Skocz do zawartości

bpinet

Użytkownicy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O bpinet

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Moje 3 grosze. Mam konto resellera jeszcze z Futuro. - Jakość i stabilność usług bardzo OK. Bardzo szybko działa, co do wersji oprogramowania, to nie wiem, bo nie śledzę. Minusy: - Panel administracyjny nie do ogarnięcia dla normalnego człowieka. Siedemnaście poziomów zagłębienia, a skasować klienta mi się nie udało. Zarządzanie kontami to masakra. Wygląda jak jakiś stary skrypt przystosowany na szybko do sprzedaży hostingu. - Support właściwie nie istnieje. No, może przesadzam. Trochę działa, ale oto jak. Załatwiam Rapid SSLa od 2 sierpnia i na tekst "Zamawiam certyfikat" dostaję odpowiedź (po dwóch dniach), żebym sam go sobie zamówił w panelu. Klikam w panelu i pojawia się info, że dostanę dokumenty pocztą. No dobra, ale wyczulony pytam mailowo czy to zadziałało i dostaję odpowiedź, że jasne, ale teraz to sam muszę sobie to zamówienie zamienić w umowę w panelu i wtedy oni mi aktywują certyfikat. Masakra. Brak odpowiedzi przez klika dni to standard. Do tej pory nie dostałem odpowiedzi na pytanie z maila wysłanego 2 sierpnia. Reasumując nie polecam. Jakby ktoś chciał mnie przejąć z moimi 50 klientami i 300-400 GB ruchu miesięcznie to proszę o oferty na priv.
  2. Komornik z NASK

    No tak, dużo głosów i nie koniecznie w jednym tonie. Wyprawy do prawnika, to więcej zachodu i kasy niż temat jest warty. NASK pewnie też wychodzi z takiego założenia
  3. Komornik z NASK

    No to sprawa jasna chyba. Dzięki za wydłubanie z archiwum. BP
  4. Komornik z NASK

    Pytam o regulamin NASKu z tamtego okresu, może ktoś ma, bo wydaje mi się, że stanowił on, że nieopłacenie oznacza wyłączenie usługi i tyle. Tak jak teraz jest to przyjęte. Dyskusje o pracownikach i umowach są nie na temat.
  5. Komornik z NASK

    Możliwe, że było jakieś pismo w 2006 roku. Potem nic.
  6. Komornik z NASK

    Komornik.
  7. Komornik z NASK

    Czołem, potrzebuję porady. Dziś dostałem pismo od komornika, że w 2006 roku zostało wszczęte postępowanie w celu zapłaty za fakturę z 2002/2003. Wcześniej nie pisali. Czy nie było tak w regulaminie NASKu wtedy, że jak się nie zapłaci, to domena jest usuwana i tyle? Jakby ktoś miał pomysł co zrobić z taką rzeczą będę wdzięczny. 700 stów piechotą nie chodzi. BP
  8. Witajcie, proszę uprzejmie o pomoc. Poszukuje resellera: - z obsługą cPanel - serwery koniecznie w Polsce - obsługa domen polskich i globalnych + API do wdrożenia rejestracji na mojej stronie - support odpowiadający na maile. To są dla mnie kluczowe cechy. Transfer, dysk itp to rzeczy wtórne do ustalenia. Miałem resellera w pro futuro, potem w Netii. Netia zamkneła dział i wylądowałem w firmie Ogicom. Działa szybko i sprawnie, parametry ok, rejestracja domen i wszystko w komplecie. Jest jedno ale, absolutny brak kontaktu, odpowiedź na maila to minimum 24h. Przez 10 dni prosiłem, żeby mi poprawili instalację skryptu na stronie klienta. Bezskutecznie. Dodatkowym minusem jest fatalny panel. Proszę o pomoc w znalezieniu dostawcy. Mogę wydać do 1500 netto/rok. Nie chcę VPSa, bo nie mam czasu zajmować się administracją. Z góry dziękuję. BP
  9. VPS czy reseller czy sam nie wiem co?

    Wiedza ma spuchła ogromnie i dzięki Wam jestem bliższy konkretnej decyzji. Hosting pójdzie pewnie do Angoli, bo prawie wszystko tam jest, działa całkiem nieźle, a z racji tego, że eNom nie obsługuje .pl, to domeny będę trzymał w Polsce. Macie jakąś firmę do polecenia, co ma ceny przyzwoite i tanie odnowienia? W az.pl można mieć odnowienie .pl za 45zł, więc chyba się ku nim skłaniam, no i mają API do rejestrowania domen na stronie resellera. Może macie jeszcze jakieś inne typy? Dzięki
  10. VPS czy reseller czy sam nie wiem co?

    A z jakiego rozwiązania korzystać, jeśli to nie tajemnica, może jest lepsze... ?
  11. VPS czy reseller czy sam nie wiem co?

    A czy jest możliwe spolszczenie WHMCS'a u angoli z pomocą plików udostępnionych przez brać tutejszą?
  12. VPS czy reseller czy sam nie wiem co?

    Ponownie dzięki za info. Jeszcze jedno pytanie. Czy jest jakiś patent, albo jak to się robi, żeby poczta IMAP nie zginęła w czasie zmiany serwera?
  13. VPS czy reseller czy sam nie wiem co?

    Dzięki wielkie za obszerne wyjaśnienia. Już więcej rozumiem Jeszcze drobna prośba. Jak możecie to wskażcie mi jakieś konkretne firmy, które oferują w pakiecie maksymalnie dużo. Macie doświadczenie i bez szukania pewnie wiecie, kto co daje. Najchętniej po polsku, przynajmniej od strony klienta. I ponawiam pytanie, czy jak kupuje konto resellerskie 12GB to mogę sprzedać 12 kont po 1GB czy tu właśnie działa overselling i mogę sprzedać więcej i modlić się, żeby nie napchali za dużo?
  14. Witam, prowadzę studio graficzne i dla klientów oferuję również hosting. Mam w tej chwili skromne i ułomne konto resellerskie, które chcę zmienić na inne. Nie siedzę w temacie, bo utrzymuje głównie proste strony, więc liczę na pomoc. Oto pokrótce moje potrzeby: - zarządzanie całością przez panel administracyjny, nie wiem czy cpanel czy DA, bo nie wiem, który lepszy - zakładanie serwerów wirtualnych dla klientów - przypisywanie domen do serwerów - udostępnianie klientom panelu do konfiguracji poczty, baz danych itp - możliwość rejestrowania domen na mojej stronie - obsługa DNS, czyli mam jakieś ns1.mojafirma.pl itp. - możliwość pełnego obrandowania panelu itp - możliwość zakładania kont testowych przez klientów - możliwość podłączenia jakiegoś systemu płatności elektronicznych Dodatkowo, nie wiem czy to jest realne, support na zasadzie ticketów, na zewnątrz widoczny jako mój. O telefonicznym nie wspomnę... Proszę uprzejmie o małe rozjaśnienie w zakresie aktualnych technologii, bo nie wszystko jest dla mnie jasne. Nie wiem czy potrzebuję VPS, czym się je RV Skin? I jeszcze jedno, kupując VPS, powiedzmy 20GB, ogranicza mnie zakładana wielkość kont klientów czy realne zużycie miejsca? Jeśli mam 20 klientów po 1GB nominalnie, to już nie mam więcej miejsca? W tej chwili mam około 50 kont klientów, niestety jakość usług mojego providera jest mizerna. Chciałbym oferować dobrą usługę obecnym klientom i sięgnąć po trochę nowych tą drogą. Z opisanych potrzeb powinno wynikać, że chcę aby administracja nie była zbyt uciążliwa i możliwie zautomatyzowana. Z góry bardzo dziękuję za wszelkie wskazówki.
×