłaty w wysokości całych dziewięćdziesięciu pięciu złotych na moje konto. (Mój nr konta jest w przelewach jakie otrzymaliście ode mnie tytułem opłat - podpowiedź, żeby było szybciej).

     

    Dziękuję i szkoda że tak się zakończyła moja przygoda z Webh.pl.


  4. Ludzie ogarnijcie się ! Mail to nie wszystko... są podane numery telefonu

     

    Rzadko kiedy korzystam z maila do nich bo nie chce mi się czekać ze względu na to ,że jestem "w gorącej wodzie kąpany". Dzwonie i zawsze ale to zawsze ktoś odbierze, wytłumaczę problem a konsultant pomoże, doradzi i jest GIT.

     

    Ostatnio miałem ogromny problem z odnowieniem domeny (z mojej winy). Pracownik webh.pl znakomicie przez telefon próbował rozwiązać problem i zrobił to. Wiem ,że strasznie dużo pracy kosztowało go to odnowienie a mimo to z uprzejmością zrobił to.

     

    Bardzo rzadko czyta się opinie pozytywne ale trzeba od czasu do czasu napisać :)

     

    PS. czasami webmail nie działa :)

     

     

    Uścislając to jest podany jeden numer telefonu. A dokładnie jest to nr komórkowy do Pana Kamila. Który zdaje się jest jedyną osobą w szumnie zwanym BOK firmy Webh. Ale uwaga, na wspomniany nr telefonu "BOK" można się dodzwonić dopiero po 15. Wiem bo przećwiczyłem to aż do bólu. Pan Kamil pewnie studentem jest lub po prostu uczniem :)

    Masz rację, że wysyłanie zgłoszenia do Webh za pomocą e-maila mija się z celem.

    Z mojego doświadczenia wynika, że zgłoszenie e-mailem jest ignorowane. Jak nie zadzwonisz i nie powiesz o co Ci chodzi, możesz zapomnieć o jakiejkolwiek reakcji na twój problem czy zapytanie. Zresztą potwierdzają to też wpisy na tym forum.

     

    Szczerze mówiąc Webh nie jest firmą wysokich lotów. Myślę, że niewymagający hosting można u nich trzymać, ale coś "poważniejszego" jak np. pocztę, a nie daj boże jak ktoś by chciał smtp, pop3 i imapa szyfrowanego no to już jest problem. A i owszem, podepną Ci certyfikacik wygenerowany z reki na localhost przez ich admina, ale podpięcie pod Twoje ip, Twojego certyfikatu kupionego w jakimś Centrum Certyfikacji, to już ich przerasta.

    Szkoda, że chociaż nie stać Webh na normalny certyfikat - no cóż, to samo mówi za siebie...

×