Skocz do zawartości

ilustra

Użytkownicy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez ilustra


  1. Nie rozumiem Was.

     

    Home.pl zrobil w swojej ofercie zmiane na duzy plus, a Wy narzekacie. Niektorzy przekraczali pakiet ruchu, wystawiala im sie faktura pro forma na kolejny okres abonamentowy. A tak, to teraz jest to realna oszczednosc i ja sie ciesze :)

     

    A stwierdzenia o marnej jakosci czy pogarszajacym sie poziomie uslug... dla mnie jesli ktos nie pisze konkretow, to nie ma co takiej opinii brac w ogole pod uwage. Rownie dobrze moga to byc tajni wyslannicy konkurencji ;-)

     

    Ja korzystam z hostingu home.pl i nazwa.pl. W nazwa.pl zaliczylem kilka awarii, w home.pl zadnej awarii. Generalnie jestem zadowolony, bo mam swiety spokoj i moi klienci mnie nie atakuja. Strony oraz poczta dzialaja i tak ma byc. A jak cos potrzebuje, to nawet o 2 w nocy zadzwonie lub napisze i mam sprawe szybko zalatwiona :)


  2. Olewanie stałych klientów to norma. Nie tylko wśród dostawców hostingów. A nie jest to normalne. Co szkodzi dać im rabat choćby 10%?

     

    W Home.pl jest promocja takze dla przedluzajacych waznosc serwera ("Operacja antykryzys"). Pozwala ona na dodatkowe i bezplatne przedluzenie waznosci serwera o 3 miesiace przy standardowym przedluzeniu. Do tego masz program Netpunkty, za ktory dostajesz punkty wystarczajace na dodatkowy bezplatny miesiac. 

     

     

     

     

     

    W Nazwa.pl nie widzialem promocji dla przedluzajacych. Nie maja tez zadnego sensownego programu lojalnosciowego. 


  3. Nie wiem czy przypadkiem nie jest tak, że domenę trzeba transferować przynajmniej 30 dni przed końcem terminu jej ważności :)

     

     

     

    Nie ma zadnych takich warunkow jesli chodzi o transfery domen miedzy partnerami NASK. 

     

     

    Domene .pl mozesz przetransferowac nawet po zakonczeniu jej okresu abonamentowego. Wiem, ze Home.pl wykonuje taka operacje na zyczenie klienta, bo sam korzystalem. 

×