shoock12
-
Zawartość
37 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez shoock12
-
-
Ja nie mogę wysłać zgłoszenia do supportu o problemie, dodatkowo nie mogę nic zrobić w ich panelu vps.
-
-
Internet 4/4 Mbps
Router TP-LINK TL-WR340G. Laptop podłączony bezprzewodowo, komputer kablem.
-
Też kiedyś miałem podobny problem z moim laptopem. Reinstalowałem system, pierwszy restart i zatrzymuje się na logo Asus. Do biosu nie dało się wejść. Więc wyciągnąłem dysk. Uruchamiam laptopa i o dziwo nie zatrzymało się na logo, tylko wyskoczył napis, że nie ma bootowalnego dysku. Więc uruchomiłem laptopa z płyty cd(Ubuntu live cd). I potem na włączonym laptopie włożyłem dysk, wykryło, uruchomiłem gParted i z formatowałem cały dysk. Wyłączyłem laptopa, zainstalowałem system i wszystko działało.
-
A może, spróbuj uruchomić VPSa.
-
Noi wróciło.
host-sms.pl
3x 9zł
pzdr
A tą domenę trzeba potem przedłużać? A, czy można ją skierować na własne dns-y?
-
Witam mam pytanie do kogoś kto ma vpsa w hitme.
Czy po miesiącu transfer automatycznie powinien się zrestować (bo u mnie tak sie nie stało) a może jednak
dopiero po wykorzystaniu limitu?
Hitme nie odpisuje od 4 dni i nie odbierają telefonów.
Mi też się nie zeruje.
-
No, to w końcu pakiet Little jest dostępny czy nie? Bo można, zamówić, ale pisze, że niedostępny.
-
Na stronie BudgetVPS.pl pisze "Usługa niedostępna", chociaż pakiet Little jest dostępny w "Cennik" i "Zamówienie".
-
unikalnaoferta.pl
-
Z tego co widzę, to chyba można zamówić pakiet Little. Wprawdzie pisze na stronie "Usługa niedostępna". Ale w "Cennik" i "Zamówienie" można zamówić.
-
Zamiast hosta wpisz IP.
-
Ja już jestem pewnie z 5 dni bez VPSa, za którego im zapłaciłem.
-
Mój VPS na ten miesiąć ma uptime 82% i to wszystko przez te problemy z płatnością. Ja nie niewiem, gdzie te SLA 99%. Oczywiście problem nadal nie został rozwiązany.
-
Przepraszam za post pod postem, ale nie mogę edyktować. Chciałem dodać jeszcze, że ich system bilingowy wystawił mi 3(słownie: trzy) rachunki za tego samego VPS i na tę samą kwotę.
-
A co Pan na to, że ja od 18 stycznia mam VPS zablokowanego, chciałem płacić SMSem, a do dzisiaj piszę tylko kod niepoprawny, dotpay potwierdził poprawność kodu. Problem oczywiście zgłaszałem.
-
Ta firma jest wspaniała. Wysłałem już im parę zgłoszeń dotyczących problemów z płatnością, a oni nic nie zrobilii. Jeszcze raz nie polecam nawet największemu wrogowi.
-
Mi równierz przed chwilą forum nie działało.
-
Polecam nginx.
-
Nie polecam. Płaciłem tam SMS-em, były problemy z płatnością, mówili, żebym zgłosił reklamację do dotpay, zgłosiłem. Dotpay dzisiaj odpowiedziało mi, że kod poprawny, czyli wina HitMe, a konto zablokowane.
-
Wszystkiego najlepszego!
-
Jeśli, chodzi o kontakt, to tak, jak wybierzemy departament techniczny, to trochę trzeba poczekać, ja przeważnie czekałem ok. 3 dni, ale raz w święta czekałem tydzień, a jak wybierzemy departament handlowy, to jest trochę szybciej. Chociaż ja od wczoraj, czekam na odpowiedź, dotyczącą zapłaty za vpsa.
-
Mi również nie działa.
-
Wszystkiego najlepszego!
Cogent - co jest z nim nie tak?
w Forum Główne
Napisano · Raportuj odpowiedź