szczerze mówiąc zarejestrowałem się na tym forum aby wypowiedzieć się na temat tej 'firmy'.
Mam już za sobą około roku posiadania konta u nich i na dzień dzisiejszy jestem przekonany,
że nie przedłużę umowy.
Cała firma jest niepoważna. Częste awarie różnych usług (głównie problemy z pocztą) na które
jedynym znanym przez nich lekarstwem jest restart serwera.
Wczoraj przenieśli moje konto na inny serwer generując kolejną pulę problemów:
- zginęła poczta w skrzynkach - łaskawie odtworzyli,
- przestały działać subdomeny - musiałem je sam od nowa konfigurować gdyż na raport o problemie nikt nie odpowiedział,
- przestała dochodzić poczta (do tej pory nie naprawione).
Wszyskie maile są sukcesywnie ignorowane lub w najlepszym wypadku dostaję info 'przecież działa' albo 'zrestartowaliśmy, już działa'.
Mój znajomy który również ma u nich konto ma dokładnie te same problemy - nie jestem zatem odosobniony
ani bynajmniej nie jest to moja wina.
Od jakiegoś czasu notuję wszystkie usterki jako dowód, że gwarantowane 99.9% uptime to fikcja. Z końcem abonamentu przenoszę się do jakiejś profesjonalnej firmy a od tych partaczy będę żądał zwrotu pieniędzy.
Witam,
Również zarejestrowałem się na tym forum, bo nie mam już sił do tej 'firmy'. Pomoc techniczna jest nieprzyjazna dla klienta i rozwiązuje problemy tylko wtedy kiedy rozmowa stoi już na ostrzu noża - i to w 90% na odczep się niemamy czasu na ciebie. W BOK'iem idzie się dogadać ale tak naprawdę jak coś nie działa to potrzebni są fachowcy a nie ludzie od marketingu. Rozumiem że firma CAL przyjęła taką politykę (idą na masę lekcewarząc jakość), ok dla utrzymywania nieprofesjonalnych stron i do eksperymentów jest ok bo jest dużo miejsca ale dla fachowców chcących zagrawantować klietom usługi stojące na wysokim szczerze odradzam.
[Opinie] cal.pl
w Informacje o firmach hostingowych
Napisano · Raportuj odpowiedź
Witam,
Również zarejestrowałem się na tym forum, bo nie mam już sił do tej 'firmy'. Pomoc techniczna jest nieprzyjazna dla klienta i rozwiązuje problemy tylko wtedy kiedy rozmowa stoi już na ostrzu noża - i to w 90% na odczep się niemamy czasu na ciebie. W BOK'iem idzie się dogadać ale tak naprawdę jak coś nie działa to potrzebni są fachowcy a nie ludzie od marketingu. Rozumiem że firma CAL przyjęła taką politykę (idą na masę lekcewarząc jakość), ok dla utrzymywania nieprofesjonalnych stron i do eksperymentów jest ok bo jest dużo miejsca ale dla fachowców chcących zagrawantować klietom usługi stojące na wysokim szczerze odradzam.