Skocz do zawartości

Korwin

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Korwin


  1. @Korwin - sugerujesz że Kamil kłamie ?

     

     

    Czy tym pytaniem sugerujesz, że ja kłamię?

    Proszę czytać uważniej. Napisałem ,że nie wiem jak Kamil liczy "2 godziny" .Może od momentu kiedy obsługa klienta włączyła komputer? Ja twierdzę ,że czas reakcji był znacznie dłuższy.

    Mając przykre doświadczenia z BOK webh napisałem swoje zdanie o tej firmie ( bo przecież o tym jest ten wątek) i w całości podpierałem się faktami.

     

    Jeśli ktoś sobie życzy ze mną dalej prowadzić dyskusję mogę podać maila.


  2. 2 godziny to nieprawdziwy czas podany przez webh (nie wiem od czego liczony).

    NVU wątpie żebyś był klientem webh ,bo nie śmiałbyś się z notorycznego braku odpowiedzi na problemy jakie pojawiają się dość często. Zresztą patrząc na 27 stronę tego postu nie jest to tylko moje zdanie.

    Jeśli natomiast jesteś zadowolonym klientem to dlaczego radzisz mi , żebym zrezygnował ?

    Napisz coś pozytywnego o webh ,a nie "rozwiązałbym umowę".


  3. Po pierwsze jest to forum opinie,więc mam prawo wyrazić swoją opinię nawet jeśli "przesadzam". Pan będzie bronił swoich racji . Ja przedstawiam swój punkt widzenia.

     

    Po drugie nie rozumiem dlaczego mówi Pan "tylko 2 godziny". Pierwszy mail został wysłany o 15.25!! Proszę pamiętać ,że brak możliwości wysyłania maili unieruchamia firmę ,więc

    zdanie " tylko dwie godziny" nie świadczy dobrze o firmie .Przypomnę że nie chodzi tu o naprawę problemu ,bo ta nie nastąpiła do dzisiaj ,ale o jego zgłoszenie!!

     

    Zresztą nie ma znaczenia ile czasu . Kłopot w tym ,że od początku sytuacja z webh wygląda tak ,że póki nie napisze się tutaj alertu to brak jakiejkolwiek reakcji.


  4. Powiem tak nie będę zaprzeczał, że MySQL dość często "padał" ale to, że wolno działał nie jest prawdą. MySQL był umieszczony na dysku ssd(dość awaryjnym) tylko po to, aby zapewnić naszym klientom szybką bazę danych i to się udawało! W niedziele zostanie wyłączona ostatnia maszyna która ma dysk ssd na pokładzie. W chwili obecnej pracujemy nad nowym systemem (co już chyba widać w odpowiednim temacie ;-) ) tak, żeby wszystko było już ok. Dodatkowo wszystkie usługi uruchamiamy na markowym sprzęcie IBM-a. Na tą chwilę nie posiadamy żadnego PC który miałby obsługiwać konta kliencie(prędzej były to same pecety ;-) ). Myślę, że zmiany które kończymy wprowadzać każdy zauważy i zmieni swoją obecną opinie o nas (również Ty).

     

     

    Pozdrawiam

     

    Co z tego , że sprzęt będzie nowy jak jakość obsługi klienta jest na niskim poziomie. Od 13.08 "walczę" z niepoprawnie działąjącą pocztą na webmailu. Kontakt ze mną odbywał się następująco .

    1. dwa telefony od webh po interwencji na tym forum

    2. kilka maili ( nic nie wnoszących do sprawy) i brak odpowiedzi na moje wiadomości od ponad doby!!!

     

    No comment


  5. Chciałbym ponowić temat jakości obsługi klienta w webh. Jestem klientem od kliku miesięcy i muszę powiedzieć , że mimo obietnic nic na lepsze się nie zmienia. Około dobę temu wysłałem maila z prośbą o usunięcie poważnego problemu. Po kilku godzinch ponowiłem korespondencję. Telefon nie odbiera ( notorycznie ) . Udało mi się dodzwonić tylko raz przez klika miesięcy !!! O GG zapomnij ( patrz kilka postów wyżej ) .

    Jedyną szansą na reakcję jest chyba komentarz na tym forum. No coż widocznie webh je kolekcjonuje.

     

    Pozdrawiam

×