Skocz do zawartości

Szluga

Użytkownicy
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Szluga


  1. Witam,

     

    Mam taki problem z działaniem serwera. Otóż intesynwnie występują błędy 502.

     

    W logach nginx'a mam:

     

    2013/10/24 12:22:14 [error] 5632#0: *1273210 connect() failed (111: Connection refused) while connecting to upstream, client: 88.1x6.xxx.xxx, server: domena.pl, request: "GET /favicon.ico HTTP/1.1", upstream: "http://178.x3.6x.xxx:8080/favicon.ico", host: "domena.pl"

     

    Nginx nasłuchuje na porcie 80 i działa jako proxy dla Apache, który działa na 8080 porcie.

     

    Serdecznie proszę o pomoc!


  2. Poszukuje rozwiązania w postaci instalacji najnowszego PHP w wersji 5.4.x obok aktualnie działającego php z repo w wersji stabilnej Debian'a.

    Natomiast interesuje mnie nietypowe rozwiązanie, otóż aktualnie zainstalowane php jest obsługiwane przez CGI, Apache oraz FastCGI i chciałbym aby tak pozostało. Lecz nowsze powinno działać wtedy, gdy vHost zdefiniuje to w lokalnym php.ini.

     

    Serdecznie proszę o pomoc.


  3. Może masz ustalone osobne php.ini, które znajduje się gdzieś indziej. Masz do tego jakiś panel, czy konfigurowałeś sam?

    Podstawową konfigurację po instalacji panelu ISPmanager zastąpiłem swoją, lecz nie ustawiałem osobnego php.ini, oprócz tych, które znajdują się po stronie user'a dla poszczególnych vhost'ów.

    Dodaj sobie plik /etc/php5/conf.d/blokuj_mail.ini z treścią disable_functions = mail i przeładuj apacha.

    Wczoraj właśnie wykonałem w/w krok i rzeczywiście poskutkowało. Bardzo dobre i szybkie rozwiązanie.

     

    Za wszelką pomoc serdecznie dziękuję. Problem został rozwiązany.


  4. Obecnie IP zablokowany jest w gmail i użytkownicy nie otrzymują od "nas" wiadomości - W kolejce były właśnie te wiadomości.

     

    Mam mail header patch włączony w php.ini (tworzenie logów również), lecz nie działa globalnie, jeśli ustawie w php.ini dla danego vhost'a to działa. Ale nie ma w tym logiki, abym wszystkim user'om ustawiał ręcznie, więc tu jest kolejny problem i jak go rozwiązać? PHP5.3.x

    Edit: Jak wyłączyłem w konfigu PHP funkcje mail po przez "disable_functions = mail" i zrestartowałem serwer, to w ogóle nie wzieło zmian pod uwagę (dopiero po wrowadzeniu zmian w php.ini po stronie użytkownika wyłącza w/w funkcję).

     

    Ten "jones1" nie posiada konta na serwerze.


  5. Dostałem coś takiego z serwerowni: "

    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

     

    Spam from 178.63.61.151 on Sun, 29 Jul 2012 18:50:35 +0200:

     

    Return-Path: jones1@s1.it-tronic.pl

    Received: from s1.it-tronic.pl ([178.63.61.151]) by mx-ha.web.de (mxweb10=

    5)

    with ESMTP (Nemesis) id 0Lny6O-1TSfaN15po-00ftZX for

    <julius.olbrich@web.de>;

    Sun, 29 Jul 2012 18:50:35 +0200

    Date: Sun, 29 Jul 2012 18:50:35 +0000 (UTC)

    From: Wendy Moore via LinkedIn <member@linkedin.com>

    Reply-To: Wendy Moore <jones1@s1.it-tronic.pl>

    To: julius.olbrich@web.de

    CC: Wendy Moore <jones1@s1.it-tronic.pl>

    Message-ID: <199656241.86174427.105390459000.JavaMail.app@ela4-bed84.prod=

     

    Subject: Can i place your video on my site?

    MIME-Version: 1.0

    Content-Type: text/html; charset=3DUTF-8

    Content-Transfer-Encoding: 7bit

    Envelope-To: <julius.olbrich@web.de>

    X-UI-Filterresults: ;V01:K0:LwUalxH6:+X2+GCmyLxilUR6zzp/W1UQbI0N0XdMrkZm

    OfLIvUU7kgIZXLK4pbftingHCU03uddpFnpwLvZJWvs9kBegOH/9huol3B2RM16gtcCzMvx

    VivmLh2J/ESqvvi/x9ESp8x8ov52ANE77i/FW1fvn83sCL5iYFvUTBqkfrZYXmgOo=3D "


  6. Korzysta z niego więcej osób. Na tym serwerze znajdują się międzyinnymi portale, które wysyłają dużą ilość powiadomień na pocztę (info, że ktoś odp na forum, potwierdzenie rejestracji itp). Zauważyłem również, że ktoś wysyła wiadomości (nie z mojej maszyny), lecz jako adres zwrotny ustawia np.: jarrys2@nazwa.rekordu.ptr.pl


  7. Witam,

     

    Mam problem, otóż dostałem informację o nadużyciu ze swojej serwerowni, dotyczyło one SPAMu. Po przeglądnięciu logów niezauważyłem żadnych problemów. Czy mógłbym prosić o pomoc ze strony forumowiczów i/lub oferty optymalnej konfiguracji, zabezpieczenia serwera pocztowego?

     

    OS: Debian Squeeze, SMTP: Exim 4.72, POP3 & IMAP: Dovecot

     

    Pozdrawiam,

    Michał


  8. Witam,

     

    Mam następujący problem. Otóż posiadam serwer, który stoi na Debian'ie 6 i ostatnio postanowiłem zaktualizować PHP do najnowszej wersji z repozytorium "dot-deb.org". Niestety po aktualizacji zauważyłem, że żaden z hostowanych site'ów nie działa poprawnie. Więc postanowiłem cofnąć zmiany wywołane przez aktualizacje. Teraz wszystko działa poprawnie, lecz wszystko jest serwowane przez "Apache2 Handler", mimo ustawień w panelu administracyjnym (ISPmanager PRO) oraz poprawnych wpisach w "apache2.conf" nie działa CGI oraz FastCGI.

     

    Proszę o możliwie szybką pomoc. Z góry dziękuję icon_e_wink.gif

     

    EDIT: Dodam tylko, że treść dynamiczną odpowiedzialną za php serwuje apache2, natomiast za statyczną odpowiedzialny jest nginx jako revers proxy.


  9. Mam kolejne dwa pytania. Otóż jak w ISPmanger PRO (zainstalowany na Debian 6) stworzyć przekierowanie (za pomocą DNS?) ze stworzonego w domenie poczta.domena.tld roundcube na każdą nową domenę stworzoną w systemie; np: poczta.domeny2.tld.

     

    No i drugie pytanko, jak stworzyć symlink, który będzie przerzucał z każdej nowej domeny na poczta.domena.tld. Gdy tworze w katalogu /var/www dany symlink, jest on nie brany pod uwagę.


  10. Dodam jeszcze tylko fakt, który mnie bardzo zbulwersował. Mianowicie zgodnie z regulaminem świadczenia usług hostingowych wypowiedziałem dalszą współpracę poprzez formularz na stronie i dostałem potwierdzenie. Do tego momentu wszystko przebiegło sprawnie.. usługa hostingu została dezaktywowana. Natomiast razem z w/w usługą została wyłączona następna (XXL-DNS - serwery DNS) w ogóle nie związana i osobno rozliczana. Więc postanowiłem skontaktować się z usługodawcą i na tym się skoczyło.. telefony głuche (tak jak kolega wyżej pisał), na e-mail odpisano, lecz po długim okresie nie przedstawiając żadnego wytłumaczenia i stwierdzenie, że usługa została wyłączona. :) Na kolejnego mail'a czekam do dziś.. (miesiąc?)


  11. Podpinam się do zdania RedBull'a. Dnia 1 października 2010r nastąpiło włamanie na serwer, który hostuje moje witryny. Co oczywiście oprócz samego faktu sprawy, którego jak sądzę tłumaczyć nie muszę, to dosięgło to również plików użytkowników korzystających z maszyny i większość poszła w diabły.. Chciałem zadzwonić i dowiedzieć się jak wygląda sprawa, lecz dodzwonić się nie mogłem z różnych telefonów - nikt nie odbierał (dzwoniłem prawie cały dzień, różne pory). Pod wieczór, gdy dopadłem się większej ilości numerów (zdaje mi się bezpośrednich do P. Jacka) wszystkie zostały wyłączone? i usłyszeć można było jedynie automatyczną sekretarkę.. Na maila wystosowanego do działu technicznego odpowiedź dostałem dopiero po ok kilku dziesięciu godzinach.. w formie jakby wygenerował ją automat.. :( Lecz mimo tego, ucieszyłem się iż w ogóle dostałem odpowiedź. I w mailu zwrotnym prosiłem o przywróceniu backup'u sprzed awarii, lecz do dziś dzień oczekuję na odpowiedź. W uprzednim mailu jedynie zasłaniali się krótką informacją:

    Zwracamy Panstwa uwage, ze kazdy klient (Reseller, wlasciciel domeny)

    posiada mozliwosc tworzenia regularnych kopii zapasowych, oraz ich

    odtwarzania. Odpowiednia funkcja znajduje sie w panelu Plesk, dostepna

    jest zarowno z poziomu Reseller/Klient, jak i administracji domeny.

    Zaleca sie rowniez rownoczesnie posiadanie takich kopii w innej

    lokalizacji. Roszczenia w przypadku utraty prywatnych plikow z

    jakichkolwiek powodow sa niemozliwe.

    Co osobiście dla mnie jest śmieszne.. fakt takowy zapis w regulaminie usług widnieje, lecz w ofercie również widzimy czarno na białym:

    Backup - tak; Oddzielny backup bazy danych - tak.. więc sądzę iż problemu być nie powinno. Teraz po tak długim okresie oczekiwania sam odtworzyłem większość skryptów z pamięci, ponieważ śmiem sądzić iż na reakcję serwer admina się nie doczekam.

     

    Zaistniałą sprawą jestem strasznie zbulwersowany i jeśli nikt się nie raczy skontaktować ze mną telefonicznie by wyklarować zaistniałą sytuację, to sądzę iż zrezygnuje z usług tej firmy.

×