Skocz do zawartości

ulf

Użytkownicy
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez ulf


  1. Takie fragmentaryczne porównanie może być interesujące, sprawdziłem kilka IP i wyszło mi:

     

    Netmark 550 domen

    IQ.pl 460 domen

    Ionic.pl 258 domen

    Hekko 214 domen

    Unixstorm 132 domen

    1&1 14 domen

     

    To i tak nic nie mówi o polityce danej firmy hostingowej odnośnie liczby upakowanych klientów na jednej maszynie bo np. w Home i Nazwie każdy otrzymuje dedykowany IP albo wystarczy jak jeden klient doda na koncie np. 200 domen.


  2. Z powyższego wynika, że na początku korespondencja była prowadzona w normalnym tonie, bez "bluzgów". Dopiero po pewnym czasie "DataBase" stracił cierpliwość. Najlepiej byłoby przeczytać całą korespondencję, od samego początku bo na razie to widzimy tylko wybrane urywki.

     

    Przerwy, które opisuje "DataBase" występują także w przypadku zwykłych serwerów w IQ ale ponieważ nie trwają dłużej niż kilka-kilkanaście sekund to można się przyzwyczaić.


  3. Już od ponad tygodnia pojawiają się na kontach różnych klientów okresowe spowolnienia lub wręcz pady. Po kilkunastu minutach wszystko wstaje i śmiga by po jakimś czasie historia znów się powtórzyła.

     

    Obawiam się, że jest to spowodowane zbyt dużym oversellingiem ponieważ problemy występują w godzinach, kiedy jest większy ruch.

     

    A już miałem zacząć chwalić home.pl za ich IdeaCache, którego bardzo "lubi" Drupal :)


  4. Ponad tydzień temu nastąpiło przeniesienie serwerów wirtualnych do nowej serwerowni (z livenet do ncgroup).

     

    Dowiedziałem się o tym przypadkiem - tego samego dnia zacząłem prace nad pewnym serwisem www - ku mojemu zdziwieniu następnego dnia nie pozostało po tej pracy zbyt wiele (na szczęście nie była to ważna strona). Problem zgłosiłem poprzez formularz kontaktowy na stronie Logout.pl.

     

    W odpowiednim momencie zabrakło informacji ze strony Logout.pl o planowanych pracach związanych z serwerem. Takie ostrzeżenia są standardowo wysyłane przez inne firmy hostingowe.

     

    Po wznowieniu pracy zauważyłem, że bazy danych na nowym serwerze sprawiają duże problemy, których wcześniej nie było. Przy prawie każdym odświeżeniu strony pojawiają się komunikaty "MySQL server has gone away...". Zgłosiłem tydzień temu ten problem poprzez ten sam formularz kontaktowy dostępny na stronie Logout.pl ale tym razem niestety problem został zignorowany. Nie otrzymałem dotąd żadnej odpowiedzi.

     

    Problemy z bazą danych mają swoje odzwierciedlenie także w panelu DirectAdmin. Podczas próby wejścia w edycję baz danych (Zarządzanie MySQL) po dłuższym czasie pojawia się komunikat: "Your connection has timed out... Consider disabling the Database Usage Count".


  5. korzysta ktoś u nich z serwera "express" jeśli tak to prosiłbym o info, czy warto "dziadować" i rzucać się na serwery w niemczech?

     

    Korzystam i jestem więcej niż zadowolony. W porównaniu do większości krajowych shared hostingów na tych express z IONIC jest np. eAccelerator, który akurat dla mnie jest bardzo ważnym argumentem.

     

    Nie nazwałbym dziadowaniem wyboru oferty, która jest po prostu lepsza ze względu na inne realia rynkowe panujące w Niemczech (koszty transferu). Poza tym mam wrażenie, że serwery w tej firmie są sprawnie zarządzane a kontakt jest życzliwy.

×