Skocz do zawartości

ewaslawek5

Użytkownicy
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez ewaslawek5


  1. Najbardziej denerwuje mnie to, że utrzymuję na ich serwerach mój serwis na którym aktualnie prowadzone są ważne konkursy i nie tylko. I jak ja teraz mam na przykład poinformować zwycięzców? Wkurzenie maksymalne.

     

    No a co ja mam powiedzieć, mój goodstat.pl zlicza statystyki stron i monitoruje pozycję słów kluczowych w googlach, posiadam klientów i co im powiem że serwer padł....?!

     

    Dobrze że nie pobieram opłat bo by była wtedy porażka.


  2. Rekompensata powinna być jak najbardziej...

    A może ktoś z hostitu na tym form napisałby co nieco o awarii i określił by czas przerwy potrzebnej do usunięcia awarii.

     

    Przerwa jak do tej pory trwa już bardzo długo, miałem wykupione konta w różnych miejscach i nigdy takiej długiej przerwy nie było w żadnej firmie - jestem Zawiedziony.

     

    Panowie technicy z hosting.pl - odezwijcie się i napiszcie coś o tak długiej przerwie, próbowałem dzwonić - bez skutku.

     

    Porażka i nauczka....

×