Skocz do zawartości

Szary

Użytkownicy
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Szary


  1. Hej, jestem tu nowy, więc powiem wszystkim "Cześć" na początek

     

    Jestem klientem Livnetu już 7-8 miesięcy

     

    Też mam problem z datą płatności za serwer, najpierw była to data (dzień miesiąca) w którym zapłaciłem za serwer, po kilku miesiącach jak się zorientowałem, że data data płatności to nie data uruchomienia lecz tej nieszczęsnej daty pierwszej płatności to od ręki mi to zmieniono. (Niestety wynikł przy tym problem, bo w momencie zmiany daty 2 razy w miesiącu naliczyło mi należność, z czego jestem wściekły ;/). Więc muszę Wam przyznać rację odnośnie księgowości która jest raczej słaba. Tak już na jakość usług narzekać nie mogę, serwer chodzi dobrze, łączę spełnia moje wymagania, a podczas awarii i zostałem poinformowany przed nią, że nastąpi (niżej załączam wiadomość o której pisał przedstawiciel Livenetu, a Pan Szary twierdzi, że maila nie dostał). Tak też na wszystkie moje tickety odpowiadano w ciągu 2-4 godzin, co uważam, że na czas awarii nie jest to zły wynik. Dzwonić nie dzwoniłem więc o jakości telefonicznej wypowiadać się nie będę, dla mnie oczywiste było, że jak mają awarię to telefonicznie nic nie załatwię.

     

    Nie ma co się oszukiwać, Livenet jest raczej budżetowym wyjściem, i wolę by firma chcąc oferować najtańszą ofertę, oszczędzała na osobie odbierającej telefony, a nie na serwerach które świadczą.

     

    "Szanowni Państwo,

     

    W związku z wystąpieniem problemów dotyczących stabilności zasilania

    jednej z linii zasilających w pomieszczeniu w którym znajdują się

    Państwa serwery, informujemy o możliwości wystąpienia przerwy w

    świadczeniu usługi dzisiaj w godzinach nocnych. Wszystkie urządzenia

    które będą musiały zostać przepięte na drugą linię będą

    restartowane z konsoli aby wykluczyć ryzyko wystąpienia awarii.

     

    Jeżeli życzą sobie Państwo wcześniejszej informacji o restarcie

    Państwa urządzeń prosimy o przesłanie takiej informacji na adres email

    bok@ncgroup.pl. W wiadomości emaili prosimy o podanie numeru telefonu na

    który zostanie wysłana informacja.

     

    Za wszelkiego rodzaju utrudnienia serdecznie przepraszamy.

     

    Z poważaniem, Zespół Network Communication Sp. z o. o."

     

    Dziwne bo kilka innych osób które znam i mają dedyka w livenecie nie dostali również maila, więc coś jest tutaj nie tak.

     

    Albo jesteś posłańcem LV albo masz dedyka w ncgroup a nie w LV.

     

     

    Śmiało można powiedzieć że w tej firmie nie ma czegoś takiego jak support.


  2. Witam,

     

     

    Zgodnie z informacją jaka była wysyłana do klientów przed prowadzonymi pracami w związku z awarią jednej z linii zasilających musieliśmy dokonać restartów części serwerów ( serwery w ofercie livenet posiadają jeden zasilacz ). Wszystkie prace były wykonywane w nocy. Niestety awaria okazała się na tyle duża, że postanowiliśmy przenieść maszyny do drugiego pomieszczenia kolokacyjnego. Serwerów w tym pomieszczeniu jest dość dużo więc przenosiny zajęły trzy noce.

     

     

    Przenoszone serwery były wyłączane w nocy a uruchamiane w godzinach rannych ( około godziny 6 rano ). Część serwerów jednak nie uruchomiła się prawidłowo i to właśnie tych maszyn dotyczyły zgłoszenia w systemie HelpDesk. Na wszystkie zgłoszenia udzielaliśmy odpowiedzi. Jeżeli widzieliśmy, że serwer funkcjonuje prawidłowo odpowiedź pisemna musiała poczekać. Istotniejsze od udzielenia informacji, że serwer już działa, było uruchomienie serwerów, które zostały zgłoszone jako niedziałające. Problemy z uruchomieniem serwerów dotyczyły systemu operacyjnego lub usług działających na serwerze. Problem dotyczył około 3% przenoszonych serwerów.

     

     

    Odmawialiśmy jedynie uruchomienia maszyn, które nie zostały opłacone. Tak więc jeżeli któryś z serwerów nadal nie działa zapewne należy dokonać zaległych opłat. Można także wysłać potwierdzenie wpłaty, przyspieszy to wznowienie usług.

     

     

    Muszę potwierdzić, że dużym minusem był problem z kontaktem telefonicznym. Niestety nasza infolinia nie wytrzymała takiej ilości telefonów z pytaniami czemu serwer nie odpowiada. Wcześniejsza informacja o pracach, która została wysłana do klientów, niestety nie przekonała części klientów i chcieli oni usłyszeć informację o pracach i koniecznym restarcie telefonicznie. Spowodowało to, że część klientów nie mogła się dodzwonić do działu technicznego.

     

     

    Ten problem nie powinien się powtórzyć i na początku przyszłego tygodnia zostaną podjęte kroki, które go wyeliminują.

     

     

    Podkreślam jednak, że przez cały czas udzielaliśmy informacji w zgłoszeniach oraz za pomocą poczty elektronicznej.

     

     

    Każdy klient, który chciałby zgłosić reklamację ma do tego pełne prawo. Na naszej stronie znajduje się druk formularza reklamacyjnego. Proszę go wypełnić i przesłać do nas.

     

     

    Chciałbym zauważyć że w tym poście Państwo łżą jak psy, ponieważ żadnego maila nie dostałem. Do tego mogę przedstawić tutaj maila od Państwa gdzie od grdunia 2010 roku zmieniacie mi termin ważności serwera, 7 miesięcy na zmianę ważności to bardzo mało czasu.

     

    Żenada a nie firma.


  3. Pod czas awarii nie ma czasu na rozmowę tylko na działanie to chyba logiczne , tylko ta awaria zbyt długo trwa.

     

    Awaria awarią, firmę poznaje się podczas awarii, w liveshicie support leży, a nawet powiedziałbym że on nie istnieje. Od grudnia na mailu mam potwierdzenie na mailu o zmianie terminu ważności serwera, do dzisiaj nie mogą tego zmienić.


  4. No ale jakiej jeszcze chcesz rady ? Potrzebny Ci co najmniej VPS, bo shared ma limity na ilość maili. Wysyłkę robisz w oparciu o anomaila lub piszesz sam jakiś skrypt na serwerze lub korzystasz z gotowców jakiś (przeszukaj np. hotscripts).

     

    Ja na różne sposoby realizuje mailing u klientów.

     

    - wykorzystuję mailmana - zaletą jest całkowita automatyzacja obsługi zapisanych osób oraz zwrotów, ma możliwość personalizowania wiadomości oraz doklejania stopki o wypisywaniu. Łatwo się wysyła mailing bo wystarczy wysłać maila na określony adres (z oczywiście autoryzowanego maila)

    - wykorzystuję anomaila - uciążliwa wysyłka w przypadku personalizowania wiadomości (przy 20k przypuszczam, że potrwa 4-5 h), ma możliwość obsługi zwrotów, które nie jest idealne.

    - własny skrypt w PHP - wykorzystuję PEAR i Mail_Queue. Wkleja się do formularza treść i wysyła do odbiorców z bazy. Wiadomości są cachowane w bazie a potem z crona wysyłam paczki po 100-200 co minutę. W moim wypadku nie można dodać obrazków dołączanych do wiadomości ale Mail_Mime ma taką możliwość i to tylko kwestia oprogramowania. Minus to brak obsługi zwrotów.

     

    Możesz skorzystać z któregoś z pomysłów albo spróbować coś własnego, dla Ciebie wygodnego zrobić.

     

    Teraz już wiem więcej, bardzo Ci dziękuje za obszerną odpowiedź :)

     

    A czy możesz polecić mi jakiegoś vps'a bądź firmę w której warto kupić.


  5. Witam,

     

    potrzebuje serwer pod mailing, nie wiem jaki kupić i gdzie, ostatnio używałem programu anomail, ale słyszałem że są lepsze...

     

    Po prostu mam bazę mailową do której chce wysyłać maile i nie wiem jaki serwer najlepiej kupić i przez jaki program wysyłać.

     

    Z góry dziękuje za odpowiedź.

     

    P.S Jeżeli źle opisałem temat to przepraszam.

×