3biit
-
Zawartość
20 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez 3biit
-
-
konto które ma " awarie " mnie nie zadowoli .... nawet spać spokojnie nie można bo wstaję rano i patrzę oO ... na forum pełno żali od userów ... niepoważny człowiek właśnie robię druki aukcji, przelewu i udaje się na policje bo nikomu nie będę dawał pieniędzy za " nic nierobienie "
-
This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible.
To jedyna informacja jaka została po moim koncie które miałem około 20 dni ...
Ktoś zgłasza tego małolata na policje? Bo z tego co wiem 100% kont jest zablokowana.
-
udało się już komuś skontaktować z tą " wakacyjną " firmą?
-
owszem na serwery narzekać nie można jednak na całokształt podejścia firmy do klienta tak .. totalne porażka ciekawe jak będzie z przedłużeniem ważności konto.
A transferu jak mi nie liczyło tak nie liczy, proszę się o naprawienie tego od czasu zmiany panelu zarządzania VPS czyli x czasu.
-
Co do mailingu ja jeszcze coś takiego otrzymałem:
Witam,
Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy 2 numery telefonów pod które można dzwonić w sprawach awaryjnych tj. sprawach wymagających niezwłocznej reakcji administratora, prosimy o używanie tych numerów wyłącznie w szczególnych wypadkach.
Pod tymi numerami nie będziemy rozwiazywali "zwykłych" problemów, do tego służy system zgłoszeń oraz infolinia.
+48566400581
+48566400582
Życzymy Państwu spokojnej nocy.
Pozdrawiamy,
A tranaferu jak sprawdzać nie mogłem tak nie mogę ... zdenerwuje się jak któregoś dnia wstanę i nie zobaczę swojej strony z powodu przekroczenia limitu transferu ... niepoważna firma nikomu nie polecam !!
-
Transfer:
Limit: 400 GB
Wykorzystano: 0 GB
Użycie: 0 %
Pokazuje komuś ile wykorzystał transferu?
Pan Maruś pisał że od 1 lipca transfer będzie odświeżany średnio co godzinę... jest 5 lipca czyli minęło około 108 godzin... a ja nadal 0 GB transferu wykorzystałem? Nie wydaje mi się abym nie używał swojego VPS... wręcz przeciwnie
jak dla mnie niepoważna firma po co obiecywać coś czego wiadomo że nie ma ...
-
Pan Marek pisał kilka postów wcześniej że przez weekend jest sam i robi co w jego mocy. Możesz spróbować napisać na marek@hitme.pl (adres podany wcześniej przez Pana Marka).który weekend? Bo ja kontaktu z firmą pana Marka nie mam od tygodnia ... więc nie mam co zrzucać winy na weekend
-
że tak zapytam pan Marek już odżył? czekam już 4 dni na dodatkowy ram i kontaktu 0 !
-
mam konto na vipserv.org od x czasu Polecam
-
Wszyscy możecie byś spokojni, nic nie zniknie.Tymczasowo do soboty niestety jestem sam i robię co mogę by odpisywać na każde zgłoszenie i tickety.
Jeżeli ktoś z Państwa czeka dłużej a sprawa jest ważna proszę pisać na marek@hitme.pl
chyba jakiś żarta? Kupując dodatkowy ram PROSIŁEM ! o to aby został on dołożony jak najszybciej mówili państwo że będzie wieczorem lub z samego rana dnia następnego... minęły już 3 dni a kontaktu 0 tak samo jaki ramu!
-
no to nie ma nic innego niż życzyć powodzenia ... jednak nic nie trwa wiecznie mam nadzieje że jutro jak się obudzę to moja strona nie zniknie z sieci ...
-
nie polecam
-
Być może coś się wydarzyło.Ktoś dzwonił do nich? Nie przekreślajmy pochopnie.
admin nie admin, też człowiek.
za telefon też by już mi mogli oddać około 30 zł wydałem bez efektów ... jedynie co słyszałem to muzykę która doprowadza mnie już do szału
-
Cześć, ja od 3 tygodni nie mam żadnego kontaktu. Maile wysyłane na bok@hitme.net.pl oraz tickety w panelu billingowym. Jako że moja faktura opiewa na około 600 PLN, zastanawiam się nad skierowaniem sprawy do sądu z powództwa cywilnego. Moim zdaniem taka sytuacja jest niedopuszczalna, gdyż nie mogę zarządzać swoim serwerem i jest on bezużyteczny. Dlatego też jeżeli ktoś jeszcze zamierza iść moją ścieżką, proszę dać znać. Jak tylko znajdę czas, zagłębie się w kodeks karny i spróbuje coś osiągnąć. Jak już będę coś wiedzieć, poinformuje was. Jeżeli ktoś chce się przyłączyć w zagłębianie KK, dobrym miejscem będzie to forum by dzielić się informacjami. Pozdrawiam.takie same myśli przychodzą do głowy ...
ja mam zakupiony serwer na kwotę 250 zł + dodatkowy ram (którego nie otrzymałem!) na kwotę 50 zł
-
ja niestety nie mam do dzisiaj ramu za który zapłaciłem ... mam nadzieje że dostanę zwrot pieniążków za te już 2 dni ...
-
z tego co się orientuję nie ma niczego co można by było zainstalować na serwerze aby pokazywało wykorzystany transfer tym bardziej że ja robię kopie bazy co 15 min. do inny serwer VPS ... więc bardzo proszę o naprawienie tego przez " Pana Marka "
-
a niech mi ktoś powie czemu nie moge kontrolować ilości zużytego transferu? Taka informacja jest mi również bardzo potrzebna ... nie pokazujecie się z najlepszej strony
-
witam, zamówiłem u państwa dodatkową pamięć ram napisali mi państwo że zostanie ona dołożona w nocy lub z samego rana ... pieniążki wpłaciłem minęło 18 godzin i kontakt się urwał ... jak się prowadzi firmę myślę że powinno się jej poświęcać więcej czasu ... prosiłem o jak najszybsze dołożenie tego ramu bo strona mi stoi ... ja tracę teraz pieniążki oraz userów ...
-
witam, nie mogę się z państwa firmą skontaktować w żaden sposób ... ani telefonicznie ani przez specjalny panel kontaktowy " HitMe.net.pl " chciał bym pilnie dokupić 512 lub 1 GB ram do mojego serwer VPS
[opinie] Hitme.pl
w Informacje o firmach hostingowych
Napisano · Raportuj odpowiedź
panowie co jest z transfer?
Jak nie liczyło to nie liczyło wcale a teraz jak liczy to bierze dane z kosmosu !!
Każdego pierwszego dni mies. wydaje mi się że transfer powinien lecieć od 0 GB a nie ciągnąć go z poprzedniego mies. żenujące !!!!!!!!!!!!!!!