monday
-
Zawartość
39 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez monday
-
-
Witam, czy ktoś wie co się dzieje z firmą globalnetwork.pl (wcześniej chyba glowanet). Strona przekierowuje na https://cloudbitly.com a tam żadnych danych firmy i nie można się zalogować.
-
Dzięki za informacje.
-
Witam,
Szukam solidnej (przede wszystkim) firmy, w której mógłbym dla Klienta zakupić domenę co.uk.
Co myślicie o www.123-reg.co.uk/ ?
Jednocześnie potrzebuję dobry, szybki hosting (bardzo dużo zdjęć) pod stronę, która będzie pod tą domeną.
Co byście doradzili? To może być polski serwer, prawda?
Z góry dziękuję,
m
-
Powinien wystarczyć pakiet MZ ONE, zawsze można dokonać upgradu pakietu.
Promocja 10%: http://www.mzone-net....php?d=kontawww
Promocja 50%: http://www.mzone-net...p?d=kontawww_da
Kody promocyjne są podane na samym dole pod tabelką w zakładkach.
Próbuję się skontaktowac na priv ale nie mogę. Nie wiem dlaczego...
-
No jasne.
Serwer pod dwie strony z czego jedna to galeria zdjęć.
Obie strony pod WordPress.
Wszystkie zdjęcia w tej chwili zajmują 50 MB. Ale na pewno będzie więcej. Jedno zdjęcie średnio zajmuje 350 kB.
Odwiedzin jest niewiele ( w tej chwili od kilkunastu do kilkudziesięciu dziennie) i raczej nie będzie ich dużo.
Co do budżetu to Klient nie wyznaczał granicy ale oczywiście im mniej tym lepiej.
Najwazniejsze aby strona ładowała szybko.
-
Witam,
Poszukuję solidnego hostingu pod galerię zdjęć.
Chodzi o to żeby zdjęcia ładowały się płynnie i szybko.
Z góry dziękuję za wskazówki
-
To żeby zakończyć temat: wybrałem iq.pl.
Na razie (i oby tak dalej) jestem zadowolony. Panel admin dużo bardziej przejrzysty niż w home (przynajmniej dla mnie).
Pomoc może nie nadchodzi w 5 minut ale jest fachowa i w przeciwieństwie do home konkretna (po wysłaniu email z opisem problemu po kilkunastu minutach miałem sprawę rozwiązaną bez głupich uwag czy szablonowych tekstów z linkami do dokumentacji).
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc w wyborze.
-
Dzień Dobry,
Mam jeszcze dwa pytania. W home zostały mi 3 dni do końca ważności serwera.
Zgrałem wszystkie pliki, eksportowałem bazy sql (z domyślnie ustawionym kodowaniem utf8_unicode_ci).
Czy o czymś powinienem jeszcze pamiętać?
Eksport bazy z takim kodowaniem jest ok?
-
jeżeli już tak myślisz o tych 5% to zwróć uwagę na parametry serwerów,
wiadomo że na słabszym serwerze 5% to mniej niż na mocniejszym.
i tu właśnie liczę na Waszą profesjonalną ocenę. Ja się nie znam.
@BOSS, chyba zrozumiałem sugestię właściwie.
Pytałem się w prohost co w przypadku przekroczenia limitu cpu. Dostałem odpowiedź, że blokowane jest konto. Zapytałem się czy można wtedy poprzez ftp pracować nad optymalizacją skryptu. Dostałem odpowiedź, że nie. To trochę przeraża.
-
Dzięki wszystkim za sugestie.
Poważnie myślę o dwóch ofertach:
1. standard iq.pl za 427zł
2. platinum biznes prohost za 370zł
W przypadku iq martwi mnie limit baz danych i brak z ich strony elastyczności w tym zakresie (korespondowałem).
Jeżeli chodzi o prohost to b. poważnie obawiam się o limit cpu 5% i blokadę przy jego przekroczeniu. Zupełnie nie czuję tego. W przypadku transferu na podstawie danych historycznych jestem w stanie coś oszacować. W tym przypadku nic.
W iq tez jest limit 5% ale czy też jest takie restrykcyjne podejście? (pisałem ale na razie pozostaję bez odpowiedzi).
-
A dlaczego prohost brakuje w rankingu isp na forum?
-
A oferują support w weekendy ? Mają jakiś telefon dyżurny ? Jak tak to zadzwoń
Nie wiem jak jest z ich supportem. Ale właśnie dostałem odpowiedź. Już sprawa załatwiona. Trochę późno ale najważniejsze, ze podpowiedź w sprawie błędu była słuszna.
-
To już kilka głosów za prohost. Coś w tym musi być.
Faktycznie oferują taką szybką pomoc?
Bo np. półtorej godziny temu wrzuciłem stronę w oparciu o wp na jednym z tańszych hostingów. Pokazał się jakiś błąd bazy danych z prośbą o kontakt z adminem. Wysłałem email do admina z prośbą o pomoc i tak czekam od półtorej godziny na jakąkolwiek odpowiedź i nic.
Chodzi mi o to, że pomoc mi jest potrzebna rzadko ale jak jest potrzebna to powinna być szybka. Bo klient czeka albo ja muszę iść spać
-
Tak patrzę na swój post i myślę, że nie dodałem, że jakość świadczonych usług jest też jak najbardziej istotna no ale podświadomie myślałem, ze to oczywiste.
Dzięki za podpowiedzi. Popatrzę sobie na ich ofertę.
Pierwszy raz słyszę o hosterii. Patrząc na ich stronę i portfolio mają naprawdę dużych klientów.
Nie ma powodów do obaw, że płacąc np. 600 zł rocznie będę dla nich takim klientem jak dla firm typu nazwa czy home?
-
Witam,
Definitywnie zmieniam hosting. Uciekam z home.
Na które firmy zwrócić uwagę jeżeli brałbym przede wszystkim pod uwagę support i podejście do klienta (mniej szablonowe i na odwal się niż w home)?
Mój budżet to około 400 zł na rok ale jakby mogło być mniej to byłoby super.
Oczywiście parametry serwera też są ważne: kilka-kilkanaście GB pojemności, dobry transfer (kilkanaście stron ale bez dużego ruchu), duża ilość baz danych.
Z góry dziękuję za podpowiedzi :-)
-
Witam,
W home (niestety jeszcze mam tam serwer) mam problem z bezpośrednimi (przyjaznymi?) linkami w wordpress.
Muszę zmieniać .htaccess i vars.php w katalogu wp-includes aby działały.
Tak jest też u innych operatorów czy tylko w home?
-
Do tych, którzy jeszcze nie przekonali się o tym na własnej skórze - nie korzystajcie z usług firmy home i ovh - to jakaś straszna masówka, na odpowiedź nawet najprostszą na świecie czeka się po kilka dni, traktują kontakt z klientem jako zbędną konieczność, ciężko cokolwiek załatwić a najgorsze, że człowiek jest bezradny wobec tej bandy bezmyślnych robotów.
-
Do tych, którzy jeszcze nie przekonali się o tym na własnej skórze - nie korzystajcie z usług firmy home i ovh - to jakaś straszna masówka, na odpowiedź nawet najprostszą na świecie czeka się po kilka dni, traktują kontakt z klientem jako zbędną konieczność, ciężko cokolwiek załatwić a najgorsze, że człowiek jest bezradny wobec tej bandy bezmyślnych robotów.
-
Nie wierzę, że to jest możliwe, ale jednak.
Od ovh dostałem informację, że transfer się powiódł a z home, że zaksięgowali wpłatę.
A przecież anulowałem transfer w ovh i zapłaciłem w home...
Czy ktoś mnie robi w konia czy sam się zrobiłem?
Do tych, którzy jeszcze nie przekonali się o tym na własnej skórze - nie korzystajcie z usług firmy home i ovh - to jakaś straszna masówka, na odpowiedź nawet najprostszą na świecie czeka się po kilka dni, traktują kontakt z klientem jako zbędną konieczność, ciężko cokolwiek załatwić a najgorsze, że człowiek jest bezradny wobec tej bandy bezmyślnych robotów.
Edycja:
I tu nawet nie chodzi o kasę ale zwykłą przyzwoitość
-
p.s. Już nie mogę się doczekać na jakąś oryginalną odpowiedź z home na pytanie na jakim etapie jest transfer
Huraaa, home raczyło udzielić mi odpowiedzi. Cytuję:
Uprzejmie informuje, iż jeżeli jest to transfer z home.pl do innego rejestratora, sugerujemy kontakt z tymże rejestratorem, który może wskazać niedogodności na jakie natrafia. Proszę o wskazanie konkretnych informacji.W razie pytań lub wątpliwości pozostajemy do dyspozycji.
Najbardziej lubię tę ostatnia formułkę. Chyba mają ja na stałe w podpisie.
Podsumowując od kilku dni próbuję się czegoś dowiedzieć od firm, którym płacę a więcej dowiedziałem się dziś za darmo na tym forum.
P.S.3. Dziś wieczorem przedłużyłem te domenę w home
-
W panelu powinieneś mieć informacje na jakim etapie jest transfer.
Piszesz, że zatwierdziłeś transfer, rejestrator mówi że nie zatwierdziłeś?
E-mail wysyłany jest na adres e-mail administratora domeny wg whois (dane masz jawne czy ukryte), może źle zatwierdziłeś i transfer został anulowany.
Jeżeli transfer został zatwierdzony to powinna zmienić się data "Last Update Date".
Ale przecież takie informacji powinien Ci udzielić albo obecny rejestrator albo przyszły.
zauważyłem, że bok w ovh zaczyna bić się na równi z home o złotą patelnię rewelacyjnej obsługi i kontaktu z klientem.
naprawdę ciężko się z nimi dogadać a na odpowiedź na pytanie zadane w piątek czekałem do poniedziałku...
dopiero po zalogowaniu w ovh zobaczyłem komunikat:
Status: w trakcieWiadomość: Wiadomośc dotycząca transfer została wy pomyślnie wysłana do dns@home.pl, ***********, oczekujemy na odpowiedź w ciągu 5 dni
Transfer przychodzący domen globalnych
1Rozpoczęcie
Rozpoczęcie operacji
2Zmiana
Pobieranie informacji o domenie w OVH
3Prośba o potwierdzenie transferu
Prośba o potwierdzenie transferu u operatora i kontaktu administracyjnego
4Rozpoczęcie transferu w registry
Rozpoczęcie transferu w registry
5Zmiana
Zmiana w OVH
6Koniec
Ta operacja została zakończona i zarchiwizowana w historii operacji
Mam informację, że jestem na 3 etapie.
Ale generalnie co to oznacza? Przecież potwierdziłem transfer.
Co najważniejsze czy to oznacza, że nie zdążę? Mam dwa dni do upływu terminu ważności domeny.
p.s. Już nie mogę się doczekać na jakąś oryginalną odpowiedź z home na pytanie na jakim etapie jest transfer
p.s.2. a miałem pierwotnie wybrać transfer do masternet ale było trochę drożej...
-
To znaczy, że coś nie tak z transferem jeśli był zlecony wcześniej niż kilka dni temu.
Najczęściej przyczynami są: zły kod authinfo albo nie kliknięcie w link do potwierdzenia transferu w ogóle lub w nieodpowiednim czasie.
Czyli mam anulować transfer? A kasa za transfer przepadła?
-
A jaki jest status oraz data wygasania we whois ?
Status: ok
Expiration Date: 2009-12-10
Creation Date: 2007-12-10
Last Update Date: 2009-11-13
-
Dlaczego nie zapytasz rejestratora do jakim etapie jest transfer, czy został potwierdzony przez obencego rejestratora czy nie, czy czeka tylko na utratę uprawnień przez obecnego rejestratora?
Domena nie jest usuwana zaraz po pierwszym dniu wygaśnięcia.
Pytałem. Dostałem odpowiedź, że oczekują na na potwierdzenie transferu (potwierdziłem już dawno poprzez email), że transfer zajmuje min. 10 dni, sam powinienem dopilnować kiedy transferuję domeny i jak anuluję transfer to nie jest to równoznaczne ze zwrotem pieniędzy za transfer.
Co robić zatem?
Globalnetwork.pl
w Prośby
Napisano · Raportuj odpowiedź
Patrzę WHOIS dla domen gloabalnetwork.pl i cloudbitly.com to ślady prowadzą do Blue Leaf Sp. z o.o., OpenMind Sp. z o.o., Piotr Chrostek. Komuś coś to mówi?