Skocz do zawartości

vitec

Użytkownicy
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Normalna

1 obserwujący

O vitec

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [dyskusje] Hekko.pl

    Jakie brakuje mi argumentów? - Aktywacja usługi dopiero po 10 dniach - Pliki poprzedniego klienta - Ściema w mailach, że będzie jutro To są tylko rzeczy do których się przyznałeś? Czy ty masz coś z mózgiem? Zawiesiłeś się? I jeszcze jedna uwaga. Administrator powinien ZABLOKOWAĆ możliwość edytowania postów. Zobaczcie co on robi ze swoimi postami! Wszystkie są edytowane. Zmienia zdania, dopisuje rzeczy których wcześniej nie było, ŚCIEEEEEMAAAA!
  2. [dyskusje] Hekko.pl

    Niewiarygodna to jest tylko ilość czasu jaką trzeba u ciebie odczekać na aktywację usługi. Może zajmij się matematyką w podstawówce? Całkiem dobrze ci idzie.
  3. [dyskusje] Hekko.pl

    Żeby twoje usługi działały tak sprawnie jak twój jęzor tutaj to nie miałbyś żadnych problemów z klientami. Tak się zastanawiam, może powinienem napisać właśnie tutaj zamiast dzwonić na twoje dezinfolinie? Tutaj odpowiedź mam co 2 min. Już widzę swój błąd. Reasumując, nie straszysz mnie sądem, nic ci nie zapłaciłem, nic od ciebie nie chce, kto chce to wyciągnie wnioski i się zastanowi, kto będzie chętny to temat będzie drążył. Dla mnie jesteś niczym zeszłoroczny śnieg, ale najważniejsze jest że ktoś będzie wiedział, ktoś przeczyta, ktoś się zastanowi dwa razy, tak jak ja kiedy czytałem opinie o was. Oby ci twoi wszyscy zadowoleni klienci w których liczbie giniemy jako niezadowoleni trwali bo jak przestaną to może zaczniesz robić to co potrafisz, bo tego nie potrafisz... Game over.
  4. [dyskusje] Hekko.pl

    Zapewniam cię nie chcesz, żeby wkleił tutaj linki z rozmowami telefonicznymi z waszą infolinią. Nie chcesz, żeby wkleił SMSa z informacją o aktywacji VPSa z błędnym loginem do SSH. Nie chcesz również tłumaczyć się, że wasz system odlicza aktywację usługi od momentu jej zamówienia a potem wysyła co chwilę maila o kończącej się usłudze, która nawet nie została aktywowana. Nie chcesz, żebym wkleił screena z informacją która się wyświetla po założeniu konta, że mail z danymi logowania przyjdzie za 10min, a jeśli nie to prosimy o kontakt z BOK. Za chudo wykazałeś swoje błędy! Na grubo powinieneś je zaznaczyć, a nie informację że na was naskakuje. Nie musiałbym tutaj nic pisać gdybyś wykazał się profesjonalizmem i rzeczowym kontaktem z klientem lub potencjalnym klientem. Mogę ci pomóc jak nie ograniasz: Drogi kliencie, tylko u nas: - 10 dni do aktywacji zamówionej usługi - tona ściemniania infolini i właściciela - miliony bezsensownych informacji w panelu, które nie pokrywają się z niczym - błędne loginy - pliki poprzednich klientów oraz shitstorm i opluwanie na forach internetowych. A to wszytko... w standardzie! Tylko HEKKO... HEKKO NET!
  5. [dyskusje] Hekko.pl

    Bez obaw, są zbyt świadomi tego co na nich mam, żeby tutaj pyskować. Zobaczymy co zrobi firma której pliki mi udostępnili i tym się powinni martwić, a na tym forum więcej nie odzywać.
  6. [dyskusje] Hekko.pl

    Ta bardzo "profesjonalna" firma udostępniła mi właśnie pliki swojego poprzedniego klienta. Nie omieszkałem go o tym poinformować, bo nie wiem co jest w plikach, ale przecież mogą być różne bardzo ważne rzeczy. Wstępnie rzuciłem tylko okiem, jak starałem się ustalić pochodzenie katalogu i widziałem sporo zdjęć, a to myślę jest wystarczający powód żeby właściciel plików się zdenerwował. Dodam tylko, że jest to wisienka na trocie, którą przygotowała mi ta firemka. 4 listopada uruchomiłem u nich, dla klienta, serwer dedykowany i czekałem na aktywację, która odbywa się według informacji w 10min, a max kilka godzin. Czekałem, czekałem i czekałem, dzwoniłem i dowiadywałem się, że już z chwilkę będzie gotowy. Już za godzinkę, już jutro, już jutro lub po jutrze, już za dwa dni. Przesiedziałem bezczynie u klienta cały tydzień, bo przecież już za chwilkę będzie aktywowany. To wszystko co piszę to urywki maili i telefonów, nie jakieś moje wymysły. Zaznaczam, że nie mam największego problemu do czasu aktywacji bo tak się może przytrafić amatorom którymi są, tylko do ściemniania przez które zmarnowałem czas i zbladłem w oczach klienta. Obiecałem mu szybki serwer na super dobrym łączu a dostarczyłem nic. Teraz po 10 zmarnowanych dniach się budzą i dostarczają mi serwer z... danymi poprzedniego klienta. Padłem. I żeby nie było, mam maile, nagrania telefonów, i wszystkie potrzebne dane, żeby się te pajace nie wykręcały "bezpodstawnym POMAWIANIEM". Pozdrawiam i proponuję omijać szerokim łukiem vitec
  7. Opinie [blink.pl]

    Korzystam z usług BLINK.PL od około roku. Ogólnie jestem zadowolony, ale ostatnie kilka wydarzeń po prostu mnie zirytowały i szukam czegoś nowego. Na serwerach BLINK założyłem już kilka kont, więc mam "lekkie" doświadczenie jeśli chodzi o ich usługi. - już dwa razy zdarzyło mi się, że serwer "sam w sobie" zmienił moje hasło do konta! Poprosiłem o pomoc na chacie. Przy pierwszej rozmowie ze konsultantem dostałem informacje, że muszę coś drukować, wypełniać, faksować - no myślałem że oszaleje! Nie wystarczyłoby normalne przypomnienie hasła??? Przy drugim podejściu do BOK, pojawiła się dobra duszyczka i po zweryfikowaniu moich danych on-line zmieniła hasło na takie jakie było przy utworzeniu konta. Ufff.... Niestety za dobrze by było! Po raz kolejny hasło obsługiwanego przez mnie konta uległo zmianie i scenariusz się powtarza! Mam już serdecznie dość zabawy z MOIM WŁASNYM KONTEM!!! Niektóre działania firmy są bardzo odpowiedzialne ale też bardzo archaiczne! Nie jestem klientem wymagającym, nie korzystam z jakiś zaawansowanych opcji serwera, ale wymagam podstawowej prostoty w jego obsłudze! Na koniec dodam, że bazy danych działają bardzo wolno (przy pierwszym odwołaniu) firma się do tego przyznaje, ale przez ostatnie 6miesięcy nic z tym nie zrobiła :/ Reasumując - wszystko poza w/w problemami jest OK
×