Skocz do zawartości

bisoner

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O bisoner

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [opinia] Hitme.pl

    Także czekam na odpowiedź od firmy Hitme.pl. Usługę opłaciłem poprzez portfel elektroniczny więc było to wpłata natychmiastowa, nie tak jak w przypadku przelewów bankowych (chyba, że ktoś coś wie o opóźnieniach w tej formie). Jako, że wyjeżdżam za granicę to czekam na odpowiedź od firmy do jutra. Jeżeli takowej nie otrzymam to kontaktować się będę poprzez Rzecznika Praw Konsumenta (bo taką właśnie się czuje, konsumentem, który zapłacił za usługę ale jeszcze nie miał okazji jej skonsumować). Proszę także o Pana, który wypowiadał się w tym temacie w imieniu firmy (nie wiem kim dokładnie jest) o nie pisanie mi, że wszystko jest ok tylko wysłanie maila z odpowiedzią na moje zapytania a jeśli będzie twierdził, że żadnej informacji nie otrzymał to proszę o kontakt na adres victory.masta@gmail.com (chyba moge liczyć na kontakt?) Pozdrawiam serdecznie, Tomczak Grzegorz
×