I tutaj się nie zgodzę, wczoraj w końcu wymienili maszynę, ale co nie zrobiłem to się rozłączała i do tej pory nie mam z nią połączenia. Wczoraj napisałem 3 maile, dzisiaj kolejne dwa i NA ŻADNEGO z nich nie otrzymałem odpowiedzi. Dzwoniłem o 13 zapytać się co jest grane, dostałem informację, że zaraz do tego popatrzą - minęły 3h dalej brak reakcji. To proszę mi tutaj nie pisać, że na maila ktoś odpisuje, bo jak wszystko działa to tak, ale jak już coś padnie to jest bardzo duży problem z komunikacją. Jedynie muszę pochwalić tam Pana Tomasza W., bo zawsze odpisywał i starał się pomóc.
Reasumując, od tygodnia po wpłaceniu czekam na nowy sprzęt, wczoraj został zainstalowany, gdyż w poniedziałek dostałem informację, że zrobią to we wtorek, bo mają 'luźniejszy dzień'. To z tego wynika, że muszę pewnie czekać znowu do przyszłego wtorku aby coś do tego popatrzyli? Oby nie...
Czy ja proszę o tak wiele od nich? Jeżeli nowa maszyna nie działa to przynajmniej powinno się wstawić starą na czas naprawy awarii a nie że teraz to już w ogóle nie mam połączenia z maszyną.
I kolejna kwestia, czy to tak trudno jest powiedzieć 'prawdę' kiedy się można spodziewać jakiejkolwiek reakcji a nie non stop powtarzać: 'zaraz do tego popatrzymy' 'zaraz się tym zajmiemy' - na pewno każdy by wiedział mniej więcej ile musi czekać a nie siedzieć przed monitorem i mieć nadzieję, że za pare minut będzie wszystko okej.
Pozdrawiam