Skocz do zawartości

3biit

Użytkownicy
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez 3biit


  1. Co do mailingu ja jeszcze coś takiego otrzymałem:

     

     

     

     

     

    Witam,

     

    Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy 2 numery telefonów pod które można dzwonić w sprawach awaryjnych tj. sprawach wymagających niezwłocznej reakcji administratora, prosimy o używanie tych numerów wyłącznie w szczególnych wypadkach.

     

    Pod tymi numerami nie będziemy rozwiazywali "zwykłych" problemów, do tego służy system zgłoszeń oraz infolinia.

     

    +48566400581

     

    +48566400582

     

    Życzymy Państwu spokojnej nocy.

     

    Pozdrawiamy,

     

    HitMe.net.pl

     

     

     

     

    A tranaferu jak sprawdzać nie mogłem tak nie mogę ... zdenerwuje się jak któregoś dnia wstanę i nie zobaczę swojej strony z powodu przekroczenia limitu transferu ... niepoważna firma nikomu nie polecam !!


  2. Transfer:

    Limit: 400 GB

    Wykorzystano: 0 GB

    Użycie: 0 %

     

    Pokazuje komuś ile wykorzystał transferu?

    Pan Maruś pisał że od 1 lipca transfer będzie odświeżany średnio co godzinę... jest 5 lipca czyli minęło około 108 godzin... a ja nadal 0 GB transferu wykorzystałem? Nie wydaje mi się abym nie używał swojego VPS... wręcz przeciwnie

     

    jak dla mnie niepoważna firma po co obiecywać coś czego wiadomo że nie ma ...


  3. Wszyscy możecie byś spokojni, nic nie zniknie.

     

    Tymczasowo do soboty niestety jestem sam i robię co mogę by odpisywać na każde zgłoszenie i tickety.

     

    Jeżeli ktoś z Państwa czeka dłużej a sprawa jest ważna proszę pisać na marek@hitme.pl

     

    chyba jakiś żarta? Kupując dodatkowy ram PROSIŁEM ! o to aby został on dołożony jak najszybciej mówili państwo że będzie wieczorem lub z samego rana dnia następnego... minęły już 3 dni a kontaktu 0 tak samo jaki ramu!


  4. Cześć, ja od 3 tygodni nie mam żadnego kontaktu. Maile wysyłane na bok@hitme.net.pl oraz tickety w panelu billingowym. Jako że moja faktura opiewa na około 600 PLN, zastanawiam się nad skierowaniem sprawy do sądu z powództwa cywilnego. Moim zdaniem taka sytuacja jest niedopuszczalna, gdyż nie mogę zarządzać swoim serwerem i jest on bezużyteczny. Dlatego też jeżeli ktoś jeszcze zamierza iść moją ścieżką, proszę dać znać. Jak tylko znajdę czas, zagłębie się w kodeks karny i spróbuje coś osiągnąć. Jak już będę coś wiedzieć, poinformuje was. Jeżeli ktoś chce się przyłączyć w zagłębianie KK, dobrym miejscem będzie to forum by dzielić się informacjami. Pozdrawiam.

     

    takie same myśli przychodzą do głowy ...

    ja mam zakupiony serwer na kwotę 250 zł + dodatkowy ram (którego nie otrzymałem!) na kwotę 50 zł


  5. witam, zamówiłem u państwa dodatkową pamięć ram napisali mi państwo że zostanie ona dołożona w nocy lub z samego rana ... pieniążki wpłaciłem minęło 18 godzin i kontakt się urwał ... jak się prowadzi firmę myślę że powinno się jej poświęcać więcej czasu ... prosiłem o jak najszybsze dołożenie tego ramu bo strona mi stoi ... ja tracę teraz pieniążki oraz userów ...

×