-
Zawartość
53 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez ulf
-
-
Odnośnie e24cloud to poczytaj sobie na temat niedawnej awarii.
Prawdziwa chmura: http://www.acquia.com/cloud-pricing (dedykowana pod Drupal'a)
-
Odpuść sobie korzystanie z DNS na tej samej maszynie, na której działa strona. Skorzystaj z innego DNS, np. freedns.42.pl i ustaw rekord A na IP VPS'a + wildcard. Wtedy zadziałają Ci wszelkie subdomeny jakie ustawisz w Kloxo. Sam tak robię.
-
Sprzedam trzyznakową domenę ip8.pl
Po zakończeniu i opłaceniu aukcji zostanie wysłany kod Authinfo służący do transferu domeny.
Domena ważna do 2012-06-11
Link do aukcji: http://allegro.pl/do...2385230052.html
Aukcja kończy się: 2 czerwca, 15:10:59
-
I niby co z tego wynika?
Pewne porównanie ale tak jak wspominałem niezbyt dokładne.
-
Takie fragmentaryczne porównanie może być interesujące, sprawdziłem kilka IP i wyszło mi:
Netmark 550 domen
IQ.pl 460 domen
Ionic.pl 258 domen
Hekko 214 domen
Unixstorm 132 domen
1&1 14 domen
To i tak nic nie mówi o polityce danej firmy hostingowej odnośnie liczby upakowanych klientów na jednej maszynie bo np. w Home i Nazwie każdy otrzymuje dedykowany IP albo wystarczy jak jeden klient doda na koncie np. 200 domen.
-
na jednej maszynie może być wiele IP więc wyniki tego sprawdzania mogą być i tak zaniżone
-
Portal? To nawet jak na blog jest na słabym poziomie...
-
Nie do końca są martwe Robiłem testy na kilku fanpage'ach i procent aktywnych użytkowników jest podobny w przypadku ich zdobywania w naturalny sposób, przy pomocy Faceplus/Likeplus oraz poprzez płatną kampanię na FB.
-
Z dużych, poza Faceplus jest jeszcze Likeplus.pl, reszta ma niewielu klikających użytkowników.
-
ostatnio coraz częściej są tam pady, wczoraj też był krótki - kilkunastominutowy na VPS'ach
-
Interesujące informacje na temat przygód różnych osób z firmą Dotpay:
-
W końcu wziąłeś niezarządzanego przez BiznesHosta vpsa, więc o co te pretensje?
Niezarządzany nie oznacza, że nie ma HyperVM i że nie działa. W Ionic mam niezarządzany ale HyperVM jest.
Nie wiem po co takie wypowiedzi, które nic nie wnoszą do tematu.
-
A po co?
Chociażby po to aby nie pisał na forach jaka to firma jest zła
-
Z powyższego wynika, że na początku korespondencja była prowadzona w normalnym tonie, bez "bluzgów". Dopiero po pewnym czasie "DataBase" stracił cierpliwość. Najlepiej byłoby przeczytać całą korespondencję, od samego początku bo na razie to widzimy tylko wybrane urywki.
Przerwy, które opisuje "DataBase" występują także w przypadku zwykłych serwerów w IQ ale ponieważ nie trwają dłużej niż kilka-kilkanaście sekund to można się przyzwyczaić.
-
-
-
W panelu HyperVM jest opcja: Napraw Centos Dev - warto kliknąć zanim się zacznie później cokolwiek robić.
-
Już od ponad tygodnia pojawiają się na kontach różnych klientów okresowe spowolnienia lub wręcz pady. Po kilkunastu minutach wszystko wstaje i śmiga by po jakimś czasie historia znów się powtórzyła.
Obawiam się, że jest to spowodowane zbyt dużym oversellingiem ponieważ problemy występują w godzinach, kiedy jest większy ruch.
A już miałem zacząć chwalić home.pl za ich IdeaCache, którego bardzo "lubi" Drupal
-
Dokładny link? Jakieś szczegóły?
-
Ciekaw jestem czy w home.pl albo NetArcie doinstalują ci to co im napiszesz?
Też nie doinstalują, ale podobnie jest na większości hostingów.
-
Ile kosztuje cała baza?
-
A gdzie ich regulamin?
Jest i regulamin: www.1and1.pl/xml/order/Gtc;jsessionid=C84F4D7D85AB6FA0B61844135CE1806E.TCpfix150a? __frame=_top&__lf=Static
-
Ponad tydzień temu nastąpiło przeniesienie serwerów wirtualnych do nowej serwerowni (z livenet do ncgroup).
Dowiedziałem się o tym przypadkiem - tego samego dnia zacząłem prace nad pewnym serwisem www - ku mojemu zdziwieniu następnego dnia nie pozostało po tej pracy zbyt wiele (na szczęście nie była to ważna strona). Problem zgłosiłem poprzez formularz kontaktowy na stronie Logout.pl.
W odpowiednim momencie zabrakło informacji ze strony Logout.pl o planowanych pracach związanych z serwerem. Takie ostrzeżenia są standardowo wysyłane przez inne firmy hostingowe.
Po wznowieniu pracy zauważyłem, że bazy danych na nowym serwerze sprawiają duże problemy, których wcześniej nie było. Przy prawie każdym odświeżeniu strony pojawiają się komunikaty "MySQL server has gone away...". Zgłosiłem tydzień temu ten problem poprzez ten sam formularz kontaktowy dostępny na stronie Logout.pl ale tym razem niestety problem został zignorowany. Nie otrzymałem dotąd żadnej odpowiedzi.
Problemy z bazą danych mają swoje odzwierciedlenie także w panelu DirectAdmin. Podczas próby wejścia w edycję baz danych (Zarządzanie MySQL) po dłuższym czasie pojawia się komunikat: "Your connection has timed out... Consider disabling the Database Usage Count".
-
korzysta ktoś u nich z serwera "express" jeśli tak to prosiłbym o info, czy warto "dziadować" i rzucać się na serwery w niemczech?
Korzystam i jestem więcej niż zadowolony. W porównaniu do większości krajowych shared hostingów na tych express z IONIC jest np. eAccelerator, który akurat dla mnie jest bardzo ważnym argumentem.
Nie nazwałbym dziadowaniem wyboru oferty, która jest po prostu lepsza ze względu na inne realia rynkowe panujące w Niemczech (koszty transferu). Poza tym mam wrażenie, że serwery w tej firmie są sprawnie zarządzane a kontakt jest życzliwy.
[sprzedam] Konto ProLink.pl - (425 zł)
w Giełda
Napisano · Edytowano przez ulf (zobacz historię edycji) · Raportuj odpowiedź
W Prolink nie da sie꠷wyplacic pieniedzy jezeli jest problem ze strona publikujaca linki.