Skocz do zawartości

BosMo

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O BosMo

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. na maile które do Pana P.S. wysyłam dostaje odpowiedź ogólną, wysyłaną do wszystkich, a ja mam indywidualne pytania, ostatnio zrobiłem kopie, ale co z tego, skoro ludzie odzywają się do mnie ciągle z pytaniem, "co jest ze stroną?" to co? może będziemy mieli przedlużone konto jeszcze o miesiąc...skoro ma działac tak jak dzialala teraz to dziękuję, co do oszczędzania, to konto nie bylo najtańsze.
  2. Przepraszam ze pisze post po poście, ale chciałem poinformować jak sprawa się zakonczyła. Na obecną chwilę wszystko dział a prawidłowo, wszystko co było na serwerze jest nadal, więc myśle ze takie awarię niestety mogły sie zdarzyć wszędzie.
  3. W kolejnym mailu jaki dostałem wczoraj wieczorem była informacja, że do północy będzię wszystko ok, nie było, sprawdzałem rano, koło godziny 6 i już się nawet ucieszyłem, bo działało, zdąrzyłem włączyć tworzenie kopii zapasowej i...wracam z pracy, nie ma nic !
  4. jest mail "W dniu wczorajszym uległ uszkodzeniu dysk serwera, czego skutkiem, Państwa konto hostingowe jest nieaktywne. Dokładamy wszelkich starań aby jak najszybciej uruchomić serwer ponownie, mimo to, serwer może być jeszcze nie aktywny do godziny 14-15 tej." czekam...
  5. tak, ja korzystam lub korzystałem, nie wiem jeszcze, jeżeli się coś zmieni dam znać, wszystko zaczęło sie bardzo profesjonalnie, bardzo dobry kontakt, szybkie odpowiedzi, działało raczej dobrze, kilka dni temu była chwila przerwy a teraz, od wczoraj cisza, nie działa, nic nie działa, strona główna pcspace która zapewne jest też na tym koncie też nie działa, telefon kontaktowy nie odpowiada, maila nie wyśle bo jest w domenie @pcspace.pl Czekam...
×