Skocz do zawartości

luk_82

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O luk_82

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Hosting pod małą stronę + mailing

    Dzieki za szybką odpowiedź. VPS odpada, za duże koszta. Ewentualnie hosting co oferuje limity np 200 maili/godzinę może wchodzić w grę.
  2. Witam Potrzebuję mały hosting pojemnośc 200mb + transfer 10gb ale również możliwość rozsyłki email do jak największej liczby użytkowników. Mam w newsletterze 8tys maili i codziennie informuję użytkowników o nowych wiadomościach. Z racji że jestem na follownet.pl i tam mam limity to zmuszony jestem na znalezienie innego rozwiązania. Może ktoś coś polecić godnego uwagi ale taniego?
  3. [Opinia] LiveNet

    I tutaj się nie zgodzę, wczoraj w końcu wymienili maszynę, ale co nie zrobiłem to się rozłączała i do tej pory nie mam z nią połączenia. Wczoraj napisałem 3 maile, dzisiaj kolejne dwa i NA ŻADNEGO z nich nie otrzymałem odpowiedzi. Dzwoniłem o 13 zapytać się co jest grane, dostałem informację, że zaraz do tego popatrzą - minęły 3h dalej brak reakcji. To proszę mi tutaj nie pisać, że na maila ktoś odpisuje, bo jak wszystko działa to tak, ale jak już coś padnie to jest bardzo duży problem z komunikacją. Jedynie muszę pochwalić tam Pana Tomasza W., bo zawsze odpisywał i starał się pomóc. Reasumując, od tygodnia po wpłaceniu czekam na nowy sprzęt, wczoraj został zainstalowany, gdyż w poniedziałek dostałem informację, że zrobią to we wtorek, bo mają 'luźniejszy dzień'. To z tego wynika, że muszę pewnie czekać znowu do przyszłego wtorku aby coś do tego popatrzyli? Oby nie... Czy ja proszę o tak wiele od nich? Jeżeli nowa maszyna nie działa to przynajmniej powinno się wstawić starą na czas naprawy awarii a nie że teraz to już w ogóle nie mam połączenia z maszyną. I kolejna kwestia, czy to tak trudno jest powiedzieć 'prawdę' kiedy się można spodziewać jakiejkolwiek reakcji a nie non stop powtarzać: 'zaraz do tego popatrzymy' 'zaraz się tym zajmiemy' - na pewno każdy by wiedział mniej więcej ile musi czekać a nie siedzieć przed monitorem i mieć nadzieję, że za pare minut będzie wszystko okej. Pozdrawiam
  4. [Opinia] LiveNet

    Witam Mam pytanie, czy zjawisko NIE odbierania telefonów lub ich odłączania od sieci to u nich normalne? A kolejne pytanie czy numer infolinii 0 801 80 80 20 jest tylko podany ot tak sobie, bo dzwoniąc na niego dostaję komunikat że nie ma takiego numeru... Czekam 5 dni na upgrade serwera, dodzwoniłem się w piątek i dostałem zapewnienie: "części już są, zaraz je wymienimy" i do dnia dzisiejszego nie zrobione. Dodam jeszcze, że pisząc ze swojego maila nie odpisują na nic, ale jak już z innego napisałem zapytanie o ofertę to odpowiedź była wciągu paru minut... Czy to jest poważne?
×