Skocz do zawartości

error_404

Użytkownicy
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O error_404

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Z: Opinie progreso.pl

    Szkoda, że administracja forum kasuje posty opisujące fakty o progreso.pl Myślałem, że to forum o hostingu ale widać pomyliłem się. Bawcie się dobrze.
  2. Z: [opinie] dhosting.pl

    Może i trudno. W sumie to mozna podać link do googli i nic nie pisac na forum, prawda?
  3. Z: Opinie progreso.pl

    Panie szefie Progreso, akurat w przypadku hostingu przykład z drzwiami jest delikatnie mówiąc chybiony bo owe drzwi są w firmie, której płaci się za ich poprawne działanie. Jeśli chodzi o dziurawe serwery progreso.pl , z moich doświadczeń wynika, że sporo macie do naprawienia. Nawet z chwilą wielokrotnego przesłania dowodów na dziury w waszym systemie, nie potraficie tego naprawić. Był to jeden z powodów mojego opuszczenia tego tonącego statku. Albo - już raczej utopionego na maksa.
  4. Z: [opinie] dhosting.pl

    Czyli? Ceny są tak różne, że można spodziewać się wszystkiego. Przykładowo w kei.pl za pakiecik 10 GB trzeba zapłacić jedyne 99 zł netto
  5. Zmień jak najszybciej hosting na inną firmę. Obojętne jaką. Byle nie progreso.
  6. IQ.pl to już nie jest to

    Widzę, że "klub" ma coraz więcej cżłonków. Przyznaję, że po przygodach z progreso cięzko się podejmuje jakiekolwiek decyzje w sprawie hostingu. Na szczęście moje traumatyczne przeżycia z nimi są już historią. IQ.PL Oferta wydaje się fajna i prawdę powiedziawszy jestem do nich coraz bardziej przekonany. Nie śpieszy mi sie z wyborem firmy ale musze podjąć decyzję w ciągu 1,5 tygodnia. Widzę, że IQ jest dobrze zorganizowana i nic złego sie u nich nie dzieje (przynajmniej z ich WWW). Oferta tez mi pasuje (cena <--> możliwości). Wśród firm, które przejrzałem, są w czołówce (dość ścisłej). Jeszcze poobserwuję.
  7. Nerwy Pana ponoszą, drogi Panie co widać już dość wyraźnie. Sądząc po sposobie argumentowania i stylu wypowiedzi, rozmawiałem telefonicznie z Panem. W rozmowie telefonicznej również nie rozumiał Pan tego, co mówiłem. Teraz widać, że nie czyta Pan tekstu pisanego. Nie napisałem, że firma nie robi kopii zapasowych ale "Generalnie w ogóle nie są robione kopie baz danych, które mają być rzekomo widoczne w extranecie lub extranet w tym zakresie nie działa". To zasadnicza różnica. Muszę się mocno powstrzymywać przed skomentowaniem powyższego Zupełnie inne opinie można znaleźć na webhostingtalk Z czystej formalności spytam - podłączyliście to urządzenie czy jak zwykle ktoś o czymś zapomniał? Jeśli chodzi o progreso i o helpdesk, tu się zgadzamy ze sobą. Mało mają wspólnego pracownicy progreso z helpdeskiem.
  8. Chwyt reklamowy bardzo łatwy do zweryfikowania Generalnie w ogóle nie są robione kopie baz danych, które mają być rzekomo widoczne w extranecie lub extranet w tym zakresie nie działa. Nie chce mi się dłużej udowadniać że mleko jest białe. Zwłaszcza w sytuacji, gdy Szendzielorz uparcie twierdzi, że wszystko jest w porządku a rozmowy telefoniczne prowadziłem z kimś innym (ilu jest Szendzielorzy w progreso?). Jesli ktoś chce samemu sprawdzić negatywne opinie na webhostingtalk o progreso to mówię jedno - zostaliście ostrzeżeni.
  9. Interesujące. Rozmawiałem zatem z Tobą, szefie. Z info na stronie WWW progreso: - Adam Szendzielorz - Wojtek Szczęch Nie da się pomylić tych nazwisk. Zwłaszcza w sytuacji, gdy "szef" odbiera za każdym razem telefon. Skoro wałkujemy temat problemów w progreso, może wytłumaczysz złe funkcjonowanie extranetu. Myślę, że wiele osób zainteresuje czemu oferta firmy nie pokrywa się z realizacją usług. Przypomnę - menedżer plików nie działa tak jak powinien a kopia baz danych jest niemożliwa do wykonania. Wcześniej ktoś napisał (z czym sie zgadzam), że jest również problem z wpisami do DNS
  10. No cóż, wystarczyło troszkę poczekać aby Pan szef sam sobie strzelił gola: Więc jak to jest? System nie pozwala ominąc zgłoszenia o 15:21 a o 19:17 już pozwala dając "promil" całości? Poczekam jeszcze troszkę to może wszystko co napisałem potwierdzisz, Panie szefie progreso. Jak widać, długo nie trzeba czekać.
  11. Jeśli działacie tak jak do tej pory to współczuję kolejnym klientom progreso. Jeśli chodzi o system zgłoszeń w extranecie, nie obsługujecie go poprawnie. Osobiście mi powiedziałeś przez telefon, Panie szefie progreso, że "niektórych zgłoszeń w ogóle nie bierzemy pod uwagę jeśli są bez sensu". Oczywiście ocena ich "bezsensu" należy do Was Zdarzyła się również Panu po kolejnym telefonie w sprawie źle działającego serwera MySQL wypowiedź, że "znam sprawę ale to nie ja się tym zajmuję, chłopaki na dole są od tego". Tak to wygląda. Dziękuję, nie mam czasu czekać ponad 2 tygodnie na reakcję "chłopaków z dołu".
  12. IQ.pl to już nie jest to

    Czytam od kilku dni na webhosting opinie o firmach hostingowych i pewną zasadą jest to, że najwięcej pozytywnych opinii piszą osoby z liczbą postów 1. No, czasem 2-5. Jakoś mało to wiarygodne. Tak samo jak w tym wątku. iq.pl nie znam bo szukam hostingu. Przejrzałem ofertę iq.pl i trafiłem na stronie łącza i infrastruktura (http://www.iq.pl/onas/siec_infrastruktura/) na wykres "Aktualne wykorzystanie naszych łącz". Może się czepiam, ale skoro "aktualne" oznacza 18 stycznia 2009 (czyli dzisiaj) a wykres jest z 10 października 2008 to uwaga wraz z odpowiedzią powodują powstanie pytania "Kiedy było owe wczoraj?", Panie Krzysztofie
  13. Witam. Nieco mnie zmęczyły niespodzianki w ofertach wielu firm w postaci "Super Max (4 GB)". Niby wszystko ładnie ale widocznie ja potrzebuję konta Mega Max Panowie, szukam hostingu o parametrach: * dysk > 6 GB * transfer > 50 GB/mies * kilka kont e-mail * PHP 4 i 5 * MySQL (3 bazy) * FTPS * CRON * przyda się SSH (ale nie jest niezbędny) * domeny, subdomeny i inne ustawienia administrowane samodzielnie w panelu adm. * dobra obsługa, najlepiej z gwarancją SLA * dostęp do kopii wszystkich danych hostingu z możliwością downloadu Cena: do 600 zł netto/rok Dziękuję za info.
  14. W nagłówku tematu jest napis: "Pamiętaj, żeby ocenić swoją obecną firmę hostingową. W ten sposób pomożesz innym!". Oceniłem, wytłumaczyłem o co mnie chodzi w ocenie progreso. Myślę, że pomogłem innym. A ten wątek dotyczy opinii o progreso a nie o telewizorach drogi Panie...
  15. Gdyby to było takie proste, nie byłoby potrzeby opisywania firm na forum webhostingtalk Ja tu widzę 117 948 wypowiedzi. Sporo ludzie mają do powiedzenia skoro w "14 dni można zadać sporo pytań obsłudze firmy, sprawdzić działanie...". Istnienie forum dowodzi, że okres testowy w firmach hostingowych nie jest wystarczający aby poznać z czym mamy do czynienia by "świadomie podjąć decyzję o zakupie". Poza tym, w progreso w czasie okresu testowego masa funkcji nie działa. Trzeba przepychać to przez telefonowanie do obsługi (i zgłoszenie w extranecie, oczywiście). Kłopot polega na tym, że po okresie testowym te funkcje nadal nie działają
×